Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου 2015

ΕΥΘΥΒΟΛΑ ΚΑΙ ΜΗ...


Επ’ ευκαιρίας της έναρξης της σχολικής χρονιάς αλλά και λόγω των επικείμενων εκλογών, σήμερα λέμε να τα συνδυάσουμε και να κάνουμε κι ένα “μάθημα αριθμητικής” που θα σχετίζεται και με τη διεξαγωγή εκλογών.Μετά από αυτό, θα δοθεί άπλετος χρόνος για εργασία στο σπίτι, σκέψη και περισυλλογή, για σημειώσεις κ.λπ. και οποιαδήποτε απορία υπάρξει -που δεν θα υπάρξει σας το εγγυώμαι- θα τη λύσομε κι αυτή…Λοιπόν προχωρούμε με το μάθημά μας.
Πόσο κάνει 33,2+26,7+51,1.
Δείτε περισσότερα...ΕΥΘΥΒΟΛΑ ΚΑΙ ΜΗ...
Νεκτάριος Ευ. Κακατσάκης


Μάθημα αριθμητικής και εκλογές vs δημοψηφισμάτων

Επ’ ευκαιρίας της έναρξης της σχολικής χρονιάς αλλά και λόγω των επικείμενων εκλογών, σήμερα λέμε να τα συνδυάσουμε και να κάνουμε κι ένα “μάθημα αριθμητικής” που θα σχετίζεται και με τη διεξαγωγή εκλογών.
Μετά από αυτό, θα δοθεί άπλετος χρόνος για εργασία στο σπίτι, σκέψη και περισυλλογή, για σημειώσεις κ.λπ. και οποιαδήποτε απορία υπάρξει -που δεν θα υπάρξει σας το εγγυώμαι- θα τη λύσομε κι αυτή…
Λοιπόν προχωρούμε με το μάθημά μας.
Πόσο κάνει 33,2+26,7+51,1. Βγάλτε κομπιουτεράκι ή αν θέτε, πάρτε και το μολυβάκι σας ή το στυλό σας και κάμετε την πρόσθεση! Ωστόσο εγώ θα σας δώσω τη λύση! Η παραπάνω πρόσθεση έχει άθροισμα 111. Τώρα προσέξτε! Αυτό το 111 τι είναι. Ντομάτες; Κουκιά, Σπόρια;
Για να μην μακρηγορούμε, την απάντηση θα σας τη δώσω ευθύς αμέσως. Πρόκειται για εκατομμύρια! Και μάλιστα εκατομμύρια ευρώ κι ουχί δραχμές.
Τώρα να σημειώσουμε ότι το παραπάνω ποσό που εν μέσω κρίσης ομοιάζει ακόμη πιο μεγάλο απ’ όσο είναι, πρόκειται για το κόστος των τριών τελευταίων εκλογικών αναμετρήσεων στη χώρα μας τους τελευταίους 8 μήνες. Πιο συγκεκριμένα και αναλυτικά, σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν πρόσφατα από το Υπουργείο Εσωτερικών: τα 33,2 είναι το κόστος των εκλογών (πάνω-κάτω) τούτης της Κυριακής, τα 26,7 είναι το κόστος για το δημοψήφισμα ενώ οι εκλογές του Ιανουαρίου μας στοίχισαν 51,1 ευρώ.
Και τώρα θα προχωρήσουμε σε μια σύντομη ανάλυση καθώς και κάποια από τα συμπεράσματα που μπορεί κάποιος να βγάλει από την παραπάνω αριθμητική πράξη συνυπολογίζοντας δε και τη δύσκολη οικονομική κατάσταση της χώρας. Κατ’ αρχήν δύο τινά μπορεί να συμβαίνουν:  Ή ότι “λεφτά υπάρχουν” ή ότι πρέπει να αναθεωρήσουμε τα όσα πιστεύαμε σχετικά με… πολλά!
Ας θεωρήσουμε ότι λεφτά δεν υπάρχουν, άρα δεν έχουμε την “πολυτέλεια” να κάνουμε κάθε μια κι άλλη εκλογές, ένα από τα απλοϊκότερα συμπεράσματα είναι ότι μάλλον μας συμφέρει -από οικονομικής άποψης μιλώ- να διεξάγουμε δημοψηφίσματα κι όχι εκλογές. Να βρίσκουμε δηλαδή ένα ερώτημα και δι’ αυτού να μπορούμε να εκλέγουμε κυβέρνηση. “Θέλετε αυτούς να σας κυβερνήσουν; Ναι ή όχι;”. Να απαντούμε σε ένα τέτοιο ερώτημα κι έτσι να ξεμπερδεύουμε και να μας έρχεται και πιο οικονομικά. Ασε που δεν θα έχουν και δεν θα έχουμε άγχος για το ποιοι με ποιους θα συνεργαστούν, ούτε θέμα με διερευνητικές εντολές κ.λπ., κ.λπ.
Ετσι όσον αφορά το κόστος ενός δημοψηφίσματος, αυτό μπορεί να το κατεβάσουμε ακόμη περισσότερο αν λάβουμε υπόψη και την τεχνογνωσία που από τις απανωτές διεξαγωγές του θα έχουμε αποκτήσει!
Μάθημα πρώτο, τέλος και… καλή σχολική χρονιά!

Χανιώτικα νέα (16.09.2015)


Read more: http://www.haniotika-nea.gr/mathima-arithmitikis-ki-ekloges-vs-dimopsifismaton/#ixzz3ltm9kG44 
Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial 
Follow us: @HaniotikaNea on Twitter | haniotika.nea on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου