Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

EYΘΥΒΟΛΑ ΚΑΙ ΜΗ....


Eμαθα καλά το παιχνιδάκι των λόγων και των αντιλόγων, ειδικά αυτών των αοριστιών που ειπώθηκαν και σε αυτήν τη τελευταία προεκλογική περίοδο από πάρα πολλές πλευρές...

Γράφει ο
NΕΚΤΑΡΙΟΣ ΕΥ. KΑΚΑΤΣΑΚΗΣ

Ελληνας... "λαλημένος" ψηφοφόρος

Kανονικά θα 'πρεπε να χαίρομαι το απέραντο γαλάζιο, τη θάλασσα και την ελευθερία που αυτή προσφέρει σε όποιον την... ακολουθήσει!
Δεν είναι και το ευκολότερο να ακολουθήσεις τη θάλασσα· απλή δεν είναι η κατάκτηση έστω μιας μικρής ελευθερίας...!
Αλλά... ας όψεται η συγκυρία και τι συγκυρία: να 'ναι Ιούνης, να σκά ο τζίτζικας, να 'χω πρόσφατα ψηφίσει και να με ξανακαλούν να ψηφίσω!
Και να ?ταν μόνο αυτό, καημός δεν ήτανε. Οποιον και αν συναντήσω στο δρόμο για τις εκλογές μιλάμε!
Και τώρα, τελευταία, κάποιοι από αυτούς που συναντώ με ρωτούν τι να ψηφίσουν! Αυτό κι αν είναι παράδοξο· μετά από μια τόσο μεγάλη προεκλογική περίοδο να υπάρχει κόσμος που εξακολουθεί να παραμένει... μπερδεμένος, αναποφάσιστος.
Τις προάλλες συναντήθηκα με κάποιον γνωστό-γνωστού, «Τι να ψηφίσω ρε συ, πε μου!»
«Eγώ θα σου πω τι να ψηφίσεις; Ψήφισε ό,τι ψήφισες την άλλη φορά, ξέρω 'γω;»
«Μα με απογοήτευσε αυτός, και τον είχα πιστέψει τόσο!». «Πότε πρόλαβε και σε απογοήτευσε ρε φίλε;», το ρίχνω στην παλαβή, ειδικά με αυτούς που δεν με λυπούνται να με κρατούν πεισματικά κάτω από τον ήλιο, καταμεσής στον δρόμο!
Ομως τον τελευταίο τον λυπήθηκε η ψυχή μου αλλά παρόλο που θέλησα να τον βοηθήσω μάλλον πως τον μπέρδεψα περισσότερο μα δεν φταίω κι εγώ ο άμοιρος! Βλέπεις, ως επαγγελματίας ψηφοφόρος "έμαθα" καλά το παιχνιδάκι των λόγων και των αντιλόγων, ειδικά αυτών των αοριστιών που ειπώθηκαν και σε αυτήν τη τελευταία προεκλογική περίοδο από πάρα πολλές πλευρές! Τώρα θα πεις πως δεν πρέπει να αστειευόμαστε με αυτά τα ζητήματα! Εχεις δίκιο αλλά άνθρωπος είμαι κι εγώ βρε αδερφέ! Και μάλιστα Ελληνας ψηφοφόρος! Με πάνω από ένα μήνα προεκλογικής περιόδου στην πλάτη μου, με ανακατατάξεις και συνεχή πάνω-κάτω, πέρα-δώθε που με έχουν... "λαλήσει"! Κι αν έχουμε ακούσει όλο αυτό το διάστημα πανταχόθεν! Τόσα και τόσα απανωτά κτυπήματα που... οι σφαλιάρες της Κανέλλη, δεν είναι τίποτα μπροστά στα δικά μας!
Εμείς τέτοιες σφαλιάρες τις τρώμε συνεχόμενα, επαναλαμβανόμενα αλλά θα μου πεις "ποιος μας σκέφτεται εμάς";
Τέλος πάντων, ελπίζω! Ελπίζω πως τούτη τη φορά θα με "λυπηθούν" και θα μου δώσουν τουλάχιστον... μια κυβέρνηση!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου