Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ



ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ
Ταξιδεύοντας με ξεναγούς Τριτάκια...

Mια από τις εργασίες που μου είχε στείλει ο και φίλος μου καλός δάσκαλος Μύρωνας Παναγιωτάκης, όταν υπηρετούσε στο Δημ. Σχολείο της Αγίας Μαρίνας (σχ. χρονιά 2010 - 2011) ήταν κι αυτή που δείγματά της φιλοξενούνται στον σημερινό Παιδότοπο.
Τη βρήκα τις προάλλες ψάχνοντας στα χαρτιά μου και σκέφτηκα ότι ποτέ δεν είναι αργά για να βγουν στο λιακωτό της δημοσιότητας τα που έγραψαν για τις χώρες των γονιών τους (του ενός ή και των δύο) κάποια απ’ τα παιδιά της τάξης του...
Για τη Βουλγαρία, την Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας, το Καζακστάν, την Αλβανία, την Αίγυπτο, τη Σλοβακία... Τί σημασία έχει αν τα τότε τριτάκια θα πηγαίνουν τη νέα σχολική χρονιά που αρχίζει σε 15 περίπου μέρες στην πέμπτη τάξη! Τα γραπτά μένουν... Να ‘στε καλά, παιδιά και συγγνώμη για την καθυστέρηση.
Β.Θ.Κ.

Οταν ήμουν μικρός, είχα πάει στο Πουγκρατέτσι - Pogradeci. Ηταν δίπλα σε μια λίμνη. Εκεί έπαιζα με τους φίλους μου. Πολλοί Ελληνες πηγαίνουν στην Αλβανία και πολλοί Αλβανοί δουλεύουν στην Ελλάδα. Και αγαπώ την Αλβανία.

Λευτέρης Κρίκου

Η Αλβανία είναι μία χώρα δίπλα στην Ελλάδα. Ολοι οι συγγενείς μου ζουν εκεί. Τα Χριστούγεννα πήγα και πέρασα τέλεια. Τα Τίρανα είναι μεγάλη πόλη.
Με λένε Γκίλη


Ο παππούς μου δεν έχει κάνει ποτέ μπάνιο στη θάλασσα γιατί η (FVR) δεν έχει θάλασσα, αλλά ωραίες και μεγάλες λίμνες Οχρίδα και Πρέσπα.
Στη FVR έχει πολλούς σκαντζόχοιρους.
Σβέζδαν Στιόικοβ
FVR: (Π.Γ.Δ.) Former Yugoslav Republic


Οταν ξεκίνησε για το 'χρυσόμαλλο δέρας' ο Ιάσωνας έφθασε σε μια μικρή χώρα με ψηλά βουνά, φαράγγια και παραλίες στη Μαύρη Θάλασσα. Δεν ήταν άλλη από την Κολχίδα, τη σημερινή Γεωργία. Τυφλίδα, Σοχούρι, Μπατούμ, Γκόρι... ωραίο κλίμα και μια όμορφη σημαία.
Α! Και νόστιμα φρούτα.
Χρυσάνθη Σταμαθιουδάκη - Γκελασβίλη


Δυνατά άλογα, πολλές καμήλες, γενναίους πολεμιστές και μία τεράστια χώρα με πολύ πετρέλαιο.
Αγγελος


Μια φορά μια καμήλα ήπιε όλο το νερό από ένα βαρέλι στον κήπο της γιαγιάς μου.
Αγγελος Λάζαρος



Νείλος, Φαραώ, πυραμίδες, Σαχάρα, καμήλες, Σουέζ, χουρμάδες, τσάι, παστρουμάς. Ολα αυτά βλέπω και 'τρώω' κάθε φορά που πηγαίνω σε μια μεγάλη και πολύ γνωστή χώρα όπου μένουν θείοι και θείες μου, την Αίγυπτο!
Αννα


Η Σλοβακία είναι μια μικρή, αλλά πολύ όμορφη χώρα. Εχει καταπράσινα βουνά, λίμνες, δάση, ποτάμια, ωραία σπίτια, κάστρα, χωριουδάκια και             η Μπρατισλάβα, η πρωτεύουσα, είναι κουκλίστικη. Τα Χριστούγεννα είχα πάει και όλα ήταν πανέμορφα, γιατί ήταν χιονισμένα. Η πόλη της μαμάς μου η Τρνάβα ήταν τόσο όμορφη!
Σοφία Lubimba (με αγάπη) Γ1


Η Βουλγαρία είναι η χώρα που γεννήθηκα. Η πόλη μου λέγεται Μπουργκάς. Το καλοκαίρι πηγαίνω για μπάνια στη Μαύρη Θάλασσα.
Με λένε Ντομπρίν

Χανιώτικα νέα (26.08.2912)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου