Γ'ΤΑΞΗ ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΩΝ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΝΩΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ
Φίλες και φίλοι, καλό Σαββατοκύριακο.
Ενθουσιασμένα για την ενασχόλησή τους με τον Μινωικό Πολιτισμό, στο πλαίσιο ενός διαθεματικού σχεδίου εργασίας, που υλοποίησαν κατά τη διάρκεια της τελευταίας σχολικής χρονιάς, με εμψυχωτή τον δάσκαλό τους, δηλώνουν τα παιδιά της Γ’ τάξης του Δημ. Σχ. των Εκπαιδευτηρίων ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ. Θερμά συγχαρητήρια και στον γνωστό κι από άλλες εργασίες μαθητών του, δάσκαλό τους Μανόλη Κουναλάκη, όσο και στα ίδια. Κρίμα που δεν χωρούν όλων οι εργασίες και περισσότερες φωτογραφίες και ζωγραφιές…
Ενθουσιασμένα για την ενασχόλησή τους με τον Μινωικό Πολιτισμό, στο πλαίσιο ενός διαθεματικού σχεδίου εργασίας, που υλοποίησαν κατά τη διάρκεια της τελευταίας σχολικής χρονιάς, με εμψυχωτή τον δάσκαλό τους, δηλώνουν τα παιδιά της Γ’ τάξης του Δημ. Σχ. των Εκπαιδευτηρίων ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ. Θερμά συγχαρητήρια και στον γνωστό κι από άλλες εργασίες μαθητών του, δάσκαλό τους Μανόλη Κουναλάκη, όσο και στα ίδια. Κρίμα που δεν χωρούν όλων οι εργασίες και περισσότερες φωτογραφίες και ζωγραφιές…
Σας χαιρετώ με αγάπη όλους!
Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης
δάσκαλος
Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης
δάσκαλος
Με αφορμή την ενότητα για τον Μινωικό πολιτισμό από το βιβλίο της Ιστορίας, οι μαθητές της Γ’ τάξης των Εκπαιδευτηρίων Θεοδωρόπουλου υλοποίησαν ένα διαθεματικό σχέδιο εργασίας. Αρχικά μελέτησαν προσεκτικά τα όσα έγραφε το βιβλίο. Στη συνέχεια επισκεφτήκαν την Παιδική βιβλιοθήκη του Δήμου. Εκεί αναζήτησαν και δανείστηκαν παιδικά βιβλία γνώσης για να πλουτίσουν τα όσα γνωρίζουν για τον πολιτισμό αυτό. Ηταν πολύ σημαντική η στιγμή που έφεραν αυτά τα βιβλία στην τάξη. Επειτα τα παιδιά ασχολήθηκαν με τη δημιουργία ενός ρομπότ με θέμα το Μινωικό παλάτι. Η εργασία αυτή περιελάμβανε την κατασκευή των κομματιών από τα παιδιά και στη συνέχεια τον προγραμματισμό τους. Επιπλέον τα παιδιά ηχογραφήθηκαν στην ανάγνωση ενός κειμένου που περιγράφει ευσύνοπτα την ιστορία του πολιτισμού. Η διαδικασία αυτή ολοκλήρωσε τη ρομποτική μας διάταξη. Ακολούθησε παρουσίαση του ρομπότ στο 8ο Φεστιβάλ μαθητικής Ψηφιακής Δημιουργίας, το οποίο διοργανώθηκε ταυτόχρονα σε 17 πόλεις της Ελλάδας. Για τη συνέχεια τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το αρχαιολογικό μουσείο Χανίων. Στην επίσκεψη αυτή παρακολουθήσαν μια πολύ ενδιαφέρουσα ξενάγηση για τα μινωικά ευρήματα και στο τέλος συμπληρώθηκε μια ειδική κλείδα από τους μαθητές για το θέμα αυτό. Τέλος, η εκδρομή στον ίδιο τον αρχαιολογικό χώρο της Κνωσού ολοκλήρωσε με επιτυχία ένα σχέδιο εργασίας που έδωσε τη δυνατότητα στα παιδιά να κατακτήσουν με βιωματικό τρόπο σημαντικές γνώσεις της τοπικής -και όχι μόνο- ιστορίας τους.
Ο δάσκαλος της Τάξης
Μανόλης Κουναλάκης
Μανόλης Κουναλάκης
Για τον μινωικό πολιτισμό κάναμε πολλά πράγματα. Για παράδειγμα δημιουργήσαμε το ρομποτικό παλάτι της Κνωσού. Επίσης πήγαμε στο Πνευματικό Κέντρο Χανίων όπου το παρουσιάσαμε σε ένα φεστιβάλ. Το ρομποτικό παλάτι μας έκανε όλους χαρούμενους. Επίσης κάναμε ωραίες ζωγραφιές με θέμα την Κνωσό. Φτιάξαμε την αίθουσα του θρόνου, τον δίσκο της Φαιστού και τον διπλό πέλεκυ. Στο αρχαιολογικό μουσείο που πήγαμε είδαμε ειδώλια και αγγεία. Ανυπομονούσαμε να πάμε στην Κνωσό…
Μιχάλης Πάτερος
Φέτος πέρασα θαυμάσια με τα πράγματα που κάναμε για τον πολιτισμό των Μινωιτών. Η πρώτη εργασία που κάναμε ήταν τότε που παρουσιάσαμε το ρομποτικό παλάτι. Πέρασα τέλεια. Επειτα κάναμε ζωγραφιές και τότε αισθάνθηκα χαρά. Μετά από λίγες μέρες πήγαμε στο αρχαιολογικό μουσείο των Χανίων και εκεί πέρασα επίσης πολύ καλά. Με κράτησε επίσης σε αγωνία η εκδρομή που θα πηγαίναμε στην Κνωσό…
Μαρία Μαστοράκη
Φέτος στην τάξη μας πήγαμε πολλές εκδρομές. Επίσης έχουμε παρουσιάσει πολλά ενδιαφέροντα πράγματα που αφορούν την Κνωσό. Για παράδειγμα παρουσιάσαμε το ρομποτικό παλάτι της Κνωσού. Επίσης έχουμε κάνει πολλές ζωγραφιές που έχουν σχέση με τοιχογραφίες και με την καθημερινή ζωή των Μινωιτών. Εχουμε επισκεφτεί το αρχαιολογικό μουσείο Χανίων όπου εκεί είδαμε κοσμήματα αγγεία και πλάκες από τη Γραμμική Α. Αφού μάθαμε τόσο χρήσιμα πράγματα για αυτήν, ήρθε η ώρα να την επισκεφτούμε και να μάθουμε περισσότερα πράγματα από αυτά που αναφέρει το βιβλίο της Ιστορίας.
Φωτεινή Λαμπάκη.
Φωτεινή Λαμπάκη.
Το ρομποτικό παλάτι της Κνωσού ήταν κάτι πρωτότυπο για εμένα και όταν το τελειώσαμε ενθουσιάστηκα πολύ. Επίσης ενθουσιάστηκα που το παρουσιάσαμε σε άλλα σχολεία. Στο αρχαιολογικό μουσείο που είχαμε πάει, η ξεναγός μας έλεγε ενδιαφέροντα πράγματα. Είδα μεγάλα πράγματα και μικρά. Επίσης έχουμε ζωγραφίσει πολλά μινωικά θέματα. Μου άρεσε γιατί όταν τα κάναμε, ήταν ενδιαφέρον το μάθημα και διασκεδαστικό. Ανυπομονούσαμε να πάμε εκδρομή στο παλάτι της Κνωσού…
Γιάννης Μπόλαρης
Γιάννης Μπόλαρης
Φέτος φτιάξαμε ένα παλάτι ρομπότ. Για αυτό πήγαμε στο Πνευματικό Κέντρο Χανίων. Εκεί μιλήσαμε ο καθένας και παρουσιάσαμε το έργο μας. Μάλιστα είχαμε κάνει και ένα βιντεάκι που μιλάγαμε για αυτό το παλάτι. Κάναμε πολλές ζωγραφιές μινωικές. Επειτα πήγαμε στο αρχαιολογικό μουσείο. Εκεί πρώτα μας ξενάγησε μία κυρία. Επιπρόσθετα κρατούσαμε ένα χαρτί που σημειώσαμε για αυτά που μας είπε η κυρία εκεί. Τέλος, πήγαμε και στην Κνωσό όπου είδαμε ωραία πράγματα.
Ειρήνη Στεφανουδάκη
Φέτος κάναμε πολλά πράγματα για τον πολιτισμό των Μινωιτών. Μου άρεσαν πολύ όλα. Κάτι που κάναμε ήταν το ρομποτικό παλάτι. Επίσης το παρουσιάσαμε στο Πνευματικό Κέντρο Χανίων σε μία εκδήλωση. Επιπλέον σχεδιάσαμε και ζωγραφίσαμε μερικές εικόνες του μινωικού πολιτισμού. Επιπρόσθετα πήγαμε στο αρχαιολογικό μουσείο. Ακόμη πήγαμε μια εκδρομή στην Κνωσό. Είμαι πολύ χαρούμενος και ευχαριστημένος απ’ όλα αυτά.
Μίνως Κατερινάκης
Πήγαμε στο Πνευματικό Κέντρο Χανίων και παρουσιάσαμε σε μία εκδήλωση το ρομπότ που είχαμε φτιάξει. Στη συνέχεια κάναμε ζωγραφιές. Έπειτα πήγαμε στο αρχαιολογικό μουσείο και είδαμε εκεί ειδώλια, αγγεία, γλυπτά, μικρά και μεγάλα πιθάρια, κρυστάλλους, τοιχογραφίες και πάρα πολλά άλλα πράγματα όπως σπαθιά, δόρατα και μαχαίρια. Επίσης είδαμε τη Γραμμική Α που ήταν η γραφή των Μινωιτών. Ανυπομονούσαμε να πάμε στην Κνωσό για να δούμε τα υπόλοιπα πράγματα από κοντά.
Άριστος Λαμπαθάκης
Χανιώτικα νέα (30.06.2018)
Άριστος Λαμπαθάκης
Χανιώτικα νέα (30.06.2018)