Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ

ΣΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΙΑΓΙΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ
Αγαπούν πολύ, πάρα πολύ, τα Δευτεράκια του Πέμπτου τους παππούδες και τις γιαγιάδες, κι ευκαιρία έψαχναν να το δείξουν. Γιατί όπως γράφουν στο σημείωμα που μου έστειλαν, «μας κάνουν όλα τα χατήρια, μας παρηγορούν όταν μαλώνει η μαμά, μας διαβάζουν όμορφα παραμύθια, γίνονται αλογάκια και αεροπλανάκια, παίρνοντας μας στους ώμους τους και μας προσέχουν ατέλειωτες ώρες όταν οι γονείς μας δουλεύουν».
Δείτε περισσότερα... ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ
Καλοί μου φίλοι, καλό Σαββατοκύριακο!
Ενα μέρος από τις πάρα πολλές και καλές εργασίες που έκαναν για τους παππούδες και τις γιαγιάδες τους, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τρίτης Ηλικίας, τα παιδιά της Δεύτερης τάξης του 5ου Δημοτικού Σχολείου Χανίων, με την προτροπή της δασκάλας τους, Τόνιας Σκουλά, φιλοξενούμε στον σημερινό Παιδότοπο. Κάποια «σκέφτομαι και γράφω», κάποιες ζωγραφιές και δυο ακροστοιχίδες, μια για τη γιαγιά και μια για τον παππού. Αγαπούν πολύ, πάρα πολύ, τα Δευτεράκια του Πέμπτου τους παππούδες και τις γιαγιάδες, κι ευκαιρία έψαχναν να το δείξουν. Γιατί όπως γράφουν στο σημείωμα που μου έστειλαν, «μας κάνουν όλα τα χατήρια, μας παρηγορούν όταν μαλώνει η μαμά, μας διαβάζουν όμορφα παραμύθια, γίνονται αλογάκια και αεροπλανάκια, παίρνοντας μας στους ώμους τους και μας προσέχουν ατέλειωτες ώρες όταν οι γονείς μας δουλεύουν». Είναι φανερό ότι έγινε μεγάλη κουβέντα στην τάξη για το θέμα πριν αρχίσουν τα παιδιά να κάνουν τις εργασίες τους!
Τι κρίμα που δεν χώρεσαν όλες! Καλή πρόοδο παιδιά και να σας χαίρονται μαζί με τους γονείς σας και οι παππούδες με τις γιαγιάδες σας. Και βέβαια η καλή σας δασκάλα!
Σας χαιρετώ με αγάπη
Β.Θ.Κ.
ΛΥΣΕ ΤΗΝ ΑΚΡΟΣΤΟΙΧΙΔΑ ΤΟΥ «ΠΑΠΠΟΥ»
1. Π _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
2. Α _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
3. Π _ _ _ _ _ _ _ _
4. Π _ _ _ _ _ _ _ _
5. _ _ _ Ο _ _ _ _ _ _
6. Υ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
7. Σ _ _ _ _ _ _ _
1. Παίζει μαζί μας παιχνίδια είναι…
2. Τον αγαπάμε πολύ, είναι…
3. Μας διαβάζει παραμύθια είναι…
4. Οταν μαλώνει η μαμά μας… (παρηγορεί)
5. Εχει καλή καρδιά, είναι…
6. Εχει τεράστια υπομονή, είναι…
7. Μαζί… δηλαδή κουβεντιάζουμε για τα πάντα!
Η ΑΚΡΟΣΤΟΙΧΙΔΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ
1. Γ _ _ _ _ _
2. _ _ _ _ Ι _ _ _ _ _
3. _ Α _ _ _ _ _
4. Γ _ _ _ _ _ _
5. _ _ Ι _ _ _ _ _ _
6. _ Α _ _ _ _ _ _
1. Είναι .. σαν ζάχαρη!
2. Φτιάχνει πεντανόστιμα φαγητά, γιατί είναι καταπληκτική…
3. Μας κάνει όλα τα… (χατίρια)
4. Είναι πάντα κεφάτη και…
5. Το σπίτι της λάμπει, γιατί είναι…
6. Μας… τόσα πράγματα!
ΜΑΘΗΤΕΣ
Χρήστος Γάτσης
Δημοσθένης Αγγελάκης
Μάξιμος Τσισμενάκης
Μάνος Λενταράκης
Ευτύχης Κατσανεβάκης
Θοδωρής Σώμης
Ακης Πελτέκης
Θάνος Κρεμασμενάκης
Μάριος Φραγκεδάκης
Γιάννης Σκουλάς
Γιάννης Σούνας
Γιάννης Σκαλίδης
Βαλντρίν Πετσάι
Κλαρίτα Γερασιμίδη
Ηλέκτρα Κουρή
Αγγελική Δαλετζάκη
Ελισάβετ Μαριδάκη
Μάρω Καραμούστου
Βίκυ Νικολάου
Μαρία Τσαγκαράκη
Αργυρώ Χορευτάκη
Εριέττα Καλιοντζάκη
Η γιαγιά μου, είναι καλή, μου διαβάζει παραμύθια και τη λένε, Κική. Τον παππού μου τον λένε Ελισσαίο. Είναι καλός, μου προστατεύει τη ζωή μου, γιατί δεν μου παίρνει πολλά γλυκά. Θα κοιμηθώ στο σπίτι τους μια μέρα.
Μάριος Φραγκεδάκης
Την γιαγιά μου την λένε Μαρία. Τον παππού μου τον λένε Νίκο. Τους αγαπώ πολύ γιατί με κάνουν να νιώθω χαρά. Και όταν η μαμά δουλεύει το απόγευμα με παίρνουν από το σχολείο και με κρατάνε από το μεσημέρι ως πολύ αργά το βράδυ. Τους αγαπώ γιατί με αγαπάνε και αυτοί το ίδιο.
Μαρία Τσαγκαράκη.
Η γιαγιά μου είναι πολύ καλή. Μου κάνει όλα τα χατίρια. Με πηγαίνει πολλές βόλτες και περνά με πολύ ωραία και μου παίρνει παγωτό. Με αγάπη.
Θοδωρής Σώμης
Τον παππού μου τον λένε Μανώλη και με πηγαίνει βόλτες. Μου κάνει όλα τα χατήρια και κοιμάται μαζί μου. Περνάμε πολύ ωραία. Με αγάπη
Μάνος Λενταράκης
Τη γιαγιά μου τη λένε γιαγιά Μαρία. Οταν θέλω να φάω το κάνει και όταν θέλω να πάω έξω βόλτα με πάει.
Την αγαπώ γιατί είναι η καλύτερη από όλες.
Χρήστος Γάτσης
Χανιώτικα νέα (12.10.2013)


Read more: http://www.haniotika-nea.gr/%cf%83%cf%84%ce%bf%ce%bd-%cf%80%ce%b1%cf%80%cf%80%ce%bf%cf%8d-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%83%cf%84%ce%b7-%ce%b3%ce%b9%ce%b1%ce%b3%ce%b9%ce%ac-%ce%bc%ce%b5-%ce%b1%ce%b3%ce%ac%cf%80%ce%b7/#ixzz2hyVMu1Bx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου