Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2009

Το χρώμα της χαράς

Στο χορό των λουλουδιών
είμαι καλεσμένη.
Κι έχω πρόβλημα μεγάλο
τί χρώμα να βάλω!

Γύρεψα το κόκκινο.
Το φοράει η ροδιά.
Τ’ άσπρο που μου πάει,
η αμυγδαλιά!
Τα λιλά, τα θαλασσιά,
οι μικροί πανσέδες.
Και τα βυσσινιά
γιούλια, μενεξέδες!

Ντύθηκαν στο πράσινο
κάκτος και τριφύλλι,
κίτρινο και χρυσαφί,
χαμομήλια κι ήλιοι
και στα γκρίζα, στα σταχτιά
μια γερόντισσα ελιά!
Κι έχω πρόβλημα μεγάλο
στο χορό των λουλουδιών
τι χρώμα να βάλλω!

-Φόρα της χαράς το χρώμα!
Μου προτείνει η μαμά.
Που ταιριάζει μια χαρά,
σε λουλούδια και παιδιά!...

Από την ανέκδοτη ποιητική συλλογή "... και στη μέση η χαρά!" της Ευδοκίας Σκορδαλά Κακατσάκη που βραβεύτηκε στον πανελλήνιο διαγωνισμό της Γυναικείας Λογοτεχνικής Συντροφιάς το 2008

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου