Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2016

ΕΝ ΝΙΠΠΩ

Η ΥΨΩΣΗ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ  ΣΤΑΥΡΟΥ ΣΤΟ ΝΙΠΠΟΣ
ΤΗ 14η ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΤΥΣ ΘΕΟΚΛΗΣ ΞΙΦΕΙ ΤΕΛΕΙΟΥΤΑΙ 

Ιερουργούντος του μητροπολίτη Κυδωνίαςκαι Αποκορώνου κ. Δαμασκηνού και συμπροσευχομένου του μητροπολίτη Γερμανίας κ. Αυγουστίνου, ο οποίος κήρυξε και τον θείον λόγο, ετελέσθη η Ύψωση του Τιμίου Σταυρού και ακολούθησε η θεία λειτουργία και η μεγάλη λιτανεία της εικόνας στον πανηγυρίζοντα ομώνυμο κεντρικό ναό του Νίππους. Πολλοί κι εφέτος οι πιστοί...

Σταυρός ο φύλαξ πάσης της οικουμένης
Σταυρός η ωραιότης της εκκλησίας
Σταυρός πιστών το στήριγμα
Σταυρός Αγγέλων η δόξα
Και των δαιμόνων το τραύμα.















ΤΗ 14η ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΤΥΣ ΘΕΟΚΛΗΣ ΞΙΦΕΙ ΤΕΛΕΙΟΥΤΑΙ
 

Πρὸς κλῆσιν ἥκει καὶ Θεοκλῆς τὴν ἄνω,
Ἔχων ὄχημα τὴν τομὴν τὴν ἐκ ξίφους. 

ΘΕΟΚΛΗΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑΜΟΥ
ΤΟ ΠΗΡΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ
ΤΟΥ ΟΠΛΑΡΧΗΓΟΥ ΤΩΝ ΚΡΗΤΙΚΩΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΩΝ
ΘΕΟΚΛΗ ΚΑΚΑΤΣΗ

ΘΕΟΚΛΗΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΓΙΟΥ ΜΟΥ
ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΝΗΨΙΟΥ ΜΟΥ (ΓΙΟΥ ΤΟΥ ΑΔΕΛΦΟΥ ΜΟΥ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ
ΒΑΡΥ ΟΝΟΜΑ!
Ο ΘΕΟΣ Ν ΑΓΙΑΣΕΙ ΤΟ ΧΩΜΑ ΠΟΥ ΑΝΑΠΑΥΟΝΤΑΙ Ο ΚΑΠΕΤΑΝ ΘΕΟΚΛΗΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΕΟΡΤΑΖΟΝΤΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΑΥΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΤΑΥΡΟΥΛΕΣ ΘΕΟΚΛΗΔΕΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου