Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2017

ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ

Β2 ΤΑΞΗ ΔΗΜ. ΣΧ. ΝΑΥΣΤΑΘΜΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
ΜΙΑ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ
Καλοί μου φίλoι, καλό Σαββατοκύριακο!
Για την επίσκεψη της συγγραφέα Ευδοκίας Σκορδαλά-Κακατσάκη στο σχολείο τους, μας μιλούν τα παιδιά της Β2  τάξης του Δημ. Σχολείου Ναυστάθμου Κρήτης, ενώ η γνωστή και από άλλες εργασίες μαθητών της δασκάλας τους, Σταυρούλα Λαδά αναφέρεται στους παρόντες κατά τη συνάντηση και στα σχολεία που την παρακολούθησαν μέσω υπολογιστή. (Παρόντες και οι μαθητές του Β1 Τμήματος με τη δασκάλα τους)!
Για μια επίσκεψη αλλιώτικη απ’ τις άλλες με “σκηνοθέτιδα” μια ξεχωριστή δασκάλα μιλάμε….
Σας χαιρετώ με αγάπη όλους!
Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης,
δάσκαλος




Με εντυπωσίασε πολύ που ήρθε μία συγγραφέας στο σχολείο μας. Μου άρεσε όταν διάβασε το αγαπημένο της κομμάτι από το βιβλίο της “Η Γιασεμιά και τ’ αστεράκια”. Ηταν και άλλα σχολεία μαζί μας μέσω υπολογιστή, όπως το δημοτικό σχολείο Σταυρακίου από τα Γιάννενα, το 7ο Νηπιαγωγείο από τα Γιάννενα, το 9ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας, το 2ο και το 3ο δημοτικό σχολείο Γρεβενών, το 10ο Δημοτικό Σχολείο Αιγάλεω στην Αθήνα και το δημοτικό σχολείο Ορχομενού Βοιωτίας.
Μαρία
Μιχαλοπούλου

Μου άρεσε πολύ η επίσκεψη της κυρίας Ευδοκίας Σκορδαλά Κακατσάκη στην τάξη μας. Μου έκανε εντύπωση ότι είχε φτιάξει τόσα πολλά παραμύθια.
Ειρήνη Αποστολάκη

Εμένα μου άρεσε όταν κάναμε ερωτήσεις στη συγγραφέα. Επιπλέον, με  εντυπωσίασε όταν μας διάβασε ένα κομμάτι από το βιβλίο της. Μας εξήγησε ότι εμπνέεται από ό,τι βλέπει γύρω της και στην ερώτησή μας πόσο καιρό κάνει να γράψει ένα βιβλίο, μας είπε ότι δεν μετράει τον καιρό. Μου άρεσε που μπορούσαμε να δούμε από κοντά μια συγγραφέα!
Δημήτρης
Πεπονούλας
Μου
άρεσε εκεί που κάναμε τις ερωτήσεις στη συγγραφέα. Μας είπε πως δε μετράει πόσο της παίρνει για να φτιάξει ένα βιβλίο και συνέχεια σβήνει και ξαναγράφει. Τη μέρα που είχε έρθει η συγγραφέας, ήταν μαζί μας και άλλα σχολεία. Μου άρεσε που μιλάγαμε μαζί με άλλα σχολεία.
Γιώργος
Πατιαλιάκας

Μου άρεσε που βγάλαμε πολλές φωτογραφίες με τη συγγραφέα και με εντυπωσίασε ότι ήμασταν μαζί για πολλές ώρες. Τη ρωτήσαμε πόσο καιρό της παίρνει να γράψει ένα βιβλίο και μας είπε ότι της παίρνει αρκετό καιρό γιατί σβήνει, γράφει, σβήνει, γράφει, και έτσι γράφεται ένα βιβλίο. Ήταν και άλλα σχολεία μαζί μας. Με εντυπωσίασε που μπορούσαν να δουν και αυτά τη συγγραφέα!
Χριστίνα
Παυλάκου

Μου άρεσε πολύ η επίσκεψη της κυρίας Ευδοκίας Σκορδαλά Κακατσάκη στην τάξη μας. Μου έκανε εντύπωση ότι είχε φτιάξει τόσα πολλά παραμύθια.
Ειρήνη
Αποστολάκη

Μου άρεσε που μας διάβασε την αγαπημένη της σελίδα. Με εντυπωσίασε το πώς διάβαζε. 4 σχoλεία ήταν μαζί μας. Τα άλλα σχολεία έβλεπαν τη συγγραφέα και της έκαναν ερωτήσεις.
Ελένη Πραματιώτη

Με εντυπωσίασε όταν μας μιλούσε για το πώς έφτιαχνε βιβλία. Ηταν πολλά σχολεία μαζί μας. Ηταν πολύ ωραία. Μου άρεσε όταν η συγγραφέας μιλούσε και με τα άλλα σχολεία. Ηταν ωραία η φωνή της. Ηταν πολύ καλή. Δε φώναζε.
Στέλιος Καβράκης

Μου έκανε εντύπωση που η συγγραφέας μάς είπε ότι ξεκίνησε να γράφει από πολύ μικρή, από όταν ήταν μαθήτρια της Πρώτης Γυμνασίου. Μου άρεσε που τα άλλα σχολεία μέσω του υπολογιστή έκαναν ερωτήσεις στη συγγραφέα!”
Μαρία-Ζωή Φουστέρη







Από την επίσκεψη της συγγραφέως μου άρεσε όταν βγάλαμε όλοι μαζί μία φωτογραφία. Η κυρία Σκορδαλά-Κακατσάκη ε εντυπωσίασε όταν έλεγε πως έσβηνε και ξανά έγραφε το κείμενό της μέχρι να τελειώσει ένα βιβλίο της. Μας είπε ότι έπαιρνε τις ιδέες της από πράγματα γύρω της αλλά και από τη φαντασία της. Δεν μετράει πόσο καιρό θα της πάρει ένα βιβλίο για να το τελειώσει. Αν δεν της αρέσει κάτι, το σβήνει και το ξαναγράφει.
Εκείνη τη μέρα ήταν και άλλα σχολεία μαζί μας από τα Γιάννενα, τη Λάρισα, την Αθήνα τα Γρεβενά και τον Ορχομενό. Μου άρεσε όταν τους άκουγα και τους έβλεπα μέσα από τον υπολογιστή.
Αλέξανδρος Φανουργιάκης

Μου άρεσε που μας διάβασε το αγαπημένο της κομμάτι και μου έκανε εντύπωση πως ήταν πολύ όμορφη. Μας είπε ότι δεν μετράει πόσο καιρό της έπαιρνε να γράψει ένα βιβλίο και πως όταν γράφει κάνει λάθη και για αυτό συνέχεια διορθώνει το κείμενο της. Ήταν και πέντε σχολεία μαζί μας από τα Γιάννενα, τη Λάρισα, τα Γρεβενά, την Αθήνα και τη Βοιωτία. Επικοινωνούσαν μαζί μας μέσω laptop. Μου άρεσε που μας έδειξαν τις ζωγραφιές τους για τη “Γιασεμιά” και που έκαναν ερωτήσεις στη συγγραφέα!
Μαρίσα Μαλασπίνα

Μου άρεσε που κάναμε τηλεδιάσκεψη με τα άλλα σχολεία και που και αυτά έκαναν ερωτήσεις στη συγγραφέα. Με εντυπωσίασε που ήρθε στο σχολείο μας.
Μάνος Κάτσης

Από την επίσκεψη μου άρεσε ότι η συγγραφέας μας διάβασε το αγαπημένο της κομμάτι. Μου άρεσε που μας επισκέφτηκε και μας μίλησε για το βιβλίο της «Η Γιασεμιά και τ’ αστεράκια». Μας είπε ότι έχει γράψει και άλλα βιβλία και πώς γεννήθηκε στη Σαμοθράκη. Ήταν και άλλα 5 σχολεία μαζί μας μέσω υπολογιστή. Μου άρεσε ότι ζωγράφισαν κάποιες ζωγραφιές από το βιβλίο της Γιασεμιάς.
Μελίνα Μανιάτη




Αυτά που μου άρεσαν από την επίσκεψη της συγγραφέως είναι όταν της κάναμε ερωτήσεις αλλά και τα κουλουράκια που φάγαμε στο τέλος. Μου άρεσε και τότε που μας διάβασε το αγαπημένο της κομμάτι. Μας είπε πως γεννήθηκε στη Σαμοθράκη. Το αγαπημένο μου σημείο ήταν εκεί που μας εξηγούσε από ποια ηλικία ξεκίνησε να γράφει. Μας είπε ότι από την 1η Γυμνασίου ξεκίνησε ένα παραμυθάκι. Με εντυπωσίασε πολύ που ήρθε στο σχολείο μας!
Νικόλας Αχτάρης




ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ
Παρόντες:
•Δασκάλες: Σταυρούλα Λαδά, Μαριλένα Γεωργαντά.
•Δασκάλα Μουσικής: Μαρία Πλατσάκη.
•Διευθυντής: Αριστόκριτος Τομαζινάκης.
•Σχολεία που ήταν συνδεδεμένα μέσω υπολογιστή μαζί μας και έκαναν ερωτήσεις στη συγγραφέα, αφού είχαν διαβάσει το βιβλίο της “Η Γιασεμιά και τ’ αστεράκια” και μας είχαν στείλει τις ζωγραφιές τους:
Δημοτικό σχολείο Σταυρακίου Ιωαννίνων-Δάσκαλος: Χριστόφορος Πουλίζος, Ελένη Αγγελή, 9ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας-Δάσκαλος: Λεωνίδας Νιδέλκος, 10ο Δημοτικό Σχολείο Αιγάλεω, Αθήνα-Δασκάλα: Κυριακή Λιανού, 7ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων-Νηπιαγωγός: Ντίνα Τάλλου, 3ο Δημοτικό Σχολείο Γρεβενών-Δάσκαλος: Αργύρης Καραλιόλιος, Δημοτικό Σχολείο Ορχομενού, Βοιωτίας-Δασκάλα: Γιώτα Γερονικολού, 2ο Δημοτικό Σχολείο Γρεβενών-Δασκάλα: Θωμαή Τζήκα.
Με τα ανωτέρω σχολεία καθώς επίσης και με 2 ακόμη σχολεία από Λάρνακα και Λεμεσό Κύπρου συνεργαζόμαστε στο ευρωπαϊκό έργο eTwinning “Μαγευτικά Παραμυθοτάξιδα στην Ευρώπη»


ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ Β1 ΤΑΞΗΣ: Λυδία Αυγέρου, Σοφία Κοσμίδου, Θωμάς Βρακατσέλης, Γιώργος Καιμακάνης, Ειρήνη Καντιάνη, Μπάμπης Πετρόπουλος, Ειρήνη Κουφού, Νεφέλη Παπαναστάση, Αλέξανδρος Καρυωτάκης, Ιλιάνα Μπογδάνη, Ειρήνη Πεπονούλα, Νεφέλη Καρυωτάκη. Παναγιώτης Φλωράτος, Νίκος Παπαδόπουλος.
Χανιώτικα νέα (16.12.2017)








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου