Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

ΣΤΑ ΠΕΤΑΧΤΑ


Κλειστόν... λόγω διακοπών

Από:
Νεκτάριος Κακατσάκης(Χανιώτικα νέα, 27.07.2011)

Κατεβάζω διακόπτες για τουλάχιστον δύο εβδομάδες. Και αυτό μπορεί για κάποιους να ακούγεται ως ένας πλεονασμός εκ μέρους της στήλης, αλλά για κάποιος άλλους είναι μια ανακούφιση! Τους καταννοώ αφού είμαι κι εγώ μέρος αυτών... Εξάλλου, είναι τουλάχιστον ανάρμοστο να φεύγεις δίχως να πεις ένα "γεια"! Παραδοσιακά η στήλη προσπαθεί να είναι όσο το δυνατόν πιο... politicaly correct και να τηρεί κάποιους κανόνες που ταιριάζουν στο "είναι" της! Ετσι, τουλάχιστον κάθε καλοκαίρι φεύγει για διακοπές αφήνοντας ένα σημείωμα όσο το δυνατόν πιο καλοκαιρινό γίνεται, και αυτό θα επιχειρήσει και τώρα! Εις το επανιδείν λοιπόν! Ελπίζω σε… "κάτι περισσότερο από δύο εβδομάδες με το καλό να τα ξαναπούμε"! Τα παραπάνω σημειώνω πάνω στο χαρτί και ο νους μου ήδη τρέχει στα τρεχαλητά της μικρής μας Ευδοκίας που μοιάζει σαν έτοιμη από καιρό να ζήσει κάποιες περισσότερες συνεχόμενες ώρες μαζί μου ή έτσι θέλω να πιστεύω· σε μένα δεν αρκούν οι ελάχιστες στιγμές της συμβίωσής μας! Δική μου, λοιπόν, πρωτίστως η ανάγκη να ζω δίπλα, μαζί, να μην αφήσω παρά όσες λιγότερες γίνεται στιγμές να χαθούν από την κοινή μας συμμετοχή στα παιχνίδια με την άμμο, με τα κύμματα, με το κουβαδάκι της, την τζουγκράνα, το μικρό κουταλάκι που με τ' αριστερό της χέρι σκάβει συνεχώς στην άμμο… Ο κόσμος της εύχομαι για λίγο να γίνει και δικός μου! Κι ας ακούγεται εγωιστικό, το ξέρω, είναι το μόνο που σκέφτομαι τώρα κάποιες λίγες ώρες πριν το κατέβασμα κάποιων από τους "διακόπτες"! Εις το επανιδείν λοιπόν, και με την ευχή στην επάνοδο τούτης της στήλης να βρεθούμε με όσο το δυνατόν λιγότερα προβλήματα αντιμέτωποι! Με περισσότερη αισιοδοξία και διάθεση, όρεξη να προχωρούμς προσδοκώντας τα καλύτερα που θε να ’ρθούν...
Καλό καλοκαίρι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου