Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

ΕΥΦΗΜΕΣ ΜΝΕΙΕΣ

"Οι ζωγραφιές μου είναι ένα αποτέλεσμα μιας πολιορκίας που μου γίνεται από ανορθόδοξες σκέψεις κι έπειτα εγώ, ζητώντας τη βοήθεια των χρωμάτων, τρέχω στην έξοδό μου. Εχω στο νου τότε μόνο και τις ζητώ να φροντίσουν για καλές ειδήσεις, για τις καρποφόρες μνήμες της γης… με το φρύδι δριμύ και την άκανθο του ήλιου… που λέει ο Ελύτης." 
Γιάννης Ναζλίδης
Δείτε περισσότερα... ΕΥΦΗΜΕΣ ΜΝΕΙΕΣ
Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης



Εκκοκιστήριο ιδεών
«Οι ζωγραφιές μου είναι ένα αποτέλεσμα μιας πολιορκίας που μου γίνεται από ανορθόδοξες σκέψεις κι έπειτα εγώ, ζητώντας τη βοήθεια των χρωμάτων, τρέχω στην έξοδό μου. Εχω στο νου τότε μόνο και τις ζητώ να φροντίσουν για καλές ειδήσεις, για τις καρποφόρες μνήμες της γης… με το φρύδι δριμύ και την άκανθο του ήλιου… που λέει ο Ελύτης. Είναι γι’ αυτό καμωμένες, για να ταξιδέψουν τα καλά αισθήματα σαν πολύχρωμα λεωφορεία μαθητικών εκδρομών, σαν μυστικά της Αγάπης στο χρόνο, σαν φρουροί, που κρατούν σκοπιά, φυλάγοντας τους τόπους όπου ευδοκιμεί το Αόρατο. Μοιάζουν με τους γαλάζιους ταχυδρόμους, τους αγγέλους που μεταφέρουν τα ευχάριστα στους ανθρώπους που αγαπάμε, που συνεργαζόμαστε, που εκτιμάμε». Τα που γράφει ο καλός μου φίλος Βεροιώτης ποιητής και ζωγράφος Γιάννης Ναζλίδης, προλογίζοντας το συλλεκτικό, χάρμα ιδέσθαι και αναγιγνώσκειν, ευρωπαϊκών προδιαγραφών Ημερολόγιο 2015 του “Εκκοκιστηρίου Τέχνης”, ενός ιδιότυπου χώρου πολιτισμού και ελεύθερης έκφρασης, που εδώ και τρία χρόνια δημιούργησε στις εγκαταστάσεις ενός παλιού εκκοκιστηρίου. Για να τελειώσει με τη φράση: «Να προλαβαίνεις να χωράς στη λάμψη ενός κεριού/ να ζεις το αήττητο της θάλασσας… σκέφτομαι». Τι να προσθέσω εγώ σ’ όλα αυτά που γράφει ο φίλος μου ο Γιάννης, ύστερα και από την απολαυστική περιδιάβαση στις 70 περίπου ποιητικές ζωγραφιές του και τα γεμάτα απαστράπτουσες εικόνες 60 περίπου ποιήματά του, που περιλαμβάνονται στο Ημερολόγιο του “Εκκοκιστηρίου”, εκτός από το τετριμμένο ότι η καλή ποίηση είναι ζωγραφική που μιλά και καλή ζωγραφική είναι ποίηση που σωπαίνει; Τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο από ένα αγαπητικό «Να χαρώ εγώ», την αγαπημένη φράση που χρησιμοποιεί ο ίδιος στην καθημερινή επικοινωνία του. «Να χαρώ εγώ ζωγράφο και ποιητή!». Και για λογαριασμό όλων εκείνων που έχουν κοινωνήσει ή θα κοινωνήσουν από το δισκοπότηρο της ποίησης και της ζωγραφικής σου, Γιάννη!
Χανιώτικα νέα (16.02.2015)

Read more: http://www.haniotika-nea.gr/evfimes-mnies-12/#ixzz3RzBL32N0 
Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial 
Follow us: @HaniotikaNea on Twitter | haniotika.nea on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου