Κάποιες απ’ τις δημοσιογραφικές εργασίες των παιδιών της Στ’ τάξης του Δημ. Σχολείου Ναυστάθμου Κρήτης που τις βρήκα στο με αριθμ. 27 τεύχος (Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2016) της μαθητικής τους εφημερίδας “Μαθητικά Χαμόγελα” ο τίτλος της στον σημερινό Παιδότοπο, τον προτελευταίο πριν απ’ το κλείσιμο των σχολείων για καλοκαίρι. Δείγματα δημοσιογραφικής δουλειάς, υπεύθυνης μαθητικής δημοσιογραφίας, καθρέφτες πολυποίκιλων δραστηριοτήτων μιας σύγχρονης τάξης, ανοικτής στη ζωή και στην κοινωνία… Κατά τη δασκάλα και οι μαθητές της, έγραψα σ’ αυτήν την στήλη (16.04.2016) ύστερα από όσα βίωσα κατά την επίσκεψή μου στην συγκεκριμένη τάξη.
Δείτε περισσότερα... Και κατά τους μαθητές της η δασκάλα, η γνωστή από πολλές εργασίες μαθητών της στους αναγνώστες του Παιδότοπου, κυρία Σταυρούλα Λαδά, θα γράψω σήμερα, ύστερα από την περιδιάβαση στις 20 μεγάλου σχήματος έγχρωμες σελίδες των “Μαθητικών Χαμόγελων”
Δείτε περισσότερα... ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ
Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης
ΣΤ'ΤΑΞΗ ΔΗΜ. ΣΧ. ΝΑΥΣΤΑΘΜΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
Δείγματα Δημοσιογραφικής Δουλειάς
Καλοί μου φίλοι, καλό Σαββατοκύριακο!
Κάποιες απ’ τις δημοσιογραφικές εργασίες των παιδιών της Στ’ τάξης του Δημ. Σχολείου Ναυστάθμου Κρήτης που τις βρήκα στο με αριθμ. 27 τεύχος (Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2016) της μαθητικής τους εφημερίδας “Μαθητικά Χαμόγελα” ο τίτλος της στον σημερινό Παιδότοπο, τον προτελευταίο πριν απ’ το κλείσιμο των σχολείων για καλοκαίρι. Δείγματα δημοσιογραφικής δουλειάς, υπεύθυνης μαθητικής δημοσιογραφίας, καθρέφτες πολυποίκιλων δραστηριοτήτων μιας σύγχρονης τάξης, ανοικτής στη ζωή και στην κοινωνία… Κατά τη δασκάλα και οι μαθητές της, έγραψα σ’ αυτήν την στήλη (16.04.2016) ύστερα από όσα βίωσα κατά την επίσκεψή μου στην συγκεκριμένη τάξη. Και κατά τους μαθητές της η δασκάλα, η γνωστή από πολλές εργασίες μαθητών της στους αναγνώστες του Παιδότοπου, κυρία Σταυρούλα Λαδά, θα γράψω σήμερα, ύστερα από την περιδιάβαση στις 20 μεγάλου σχήματος έγχρωμες σελίδες των “Μαθητικών Χαμόγελων”… Καλή συνέχεια στο ταξίδι των γνώσεων, καλά μου εκτάκια! Καλή συνέχεια στην έδρα της Δασκαλοσύνης, κυρία Σταυρούλα!
Κάποιες απ’ τις δημοσιογραφικές εργασίες των παιδιών της Στ’ τάξης του Δημ. Σχολείου Ναυστάθμου Κρήτης που τις βρήκα στο με αριθμ. 27 τεύχος (Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2016) της μαθητικής τους εφημερίδας “Μαθητικά Χαμόγελα” ο τίτλος της στον σημερινό Παιδότοπο, τον προτελευταίο πριν απ’ το κλείσιμο των σχολείων για καλοκαίρι. Δείγματα δημοσιογραφικής δουλειάς, υπεύθυνης μαθητικής δημοσιογραφίας, καθρέφτες πολυποίκιλων δραστηριοτήτων μιας σύγχρονης τάξης, ανοικτής στη ζωή και στην κοινωνία… Κατά τη δασκάλα και οι μαθητές της, έγραψα σ’ αυτήν την στήλη (16.04.2016) ύστερα από όσα βίωσα κατά την επίσκεψή μου στην συγκεκριμένη τάξη. Και κατά τους μαθητές της η δασκάλα, η γνωστή από πολλές εργασίες μαθητών της στους αναγνώστες του Παιδότοπου, κυρία Σταυρούλα Λαδά, θα γράψω σήμερα, ύστερα από την περιδιάβαση στις 20 μεγάλου σχήματος έγχρωμες σελίδες των “Μαθητικών Χαμόγελων”… Καλή συνέχεια στο ταξίδι των γνώσεων, καλά μου εκτάκια! Καλή συνέχεια στην έδρα της Δασκαλοσύνης, κυρία Σταυρούλα!
Σας χαιρετώ με αγάπη όλους!
Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης
δάσκαλος
Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης
δάσκαλος
Συνέντευξη του
Μανώλη Γιανναράκη
Μανώλη Γιανναράκη
Ο Γιάννης Κίλης, ο Γιάννης Σταυρουλάκης, ο Νίκος Βιλλιώτης, ο Νίκος Ζέρβας, ο Πάρης Ζέρβας και ο Αντρέας Παπαδάκης πήραν συνέντευξη από τον κύριο Μανώλη Γιανναράκη ο οποίος σήμερα είναι 90 χρονών!
Δημοσιογράφοι: Πώς ήταν τα σχολικά σας χρόνια;
κ. Μανώλης: Καμία σχέση με τώρα!
Δημοσιογράφοι: Πολεμήσατε καθόλου τους Γερμανούς;
κ. Μανώλης: Ναι, 16 χρονών!
Δημοσιογράφοι: Χάσατε φίλους ή συννενείς;
κ. Μανώλης: Πάρα πολλούς.
Δημοσιογράφοι: Πώς βλέπετε τη ζωή τώρα;
κ. Μανώλης: Και τώρα ζείτε εσείς δύσκολα, αλλά η χώρα μας έχει περάσει και δυσκολότερα. Πρέπει να αγωνιζόμαστε και να είμαστε αισιόδοξοι.
Δημοσιογράφοι: Σας ευχαριστούμε για τον χρόνο σας.
κ. Μανώλης: Εγώ σας ευχαριστώ, παιδιά μου.
Δημοσιογράφοι: Πώς ήταν τα σχολικά σας χρόνια;
κ. Μανώλης: Καμία σχέση με τώρα!
Δημοσιογράφοι: Πολεμήσατε καθόλου τους Γερμανούς;
κ. Μανώλης: Ναι, 16 χρονών!
Δημοσιογράφοι: Χάσατε φίλους ή συννενείς;
κ. Μανώλης: Πάρα πολλούς.
Δημοσιογράφοι: Πώς βλέπετε τη ζωή τώρα;
κ. Μανώλης: Και τώρα ζείτε εσείς δύσκολα, αλλά η χώρα μας έχει περάσει και δυσκολότερα. Πρέπει να αγωνιζόμαστε και να είμαστε αισιόδοξοι.
Δημοσιογράφοι: Σας ευχαριστούμε για τον χρόνο σας.
κ. Μανώλης: Εγώ σας ευχαριστώ, παιδιά μου.
Σωστό πρωινό – το καύσιμό μας
Του Πάρη Ζέρβα
Το φαγητό μας είναι όπως η βενζίνη, για το αυτοκίνητό μας, δηλαδή τα καύσιμα του οργανισμού μας. Στις περισσότερες περιπτώσεις αν τα παιδιά είναι χωρίς καύσιμο και δεν έχουν φάει για 8 με 12 ώρες τότε αυτό θα έχει αποτέλεσμα να εξαντληθούν οι δυνάμεις τους. Για αυτό μόλις ξυπνήσουμε πρέπει να φάμε πρωινό για να έχουμε δυνάμεις. Για θυμηθείτε πόσες φορές περάσατε εσείς και οι συμμαθητές σας τις πρώτες ώρες των μαθημάτων πάνω στο βιβλίο λόγω ισχυρής υπνηλίας δηλαδή σαν να κοιμάστε με τα μάτια ανοιχτά; Αυτό για να το αντιμετωπίσουμε χρειάζεται να τρώμε το κατάλληλο φαγητό και να πίνουμε χυμό χωρίς ζάχαρη που θα μας κάνουνε καλό όπως οι φυσικοί χυμοί ώστε να έχουμε ενέργεια όλη την ημέρα.
Γενικά οι πρωινές τροφές πρέπει να είναι θρεπτικές και εύκολες στη μεταφορά για το σχολείο αλλά ταυτόχρονα και να αρέσουν σε μας τα παιδιά!!! Τα φρούτα πρέπει να παραμένουν σύντροφοι μας στην παιδική ηλικία γιατί μας βοηθάνε να παίρνουμε βιταμίνες και θρεπτικές ουσίες. Παιδικά δημητριακά, κουλούρι Θεσσαλονίκης, ξηροί καρποί αποτελούν τροφές θρεπτικές που μας δίνουν ενέργεια και μας βοηθάνε στην απόδοση μας και στο κέφι μας. Αυτά λοιπόν πρέπει να είναι που θα μας συνοδεύουν στην πρωινή μας απασχόληση.
Γενικά οι πρωινές τροφές πρέπει να είναι θρεπτικές και εύκολες στη μεταφορά για το σχολείο αλλά ταυτόχρονα και να αρέσουν σε μας τα παιδιά!!! Τα φρούτα πρέπει να παραμένουν σύντροφοι μας στην παιδική ηλικία γιατί μας βοηθάνε να παίρνουμε βιταμίνες και θρεπτικές ουσίες. Παιδικά δημητριακά, κουλούρι Θεσσαλονίκης, ξηροί καρποί αποτελούν τροφές θρεπτικές που μας δίνουν ενέργεια και μας βοηθάνε στην απόδοση μας και στο κέφι μας. Αυτά λοιπόν πρέπει να είναι που θα μας συνοδεύουν στην πρωινή μας απασχόληση.
Επίσκεψη Αρχηγού Γ.Ε.Ν. στο δημοτικό σχολείο Δ.Δ.Μ.Ν. Ναυστάθμου Κρήτης
Γράφει ο Νικόλας Ζέρβας
Την 10η Δεκεμβρίου 2015 πραγματοποίησε επίσκεψη στο Ι.Δ. Σχολείο Δ.Δ.Μ.Ν Ν.Κ. ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού, αντιναύαρχος Γεώργιος Γιακουμάκης Π.Ν.
Τον αρχηγό συνόδευαν ο διοικητής του Ν.Κ. αρχιπλοίαρχος Παναγιώτης Χατζάκης Π.Ν., ο διευθυντής ΔΔ/ΝΚ, πλοίαρχος Εμμανουήλ Ζέρβας Π.Ν., ο πρόεδρος της εφορευτικής επιτροπής του σχολείου αντιπλοίαρχος Χαράλαμπος Ορφανουδάκης Π.Ν. και ο διευθυντής του Σχολείου Αριστόκριτος Τομαζινάκης.
Ο αρχηγός Γ.Ε.Ν. επισκέφθηκε το Δημοτικό Σχολείο Δ.Δ.Μ.Ν., το Νηπιαγωγείο Δ.Δ.Μ.Ν. όπου αφού ρώτησε για την πρόοδο των σχολείων, μετά αντάλλαξε με τα παιδιά ευχές για τα Χριστούγεννα. Επίσης ο αρχηγός κατά τις επισκέψεις του στις τάξεις είπε ότι και ο ίδιος είχε τελειώσει το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό σχολείο του Οικισμού το 1971.
Τον αρχηγό συνόδευαν ο διοικητής του Ν.Κ. αρχιπλοίαρχος Παναγιώτης Χατζάκης Π.Ν., ο διευθυντής ΔΔ/ΝΚ, πλοίαρχος Εμμανουήλ Ζέρβας Π.Ν., ο πρόεδρος της εφορευτικής επιτροπής του σχολείου αντιπλοίαρχος Χαράλαμπος Ορφανουδάκης Π.Ν. και ο διευθυντής του Σχολείου Αριστόκριτος Τομαζινάκης.
Ο αρχηγός Γ.Ε.Ν. επισκέφθηκε το Δημοτικό Σχολείο Δ.Δ.Μ.Ν., το Νηπιαγωγείο Δ.Δ.Μ.Ν. όπου αφού ρώτησε για την πρόοδο των σχολείων, μετά αντάλλαξε με τα παιδιά ευχές για τα Χριστούγεννα. Επίσης ο αρχηγός κατά τις επισκέψεις του στις τάξεις είπε ότι και ο ίδιος είχε τελειώσει το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό σχολείο του Οικισμού το 1971.
Ο κ. αρχηγός συγκινήθηκε και είπε στον διοικητή Ν.Κ. ότι ένοιωσε όμορφα που βρέθηκε σε χώρους που έζησε όταν ήταν παιδί και χαίρεται που συνεχίζεται η λειτουργία του Δημοτικού και Νηπιαγωγείου Δ.Δ.Μ.Ν. Τέλος έφυγε ικανοποιημένος και συγκινημένος.
Θεατρική παράσταση “Ο Πλούτος” του Αριστοφάνη
Μια πολύ ενδιαφέρουσα θεατρική παράσταση από το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κρήτης είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν οι μαθητές του σχολείου μας, την Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2016.
Πρόκειται για το έργο του Αριστοφάνη “Πλούτος”. Επρόκειτο για μία διασκευή του έργου, όμορφα διασκευασμένη για παιδιά, η οποία με διαδραστικό τρόπο, χιούμορ και φαντασία, ψυχαγώγησε τους μαθητές στον χώρο του σχολείου μας.
Πρόκειται για το έργο του Αριστοφάνη “Πλούτος”. Επρόκειτο για μία διασκευή του έργου, όμορφα διασκευασμένη για παιδιά, η οποία με διαδραστικό τρόπο, χιούμορ και φαντασία, ψυχαγώγησε τους μαθητές στον χώρο του σχολείου μας.
Παλιά κινούμενα σχέδια, σειρές και κόμικς
Της Ρωξάνης Αρχοντή πηγή: wikipedia
Η Καντυ Κάντυ ήταν μια σειρά Μάνγκα κινουμένων σχεδίων 115 επεισοδίων ιαπωνικής παραγωγής που προβάλλονταν τη δεκαετία του 1980. Την υπόθεση έγραψε η Κυόκο Μιζούκι και τα σχέδια της διαμόρφωσε η Γιούμικο Ιγκαράσι. Ήταν το πιο επιτυχημένο παιδικό πρόγραμμα της δεκαετίας.
Ο Τιραμόλα είναι χαρακτήρας κόμικ. Πρωτοσχεδιάστηκε το 1952 σε σενάριο του Ρομπέρτο Ρέντσι και σχέδιο του Τζόρτζιο Ρεμπούφφι. Κυκλοφόρησε σε ομώνυμο περιοδικό. Το βασικό χαρακτηριστικό του ήρωα ήταν ότι το σώμα του ήταν φτιαγμένο από καουτσούκ, κι έτσι είχε τη δυνατότητα να εκτείνει τα μέλη του για πολλά μέτρα έως και χιλιόμετρα. Ο χαρακτήρας ήταν ένα απλό σχέδιο, με μαύρες γραμμές για σώμα, οβάλ πρόσωπο, έναν κύλινδρο για μύτη και ημίψηλο καπέλο. Τα κόμικς του Τιραμόλα κυκλοφόρησαν στην Ιταλία για αρκετά χρόνια, και υπήρχαν στην αγορά μέχρι τη δεκαετία του ’80. Στη δεκαετία του ’90 το κόμικ έγινε ξανά της μόδας και κυκλοφόρησε από άλλες εκδόσεις, με νέες ιστορίες και μοντέρνο σχέδιο, χωρίς όμως επιτυχία. Στην Ελλάδα το περιοδικό πρωτοκυκλοφόρησε το 1970, από τον εκδοτικό οίκο Καμπάνα. Στο περιοδικό εμφανίζονταν εκτός από τον Τιραμόλα και άλλοι ήρωες, όπως οι Πέπο και Κάρλο, ο λύκος Πουγκατσώφ, ο ινδιάνος Καριμπού και ο υπερήρωας Μίστερ Ματζέστικ.
Η Χάιντι είναι ιαπωνική τηλεοπτική σειρά κινουμένων σχεδίων, παραγωγής 1974, βασισμένη στο ομώνυμο μυθιστόρημα της Γιοχάνα Σπίρι. Αφηγείται τα παιδικά χρόνια ενός ορφανού κοριτσιού που μεγαλώνει στις ελβετικές Αλπεις μαζί με τον κτηνοτρόφο παππού της, σκορπώντας τη χαρά και την αισιοδοξία σε όσους βρίσκονται γύρω της.
Χανιώτικα νέα (04.06.2016)
Read more: http://www.haniotika-nea.gr/digmata-dimosiografikis-doulias/#ixzz4AoEH7M9j
Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial
Follow us: @HaniotikaNea on Twitter | haniotika.nea on Facebook
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου