Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ

ΣΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ


Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης (21 Μαρτίου) η πρόσκληση να επισκεφτώ , σήμερα, Πέμπτη, 23 Μαρτίου, στις 10 το πρωί, ως ποιητής, αλλά και ως δάσκαλος και ως δημοσιογράφος, το Δημοτικό Σχολείο των ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΩΝ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ, στο πλαίσιο των δράσεων φιλαναγνωσίας.

Αξέχαστη θα μου μείνει η δυόμιση ωρών περίπου συνάντηση μου με τα παιδιά και τις δασκάλες τους, την Στέλλα Γυπαράκη και την Τέρψη Τζανουδάκη, όπως και με τον υπεύθυνο Προγραμμάτων του Σχολείου Μανόλη Κουναλάκη.  Να χτυπά και να ξαναχτυπά το κουδούνι και να μη θέλουν να το ακούσουν ούτε οι μαθητές ούτε οι δάσκαλοι..... Ευλογία η κουβέντα μαζί τους, για την ποίηση μου και γενικότερα για την ποίηση, για τα κείμενά μου στην εφημερίδα και γενικά για τη δημοσιογραφία, για τις αναμνήσεις μου από τα παιδικά μου χρόνια και τη δασκαλική μου ζωή...

"Πώς να κρυφτείς απ' τα παιδιά\ έτσι κι αλλιώς τα ξέρουν όλα!" Έχει δίκιο ο Διονύσης Σαββόπουλος...

ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΜΙΚΡΗ ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ....
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ...

Προσεχώς περισσότερα....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου