Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Κυριακή 6 Απριλίου 2014

ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ

Εμείς είχαμε την τύχη να γνωρίσουμε από κοντά έναν από  τους ποιητές, τον Βαγγέλη Κακατσάκη. Γνώριμος, φιλικός και οικείος. Κάθε μαθητής είχε γνωρίσει τις προηγούμενες μέρες ένα μικρό κομμάτι της ψυχής του ποιητή, ένα ποίημά του από τη τελευταία συλλογή “Οταν γίνεις ποίημα”… Μέσα εκεί ανακάλυψε αλήθειες, ειλικρίνεια, αγάπη, νοσταλγία και αυτό ήταν που τα μάγεψε.
Η δασκάλα της ΣΤ1 τάξης του 10ου Δημ. Σχ. Χανίων
Ελένη Βορεινάκη
Δείτε περισσότερα... ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ
Επιμέλεια: Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης


 Στ1 τάξη 10ου Δημ. Σχ. Χανίων 
Πόηση είναι ζωγραφική που μιλά...
Καλοί μου φίλοι, καλό Σαββατοκύριακο!
Να μη στεναχωρήσω τα παιδιά τα φιλαράκια τα καλά και τη δασκάλα τους, που τυχαίνει να είναι εδώ και χρόνια καλή μου φίλη. Ο ένας απ’ τους δυο λόγους που αποφάσισα τελικά να “βγάλω” στον σημερινό Παιδότοπο, ένα μέρος απ’ το σχετικό με την επίσκεψή μου στην τάξη τους, υλικό (κείμενα, φωτογραφίες και ζωγραφιές) που μου έστειλαν. Να τους πω και απ’ τη θέση αυτή ένα από καρδιάς μεγάλο ευχαριστώ για την τιμή που μου έκαμαν να με καλέσουν ως ποιητή την Ημέρα της Ποίησης στην τάξη τους και τη χαρά που ένιωσα κατά τη συνάντησή μας, ο δεύτερος. Και βέβαια, ξανάρχομαι με… χίλια αν με ξανακαλέσετε παιδιά!
Είστε μια καταπληκτική τάξη. Με εντυπωσιάσατε και σαν σύνολο, αλλά και ο καθένας και η καθεμιά σας χωριστά…
Σας χαιρετώ με αγάπη όλους!
Β.Θ.Κ.



Η ποίηση είναι ένας πίνακας ζωγραφικής με λέξεις! Ξεκινώντας από αυτό μαζί με τους μαθητές μου μαζέψαμε στην τάξη πολλούς τέτοιους “πίνακες” για να τους θαυμάσουμε!! Ηταν η εβδομάδα της ποίησης, γιατί στην τάξη δεν την γιορτάσαμε μόνο μια μέρα αλλά μια ολόκληρη εβδομάδα. Σ’ αυτό μας το ταξίδι για να μην χαθούμε βέβαια, γιατί η χώρα της ποίησης είναι αλήθεια ότι είναι απέραντη και αχαρτογράφητη είχαμε φάρους, τους ποιητές μας.
Εμείς είχαμε την τύχη να γνωρίσουμε από κοντά έναν από αυτούς τους ποιητές, τον Βαγγέλη Κακατσάκη. Γνώριμος, φιλικός και οικείος. Το πόσο γρήγορα κέρδισε τους μαθητές μου, πόσο γρήγορα ξαναφόρεσε την “μπλούζα” του δασκάλου, μια φορά δάσκαλος πάντα δάσκαλος άλλωστε, ήταν μοναδικό. Κάθε μαθητής είχε γνωρίσει τις προηγούμενες μέρες ένα μικρό κομμάτι της ψυχής του ποιητή, ένα ποίημά του από τη τελευταία συλλογή “Οταν γίνεις ποίημα”… Μέσα εκεί ανακάλυψε αλήθειες, ειλικρίνεια, αγάπη, νοσταλγία και αυτό ήταν που τα μάγεψε.
Ρώτησαν τις απορίες τους, καμάρωσαν που μπόρεσαν να του παρουσιάσουν ηχογραφημένες τις απαγγελίες των ποιημάτων του, αλλά πιο χαρούμενα ένιωσαν όταν ο ποιητής ξαφνιάστηκε από τα εικονογραφημένα ποιήματά του, που κοσμούσαν τον πίνακα. Καταλάβατε λοιπόν γιατί πέρασε η ώρα μαζί του χωρίς κανένα τους να αναζητήσει την μπάλα, χωρίς κανένα τους να σηκωθεί να φύγει όταν εκείνος αποχώρησε… Βαγγέλη, σε ευχαριστώ που ήσουν μαζί μας εκείνη την μέρα και όταν διαβάσεις τα “ραβασάκια” που σου στέλνουν τα παιδιά μου, θα δεις ότι μια ώρα δε μας έφτασε….
Η δασκάλα των παιδιών
Ελένη Βορεινάκη


Εντυπωσιάστηκα που γνώρισα ένα ποιητή από κοντά και με εντυπωσίασαν τα ποιήματά του. Οπως και οι στίχοι του Ελιοτ που έγραψε στον πίνακα ότι «Δεν θα βρέξει ποτέ τριαντάφυλλα. Αν θέλουμε να έχουμε περισσότερα τριαντάφυλλα, πρέπει να φυτέψουμε περισσότερες τριανταφυλλιές.
Γιάννης Χατζάκης
Εντυπωσιάστηκα που γνώρισα ένα ποιητή από κοντά .Με εντυπωσίασαν τα ποιήματα του και ο τρόπος που τα γράφει. Αυτή τη μέρα δε θα την ξεχάσω ποτέ.
Λευτέρης Πιρπινάκης
Είμαι πολύ χαρούμενη που ήρθε στην τάξη μας ο κ. Κακατσάκης .Μαζί με την τάξη μου γνωρίσαμε τα ποιήματα του από την συλλογή “Οταν γίνεις ποίημα” και μάθαμε πάνω κάτω για τη ζωή του. Είναι ένας εξαιρετικός άνθρωπος και θα ήθελα να ξαναέρθει στην τάξη μας.
Αντωνία




Χαίρομαι που γνώρισα τον κύριο Βαγγέλη γιατί έμαθα πολλά πράγματα για την παλιά ζωή μέσα από τα ποιήματά του. Μακάρι να ξανακάναμε μια τέτοια συζήτηση μαζί του με διαφορετικά ποιήματα.
Μαριάννα Κουρκουνάκη
Ηταν μεγάλη μας τιμή που ήρθε ο κ. Βαγγέλης στην τάξη. Εμενα μου έκανε εντύπωση αυτό που μας είπε ότι κρατάει πάντα μαζί του ένα μπλοκάκι και γράφει τα συναισθήματα του, τις παράξενες σκέψεις του και ό,τι άλλο του κάνει εντύπωση εκείνη την στιγμή.
Εμμανουέλλα Μπομπολάκη
Εντυπωσιάστηκα που γνώρισα από κοντά ένα ποιητή, που διάβασα και άκουσα ποιήματά του. Ακόμα μου άρεσε που ήρθε στο σχολείο μας και θα ήθελα να ξαναέρθει.
Λητώ Λαζαρίδου

Με εντυπωσίασε που ακούσαμε τα ποιήματα του ποιητή, που είπαμε τη γνώμη μας και ζωγραφίσαμε εικόνες από τα ποιήματα.
Σεβαστιανός Αγγελής
Ήρθε στην τάξη μας ένας ποιητής που λεγόταν Βαγγέλης Κακατσάκης. Οταν ήρθε ένιωσα χαρά και ζωήρεψε η φαντασία μου. Μου άρεσε που μιλούσε για τη ζωή. Θα μου μείνει αξέχαστη η εμπειρία.
Ελίνα Ψωμματάκη
Εμένα μου έκανε εντύπωση ότι μέσα από τα ποιήματά του βγαίνει η αλήθεια ακόμα και η ζωή μας. Ενθουσιάστηκα που είχαμε ένα τόσο αξιόλογο ποιητή στην τάξη μας.
Ζένια Ζαφειρίδου

Μου άρεσε πολύ που ήρθε ένας ποιητής γιατί ήταν μια διαφορετική εμπειρία. Φαντάζομαι ότι θα
ήταν πολύ καλός δάσκαλος και ελπίζω να ξανάρθει.
Ελπίδα Σταφυλαράκη
Χανιώτικα νέα (05.04.214)


Read more: http://www.haniotika-nea.gr/piisi-ine-zografiki-pou-mila/#ixzz2y5zyDtgp
Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial
Follow us: @HaniotikaNea on Twitter | haniotika.nea on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου