Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2015

ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ

«Αν ήμουν το άστρο των Χριστουγέννων, πού θα οδηγούσα τους Μάγους και τι δώρα θα κρατούσαν;». Προβληματίστηκαν τα παιδιά της Δ’ τάξης του 5ου Δ. Σχ. Χανίων! Συζητώντας για τα Χριστούγεννα και τα μηνύματα που εκπέμπουν, έψαξαν να βρούν απαντήσεις στο παραπάνω ερώτημα. Το άστρο τα οδήγησε εκεί που λείπει το χαμόγελο απ’ τα παιδικά προσωπάκια. «Θα ’θελα να φέρω στα παιδιά του κόσμου όσα έχω κι εγώ» θα πει ένα παιδί. «Αξίζουν ίσες ευκαιρίες όλα τα παιδιά», θα συμπληρώσει ένα άλλο....
Δείτε περισσότερα... ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ
Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης



Δ' Τάξη 5ου Δημ. Σχ. Χανίων
Αν ήμουν το άστρο των Χριστουγέννων

«Αν ήμουν το άστρο των Χριστουγέννων, πού θα οδηγούσα τους Μάγους και τι δώρα θα κρατούσαν;». Προβληματίστηκαν τα παιδιά της Δ’ τάξης του 5ου Δ. Σχ. Χανίων! Συζητώντας για τα Χριστούγεννα και τα μηνύματα που εκπέμπουν, ψάξαμε να βρούμε απαντήσεις στο παραπάνω ερώτημα. Το άστρο μάς οδήγησε εκεί που λείπει το χαμόγελο απ’ τα παιδικά προσωπάκια. «Θα ’θελα να φέρω στα παιδιά του κόσμου όσα έχω κι εγώ» θα πει ένα παιδί. «Αξίζουν ίσες ευκαιρίες όλα τα παιδιά», θα συμπληρώσει ένα άλλο. Μακάρι λοιπόν το άστρο των Χριστουγέννων να φωτίσει τους ισχυρούς της γης, αλλά και τον καθένα από μας, ν’ αφήσουμε τους εγωισμούς και να επιδιώξουμε να γίνουμε καλύτεροι άνθρωποι προσφέροντας ό,τι μπορούμε στους συνανθρώπους μας. Χρόνια Πολλά, Χρόνια Καλά για όλους.
 Η δασκάλα της τάξης Ρούλα Μουστάκα
 Σημείωση: Με ανάθεση ο φετινός Χριστουγεννιάτικος Παιδότοπος, όπως και άλλες φορές, στην ίδια δασκάλα, στην φίλη μου απ’ τα παλιά και συνεργάτιδά μου στο 5ο Δημ. Σχ. Χανίων Ρούλα Μουστάκα. Κατά τη δασκάλα (και το δάσκαλο) και η τάξη της (του). Το ξέρω καλά αυτό! Καλά Χριστούγεννα και του χρόνου με υγεία Ρούλα! Να χαίρεσαι τους μαθητές σου και να σε χαίρονται! Καλά Χριστούγεννα σε όλους!
 Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης, δάσκαλος



«Ο Χριστός γεννιέται»
Ενα αστέρι λαμπερό από ψηλά έδειχνε ότι έχει γίνει κάτι πολύ σπουδαίο. Ο ουρανός άνοιξε κι άγγελοι άρχισαν να κατεβαίνουν προς τη γη ψάλλοντας στο θείο Βρέφος: «Δόξα εν υψίστοις Θεώ κι επί γης ειρήνη εν ανθρώποις ευδοκία». Βοσκοί, απλοί άνθρωποι που βρίσκονταν εκεί γύρω, έτρεξαν να δουν και να προσκυνήσουν το νεογέννητο μωρό. Μάγοι σοφοί απ’ την Ανατολή, που είχαν οδηγό το φωτεινό αστέρι στον ουρανό, ταξίδεψαν για να προσκυνήσουν τον Βασιλιά του κόσμου. Εφεραν για δώρα χρυσό, γιατί ήταν βασιλιάς, λιβάνι γιατί ήταν Θεός και σμύρνα γιατί θα θυσιαζόταν για τους ανθρώπους… Γιάννης Σκαλίδης
Χριστουγεννιάτικο αστέρι

[…] Ωσπου ο λαμπερός κόσμος που έβλεπα, έπαψε να φαίνεται. Εβλεπα μια σκοτεινή κι απόμακρη γωνιά. Πλησίασα πιο κοντά. Τότε με το φως μου είδα ανθρώπους λυπημένους, παιδάκια κλαμένα χωρίς χαμόγελο, πεινασμένα, που κρύωναν. Είδα μαμάδες χωρίς τα παιδάκια τους, αλλά και παιδάκια χωρίς τη μαμά τους. Όπως έμαθα, είχαν πνιγεί στα κρύα νερά της θάλασσας προσπαθώντας να ξεφύγουν απ’ τον πόλεμο. Αναρωτήθηκα τότε γιατί να συμβαίνει αυτό. Ήθελα πολύ να βοηθήσω, μα δεν ήξερα πώς. Τότε ζήτησα από τον Θεό να μου πάρει τη λάμψη μου. Δεν την ήθελα πια. Ζήτησα να μείνω και να φέγγω εκεί, πάνω απ’ τους δυστυχισμένους ανθρώπους, να τους συντροφεύω, να τους φωτίζω και να ζεσταίνω τις ψυχές τους μέχρι να ξανάρθει το χαμόγελο και στο τελευταίο παιδάκι… Εριέττα Καλιοτζάκη
[…] Αν είχα τη δύναμη αυτού του αστεριού, τότε θα έλυνα όλα τα προβλήματα που υπάρχουν σήμερα. Υπάρχουν τόσα παιδάκια στον κόσμο που δεν έχουν μαμά και μπαμπά. Ή άλλα που ζουν στον πόλεμο. Κι αυτά που δίνουν πολλά πολλά λεφτά για να μπουν σε κάτι σαπιοκάραβα για να σώσουν τη ζωή τους. Δικιά μου επιλογή θα ήταν οι Μάγοι να τους προσφέρουν χαρά, ζεστασιά, ελπίδα, εμπιστοσύνη, να πιστεύουν στον εαυτό τους ότι θα τα καταφέρουν. Εύχομαι όλοι να έχουν μια καλύτερη ζωή. Μαρία Τσαγκαράκη
Αν ήμουν το αστέρι των Χριστουγέννων που οδήγησε τους μάγους στον Χριστό, θα έριχνα τη λάμψη και το φως μου, στον δρόμο των προσφύγων, που έφυγαν απ’ την πατρίδα τους και τώρα αγωνίζονται να βρουν καλύτερο μέρος γι’ αυτούς και τα παιδιά τους. Αυτοί οι άνθρωποι, όπως και πολλοί άλλοι στη γη, δεν έχουν φαγητό, ρούχα, τα παιδιά τους κρυώνουν και δεν έχουν καταφύγιο για τις κρύες νύχτες… Αυτούς τους ανθρώπους πρέπει να τους στηρίξουμε ώσπου να τελειώσει ο πόλεμος και να γυρίσουν στα σπίτια τους. Βίκη Νικολάου

… Θα ήθελα έναν κόσμο να χωράει όλους τους ανθρώπους. Να είναι στα μέρη τους και να μην μπαίνουν στις βάρκες να πνίγονται. Να μην χωρίζονται οι οικογένειες και να ’ναι μαζί. Να έχουν πράγματα που έχω εγώ, όπως τροφή, σχολείο και υγεία. Εύχομαι αυτά τα Χριστούγεννα, το αστέρι μου να πραγματοποιήσει την ευχή μου για κάθε παιδί της γης. Ελισάβετ Μαριδάκη

Αν ήμουν το άστρο των Χριστουγέννων, θα έλαμπα τόσο δυνατά, που θα έδειχνα σ’ όλους τον δρόμο της αγάπης, της φιλίας, της ευτυχίας και της καλοσύνης. Θα φρόντιζα όλοι να έχουν στέγη, τροφή, νερό, κουβέρτες και κρεβάτια. Θα ήθελα να μη γίνονται πόλεμοι κι όλοι να ζουν ειρηνικά. Πόσο θα προσπαθούσα όλα αυτά να γίνουν πραγματικότητα! Ακης Πελτέκης

[…] Αρκετοί άνθρωποι είναι στον δρόμο και δεν έχουν σπίτι να κοιμούνται. Κάποιοι ψάχνουν για φαγητό, στα σκουπίδια. Αν ήμουν το άστρο των Χριστουγέννων θα ζητούσα από τον Χριστό να δώσει αγάπη, χαρά, κι ό,τι χρειάζονται τα παιδιά του κόσμου. Αγγελική Δαλετζάκη

Χανιώτικα νέα (24.12.2015)


Read more: http://www.haniotika-nea.gr/an-imoun-to-astro-ton-christougennon/#ixzz3vP34X5ia 
Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial 
Follow us: @HaniotikaNea on Twitter | haniotika.nea on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου