Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2010


Φίλες και φίλοι, καλημέρα!

ΤΟΝ ΧΟΡΟ που παίζουν τα όργανα χορεύει κανείς. Γενικό αξίωμα αυτό. Αρα, λοιπόν και επομένως όλοι οι Ελληνες, κατά μιαν έννοια, είμαστε υποχρεωμένοι να χορεύουμε τον... τροϊκάνικο. Τον χορό που παίζουν τα ξένα όργανα...

ΝΗΣΤΙΚΟ αρκούδι, ωστόσο, καλά το λέει η παροιμία (όλες οι παροιμίες απ’ τη ζωή είναι βγαλμένες) δεν χορεύει. Κι αν χορεύει κακά χορεύει. Αφησε που μπορεί να τα πάρει... στο κρανίο απ’ την πείνα και να σκολάσει τον χορό.

ΜΕ ΑΣΤΕΙΟ τρόπο μπορείς να γράφεις τα πιο σοβαρά πράγματα! Ας είναι καλά ο φίλος μου ο γερω-δάσκαλος, που μου το λέει και μου το ξαναλέει. Δεν ξέρω αν τα καταφέρνω. Το προσπαθώ πάντως!

Η ΕΛΛΑΔΑ υποστήριξε ως τις αρχές του περασμένου Μαΐου ότι δεν θα χρειαστεί να προστρέξει σε έκτακτη ευρωπαϊκή βοήθεια. Η Ιρλανδία υποστήριζε ως την περασμένη Κυριακή ότι δεν θα ζητήσει τη συνδρομή της Ευρωπαϊκής Ενωσης. Η Πορτογαλία εξακολουθεί να υποστηρίζει ότι δεν θα χρειαστεί έκτακτη οικονομική βοήθεια. Ετσι για ενημέρωση...

ΣΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ κινήσεις στοχεύει, λέει, η Κυβέρνηση. Διαρθρωτικές αλλαγές προανήγγειλε ήδη ο Πρωθυπουργός. Δει δη χρημάτων, ωστόσο, και άνευ τούτων ουδέν εστί γενέσθαι των δεόντων. Να το πούμε αλλιώς, δι’ ερωτήσεως: Λεφτά υπάρχουν;

ΤΣΙΝ ΚΟΥΝ πεν! Στα κινέζικα με ελληνικούς χαρακτήρες. Καλά το καταλάβατε. Λεφτά υπάρχουν! Πάει να πει. Να τα μαθαίνουμε σιγά - σιγά τα Κινέζικα, παιδιά! Θα μας χρειαστούν λίαν συντόμως.

ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ. Πατούλιες - πατούλιες τα σύννεφα στον νοεμβριανό ουρανό! Προσυγκεντρώσεις για τη μεγάλη μάζωξη που θ’ ακολουθήσει; Ποιος μπορεί να το πει με σιγουριά; Τέλος διαλείμματος.

Ο ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ του ’φυγε, τον Αυγενάκη σβήνει,/ ετσά που παν’ τα πράγματα μονάχος του θα μείνει! Πάντα επί των επάλξεων ο μαντιναδολόγος μας ο Ηλίας ο Σταματάκης. Ειδικότης του και οι μαντινάδες για τα που συμβαίνουν τελευταία στον χώρο της Νέας Δημοκρατίας!

ΟΛΑ ΟΣΑ ξέρω τα έμαθα στο Νηπιαγωγείο. Πάνε πολλά χρόνια από τότε που διάβασα ένα εκπληκτικό βιβλίο μ’ αυτόν ή περίπου μ’ αυτόν τον τίτλο. Μου το θύμισε το χθεσινό ρεπορτάζ του Δημήτρη Μαριδάκη στην εφημερίδα μας με τίτλο 'Νηπιαγωγεία σε υπόγεια!'. Τα σχόλια δικά σας!

ΚΩΣΤΑ Νταντινάκη, σκηνοθέτη, υπεύθυνο των εκδόσεων 'Κεδρισός' Χανιά: Πολλά ευχαριστώ που μου στείλατε 'τιμής ένεκεν' τα βιβλία που μόλις εκδώσατε, το 'Πελαγινή' της Βικτωρίας Θεοδώρου και το 'Ελάσσονες τόνοι σε μείζονες κλίμακες στην ποίηση της Βικτωρίας Θεοδώρου'. Να αρκεστώ προς το παρόν τουλάχιστον, να σας πω 'στα πεταχτά', μόνο τούτο: Οι Χανιώτες Πνευματικοί Δημιουργοί -και όχι μόνο- πρέπει να νιώθουν περήφανοι για τον 'Κεδρισό' τους, για την ποιοτική δουλειά που εγγυάται.

ΕΝΑΣ ΙΕΡΕΑΣ απαιτούσε κάποτε από τον στρατηγό των Σπαρτιατών Λύσσανδρο να του εξομολογηθεί την πιο μεγάλη αμαρτία του. Ο Λύσσανδρος τον ρώτησε ποιος ζητάει την εξομολόγηση αυτός ή οι θεοί και ο ιερέας του απάντησε, οι θεοί. Τότε ο Λύσσανδρος του είπε: 'Απομακρύνσου, λοιπόν, για να με ρωτήσουν οι θεοί και να απαντήσω'.

'Ποια είμαι; Ποια είμαι;/ Μα την αλήθεια, δε θυμάμαι./ Μάργωσε η μνήμη μου, έρχεται χιόνι/ τ’ ακούω, απ’ τα βουνά που κατεβαίνει/ ριγούν οι ευκάλυπτοι. Ποιο τ’ όνομά μου;/ Δος μου εσύ όνομα/ που ’σαι άγγιχτος και νέος./ Η μέλλει της να φύγει και να ξεχαστεί,/ η αχόρταγη είμαι των ήχων και των λόγων,/ η ώριμη πριν να μεστώσει,/ η άγουρη στην ωριμότητά της,/ η αμφίβια όπου πατάει και πετάει μαζί./ Η μέλλει της να ξεχαστεί'.
Το ποίημα 'Δος μου όνομα' της Βικτωρίας Θεοδώρου

ΧΑΙΡΕΤΩ ΣΑΣ ΚΙ ΑΓΑΠΩ ΣΑΣ!
(http//:petaxta.blogspot.com)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου