Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Δημ. Σχ. Θεοδωρόπουλοου. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Δημ. Σχ. Θεοδωρόπουλοου. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2019

ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ


Ε'ΤΑΞΗ ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΚΠ\ ΡΙΩΝ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ
Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΔΗΛΑΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ





Καλοί μου φίλοι, καλό Σαββατοκύριακο!
Για ένα ξεχωριστό μάθημα Κυκλοφοριακής Αγωγής που έκαναν τα παιδιά της Ε’ τάξης του Δημ. Σχολείου των Εκπαιδευτηρίων ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ, ο λόγος στον σημερινό Παιδότοπο. Για μια ενταγμένη σ’ ένα ευρύτερο πλαίσιο με θέμα την “Ολιστική Προσέγγιση στην Κλιματική Αλλαγή”, δράση, όπως επισημαίνει στο “δημοσιογραφικό” του, σύντομο, ρεπορτάζ, ο υποδιευθυντής του Σχολείου Μανόλης Κουναλάκης, που “έπαιξε” και τον ρόλο του… ταχυδρόμου.
Για μια “πολύτροπη” και “πολυεπίπεδη” δραστηριότητα που τέλειωσε με “ποδηλατάδα” των μαθητών στο Πολυτεχνείο Κρήτης, με επικεφαλής τον δάσκαλό τους, τον Δημήτρη Ζαφειρόπουλο…
«Μανθάνειν διά του πράττειν», για να το πω στην… καθαρεύουσα, το τελικό μέγα “κρατούμενο” απ’ αυτή τη δραστηριότητα, την ιδέα της οποίας είχαν ο υποδιευθυντής του Σχολείου και ο δάσκαλος της τάξης. Συγχαρητήρια σ’ όλους μικρούς και μεγάλους που την υλοποίησαν. Και βέβαια, πολλά ευχαριστώ για τις εργασίες, τον φίλο μου τον Μανόλη και τα παιδιά…
Σας χαιρετώ με αγάπη όλους!
Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης
δάσκαλος

Η Ε Δημοτικού των Εκπαιδευτηρίων Θεοδωρόπουλου επέλεξε να κάνει ένα αλλιώτικο μάθημα κυκλοφοριακής αγωγής με θέμα το «Ποδήλατο και την πόλη». Με αφορμή σχετική ενότητα του μαθήματος της Γλώσσας οι μαθητές/τριες της τάξης υλοποίησαν μία σειρά εκπαιδευτικών δράσεων μέσα από τις οποίες έμαθαν με βιωματικό τρόπο σημαντικές όψεις της χρήσης του ποδηλάτου μέσα στην πόλη. Για τον λόγο αυτό εκπρόσωποι από το τμήμα τροχαίας Χανίων επισκέφτηκαν την τάξη και παρουσίασαν χρήσιμες πληροφορίες στα παιδιά σχετικά με την ασφαλή μετακίνηση μέσα στην πόλη με ποδήλατο. Εν συνεχεία τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να μελετήσουν σε βάθος τα περιβαλλοντικά οφέλη μιας τέτοιας επιλογής μέσα από την ανάγνωση του παιδικού βιβλίου του Βαγγέλη Ηλιόπουλου, με θέμα «Με το ποδήλατό μου αρχηγό, τα αυτοκίνητα νικώ». Ενθουσιάστηκαν, μάλιστα, τόσο πολύ με το θέμα, που έφτιαξαν και το δικό τους σχετικό κόμικ. Η δράση έκλεισε με μία ποδηλατάδα στο Πολυτεχνείο Κρήτης, όπου δάσκαλος και μαθητές/τριες εφάρμοσαν τα όσα έμαθαν και πέρασαν πολύ όμορφα.  Η επίσκεψη αυτή εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο εκπαιδευτικών δράσεων του σχολείου μας με θέμα την «Ολιστική Σχολική Προσέγγιση στην Κλιματική Αλλαγή». Το συγκεκριμένο θέμα αποτελεί κοινή θεματική για φέτος για όλα τα σχολεία, όπως το δικό μας, που συμμετέχουν στο ASPnet της Unesco. Πρόκειται για το μεγαλύτερο δίκτυο συνεργαζόμενων σχολείων του κόσμου, που προωθεί τους στόχους της Unesco για την επίτευξη της βιώσιμης ανάπτυξης στην εκπαίδευση έως το 2030.
Μανόλης Κουναλάκης
Δάσκαλος\ Υποδιευθυντής




(ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΩΝ)
Στην εργασία που κάναμε για το ποδήλατο μου άρεσαν όλα εμένα. Ιδιαίτερα μου έκανε εντύπωση ότι διαβάσαμε για πρώτη φορά στη ζωή μου ένα βιβλίο μέσα στην τάξη με αυτό το θέμα και αυτό ήταν ένα αγαπημένο μου όνειρο που πραγματοποιήθηκε. Η ποδηλατάδα ήταν ωραία και κουραστική γιατί ο ήλιος έλαμπε αρκετά το πρωί. Ήταν όμως κάτι ξεχωριστό. 
Αλέξανδρος Συναχείρης






Εμένα μου άρεσαν όλες οι δράσεις που αφορούσαν την πόλη και το ποδήλατο αλλά περισσότερο η βόλτα με τα ποδήλατα. Ήταν πολύ ωραία, ειδικά όταν είχε ανηφόρες. Επίσης με ενθουσίασαν τα κόμικς διότι ήταν πολύ ευχάριστο που καταφέραμε να δουλέψουμε ομαδικά.
 Νίκος Αράπογλου

Με την τάξη μας υλοποιήσαμε ορισμένες δράσεις που αφορούσαν την πόλη και το ποδήλατο. Από αυτές νομίζω πως η ωραιότερη ήταν που ο κύριος μας διαβάσε ένα παραμύθι και με αυτό δημιουργήσαμε ένα κόμικ για αυτά που έλεγε το παραμύθι. Ήταν πολύ όμορφο αυτό γιατί καταφέραμε και το κάναμε ομαδικά. Ήταν ξεχωριστή εμπειρία να κάνουμε κάτι όλοι μαζί.
Μινως Κατερινάκης




Φέτος ο κύριος μας διάβασε ένα βιβλίο του Βαγγέλη Ηλιόπουλου για τα αμάξια και τα ποδήλατα. Έφερε δύο τροχονόμους στην τάξη για να μας μιλήσουν σχετικά με το πώς πρέπει να κάνουμε ποδήλατο. Επιπρόσθετα μας πήγε βόλτα με τα ποδήλατα δηλαδή μια ολόκληρη ποδηλατάδα με όλη την τάξη. Περισσότερο από όλα αυτά μου άρεσε ότι πήγαμε με τα ποδήλατα, γιατί διασκεδάσαμε, μάθαμε πολλά, φάγαμε και παίξαμε. Με λίγα λόγια διασκεδάσαμε και μάθαμε.
Δαβίδ Μαρκάκης





Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ η βόλτα με τα ποδήλατα στο πολυτεχνείο, παρόλο που κουράστηκα πολύ στις ανηφόρες. Στη συνέχεια πήγαμε και φάγαμε σουβλάκι. Όταν ήρθε η τροχαία μου άρεσε πολύ γιατί η κυρία ήταν πολύ καλή και μιλούσε με ευχάριστο και αστείο τρόπο. Σε σχέση με το βιβλίο που διαβάσαμε ήταν πολύ ωραίο και ήταν μικρό, καταφέραμε όμως να μάθουμε δύο διδάγματα. Ότι δεν πρέπει να εχουμέ ένα μολυσμένο περιβάλλον από τα αμάξια και τα μηχανάκια και πρέπει να χρησιμοποιούμε τα ποδήλατα. Δεν πρέπει να βαριόμαστε να κουνήσουμε και λίγο το πόδι μας με το πετάλι.

 Άριστος-Μιχάλης Λαμπαθάκης
 Χανιώτικα νέα (Σάββατο, 14.12.2019)











Σάββατο 30 Ιουνίου 2018

ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ

Γ'ΤΑΞΗ ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΩΝ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΝΩΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ

Φίλες και φίλοι, καλό Σαββατοκύριακο.
Ενθουσιασμένα για την ενασχόλησή τους με τον Μινωικό Πολιτισμό, στο πλαίσιο ενός διαθεματικού σχεδίου εργασίας, που υλοποίησαν κατά τη διάρκεια της τελευταίας σχολικής χρονιάς, με εμψυχωτή τον δάσκαλό τους, δηλώνουν τα παιδιά της Γ’ τάξης του Δημ. Σχ. των Εκπαιδευτηρίων ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ. Θερμά συγχαρητήρια και στον γνωστό κι από άλλες εργασίες μαθητών του, δάσκαλό τους Μανόλη Κουναλάκη, όσο και στα ίδια. Κρίμα που δεν χωρούν όλων οι εργασίες και περισσότερες φωτογραφίες και ζωγραφιές…
Σας χαιρετώ με αγάπη όλους!
Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης
δάσκαλος






Με αφορμή την ενότητα για τον Μινωικό πολιτισμό από το βιβλίο της Ιστορίας, οι μαθητές της Γ’ τάξης των Εκπαιδευτηρίων Θεοδωρόπουλου υλοποίησαν ένα διαθεματικό σχέδιο εργασίας. Αρχικά μελέτησαν προσεκτικά τα όσα έγραφε το βιβλίο. Στη συνέχεια επισκεφτήκαν την Παιδική βιβλιοθήκη του Δήμου. Εκεί αναζήτησαν και δανείστηκαν παιδικά βιβλία γνώσης για να πλουτίσουν τα όσα γνωρίζουν για τον πολιτισμό αυτό. Ηταν πολύ σημαντική η στιγμή που έφεραν αυτά τα βιβλία στην τάξη. Επειτα τα παιδιά ασχολήθηκαν με τη δημιουργία ενός ρομπότ με θέμα το Μινωικό παλάτι. Η εργασία αυτή περιελάμβανε την κατασκευή των κομματιών από τα παιδιά και στη συνέχεια τον προγραμματισμό τους. Επιπλέον τα παιδιά ηχογραφήθηκαν στην ανάγνωση ενός κειμένου που περιγράφει ευσύνοπτα την ιστορία του πολιτισμού. Η διαδικασία αυτή ολοκλήρωσε τη ρομποτική μας διάταξη. Ακολούθησε παρουσίαση του ρομπότ στο 8ο Φεστιβάλ μαθητικής Ψηφιακής Δημιουργίας, το οποίο διοργανώθηκε ταυτόχρονα σε 17 πόλεις της Ελλάδας. Για τη συνέχεια τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το αρχαιολογικό μουσείο Χανίων. Στην επίσκεψη αυτή παρακολουθήσαν μια πολύ ενδιαφέρουσα ξενάγηση για τα μινωικά ευρήματα και στο τέλος συμπληρώθηκε μια ειδική κλείδα από τους μαθητές για το θέμα αυτό. Τέλος, η εκδρομή στον ίδιο τον αρχαιολογικό χώρο της Κνωσού ολοκλήρωσε με επιτυχία ένα σχέδιο εργασίας που έδωσε τη δυνατότητα στα παιδιά να κατακτήσουν με βιωματικό τρόπο σημαντικές γνώσεις της τοπικής -και όχι μόνο- ιστορίας τους.
Ο δάσκαλος της Τάξης
Μανόλης Κουναλάκης
Για τον μινωικό πολιτισμό κάναμε πολλά πράγματα. Για παράδειγμα δημιουργήσαμε το ρομποτικό παλάτι της Κνωσού. Επίσης πήγαμε στο Πνευματικό Κέντρο Χανίων όπου το παρουσιάσαμε σε ένα φεστιβάλ. Το ρομποτικό παλάτι μας έκανε όλους χαρούμενους. Επίσης κάναμε ωραίες ζωγραφιές με θέμα την Κνωσό. Φτιάξαμε την αίθουσα του θρόνου, τον δίσκο της Φαιστού και τον διπλό πέλεκυ. Στο αρχαιολογικό μουσείο που πήγαμε είδαμε ειδώλια και αγγεία. Ανυπομονούσαμε να πάμε στην Κνωσό…
Μιχάλης Πάτερος




Φέτος πέρασα θαυμάσια με τα πράγματα που κάναμε για τον πολιτισμό των Μινωιτών. Η πρώτη εργασία που κάναμε ήταν τότε που παρουσιάσαμε το ρομποτικό παλάτι. Πέρασα τέλεια. Επειτα κάναμε ζωγραφιές και τότε αισθάνθηκα χαρά. Μετά από λίγες μέρες πήγαμε στο αρχαιολογικό μουσείο των Χανίων και εκεί πέρασα επίσης πολύ καλά. Με κράτησε επίσης σε αγωνία η εκδρομή που θα πηγαίναμε στην Κνωσό…
Μαρία Μαστοράκη
Φέτος στην τάξη μας πήγαμε πολλές εκδρομές. Επίσης έχουμε παρουσιάσει πολλά ενδιαφέροντα πράγματα που αφορούν την Κνωσό. Για παράδειγμα παρουσιάσαμε το ρομποτικό παλάτι της Κνωσού. Επίσης έχουμε κάνει πολλές ζωγραφιές που έχουν σχέση με τοιχογραφίες και με την καθημερινή ζωή των Μινωιτών. Εχουμε επισκεφτεί το αρχαιολογικό μουσείο Χανίων όπου εκεί είδαμε κοσμήματα αγγεία και πλάκες από τη Γραμμική Α. Αφού μάθαμε τόσο χρήσιμα πράγματα για αυτήν, ήρθε η ώρα να την επισκεφτούμε και να μάθουμε περισσότερα πράγματα από αυτά που αναφέρει το βιβλίο της Ιστορίας.
Φωτεινή Λαμπάκη.
Το ρομποτικό παλάτι της Κνωσού ήταν κάτι πρωτότυπο για εμένα και όταν το τελειώσαμε ενθουσιάστηκα πολύ. Επίσης ενθουσιάστηκα που το παρουσιάσαμε σε άλλα σχολεία. Στο αρχαιολογικό μουσείο που είχαμε πάει, η ξεναγός μας έλεγε ενδιαφέροντα πράγματα. Είδα μεγάλα πράγματα και μικρά. Επίσης έχουμε ζωγραφίσει πολλά μινωικά θέματα. Μου άρεσε γιατί όταν τα κάναμε, ήταν ενδιαφέρον το μάθημα και διασκεδαστικό. Ανυπομονούσαμε να πάμε εκδρομή στο παλάτι της Κνωσού…
Γιάννης Μπόλαρης
Φέτος φτιάξαμε ένα παλάτι ρομπότ. Για αυτό πήγαμε στο Πνευματικό Κέντρο Χανίων. Εκεί μιλήσαμε ο καθένας και παρουσιάσαμε το έργο μας. Μάλιστα είχαμε κάνει και ένα βιντεάκι που μιλάγαμε για αυτό το παλάτι. Κάναμε πολλές ζωγραφιές μινωικές. Επειτα πήγαμε στο αρχαιολογικό μουσείο. Εκεί πρώτα μας ξενάγησε μία κυρία. Επιπρόσθετα κρατούσαμε ένα χαρτί που σημειώσαμε για αυτά που μας είπε η κυρία εκεί. Τέλος, πήγαμε και στην Κνωσό όπου είδαμε ωραία πράγματα.
Ειρήνη Στεφανουδάκη






Φέτος κάναμε πολλά πράγματα για τον πολιτισμό των Μινωιτών. Μου άρεσαν πολύ όλα. Κάτι που κάναμε ήταν το ρομποτικό παλάτι. Επίσης το παρουσιάσαμε στο Πνευματικό Κέντρο Χανίων σε μία εκδήλωση. Επιπλέον σχεδιάσαμε και ζωγραφίσαμε μερικές εικόνες του μινωικού πολιτισμού. Επιπρόσθετα πήγαμε στο αρχαιολογικό μουσείο. Ακόμη πήγαμε μια εκδρομή στην Κνωσό. Είμαι πολύ χαρούμενος και ευχαριστημένος απ’ όλα αυτά.
Μίνως Κατερινάκης
Πήγαμε στο Πνευματικό Κέντρο Χανίων και παρουσιάσαμε σε μία εκδήλωση το ρομπότ που είχαμε φτιάξει. Στη συνέχεια κάναμε ζωγραφιές. Έπειτα πήγαμε στο αρχαιολογικό μουσείο και είδαμε εκεί ειδώλια, αγγεία, γλυπτά, μικρά και μεγάλα πιθάρια, κρυστάλλους, τοιχογραφίες και πάρα πολλά άλλα πράγματα όπως σπαθιά, δόρατα και μαχαίρια. Επίσης είδαμε τη Γραμμική Α που ήταν η γραφή των Μινωιτών. Ανυπομονούσαμε να πάμε στην  Κνωσό για να δούμε τα υπόλοιπα πράγματα από κοντά.
Άριστος Λαμπαθάκης

Χανιώτικα νέα (30.06.2018)






Σάββατο 1 Ιουλίου 2017

ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ

Δ' ΤΑΞΗ  ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΩΝ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ

Καλοί μου φίλoι, καλό Σαββατοκύριακο!
Ιδιαίτερα κατατοπιστικό, “δημοσιογραφικό” το κείμενο που μου έστειλε ο γνωστός στους αναγνώστες του Παιδότοπου και από άλλες εργασίες μαθητών του δάσκαλος των Εκπαιδευτηρίων Θεοδωροπούλου Μανόλης Κουναλάκης, για το διαθεματικό σχέδιο εργασίας με θέμα το αρχαίο θέατρο, που “δούλεψε” εφέτος στην τάξη του. Καλογραμμένες, ωστόσο, και οι εργασίες των μαθητών του, που μας “μιλούν” για τις εντυπώσεις τους. Κατά τον δάσκαλο οι μαθητές, αλλά και κατά τους μαθητές ο δάσκαλος. Συγχαρητήρια και για την επιλογή του θέματος, και για τη προσέγγισή του, Μανόλη! Περιμένω κι άλλες δουλειές σου!
Σας χαιρετώ με αγάπη όλους!
Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης,
δάσκαλος







Φέτος οι μαθητές της Δ’ δημοτικού των Εκπαιδευτηρίων Θεοδωροπούλου υλοποίησαν ένα διαθεματικό σχέδιο εργασίας με θέμα το αρχαίο θέατρο. Αρχικά τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες εργασίας και δούλεψαν στο σπίτι πάνω σε ορισμένα αρχαία θέατρα. Συγκεκριμένα εργαστήκαμε για το αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου, της Δήλου, του Διονύσου, των Δελφών και το Ηρώδειο.
Στη συνέχεια πραγματοποιήσαμε δράσεις θεατρικού παιχνιδιού με αφορμή το κείμενο την κωμωδία του Αριστοφάνη με τίτλο Όρνιθες. Τα παιδιά χωρίστηκαν σε δύο ομάδες εργασίας και με την τεχνική της παγωμένης εικόνας απεικόνιζαν σκηνές από το έργο του αρχαίου κωμωδού και στη συνέχεια ηχογραφήθηκαν όταν διάβαζαν το κείμενο από το οποίο εμπνεύστηκαν. Όλ’ αυτά ενώθηκαν και φτιάχτηκε ένα πολύ ωραίο εκπαιδευτικό βίντεο.
Στη συνέχεια κατασκευάσαμε ένα ρομπότ το οποίο αποδίδει την ίδια κωμωδία. Πιο συγκεκριμένα μέσα στην τάξη φτιάξαμε μια περίληψη του έργου, με βάση την παιδική διασκευή του Φίλιππου Μανδηλαρά Τα παιδιά ηχογραφήθηκαν ξανά όταν διάβαζαν την περίληψη. Στη συνέχεια μέσα στο εργαστήριο καλλιτεχνικών εικονογάφησαν την κωμωδία αυτή και μετά χρησιμοποιήσαμε τις δυνατότητες της τεχνολογίας και έτσι το ρομπότ το το οποίο προγραμμάτισαν οι μαθητές, ήταν σε θέση να παρουσιάσει ολοκληρωμένα -με τη χρήση τριών κινητήρων- το έργο του Αριστοφάνη. Το ρομπότ αυτοπαρουσιάστηκε από τα παιδιά στο έβδομο φεστιβάλ ψηφιακής δημιουργίας που έγινε φέτος και στα Χανιά.
Στη συνέχεια είχαμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά ένα από τα αρχαία θέατρα για τα οποία κάναμε εργασία και συγκεκριμένα το Ηρώδειο. Η επίσκεψη αυτή εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο της πολιτιστικής εκδρομής που πραγματοποίησε το σχολείο μας στην Αθήνα.
Τέλος επισκεφτήκαμε το αρχαίο θέατρο της Απτέρας στο νομό Χανίων, το οποίο αποτελεί το τελευταίο αρχαίο ελληνικό θέατρο που ανακατασκευάστηκε. Τα παιδιά ήταν ενθουσιασμένα από αυτό το σχέδιο εργασίας. Έμαθαν πολλά και παράλληλα χάρηκαν.
Μανόλης Κουναλάκης
Δάσκαλος







Εντυπωσιάστηκα πολύ με τις εργασίες που κάναμε για το αρχαίο θέατρο και μου άρεσαν όλα. Κάναμε για το αρχαίο θέατρο της Δήλου, της Επιδαύρου, το Ηρώδειο και το αρχαίο θέατρο των Δελφών. Επίσης κάναμε και μια επίσκεψη στο αρχαίο θέατρο της Απτέρας και μου άρεσε πολύ.
Aρτεμις Κανελάκις


Αυτόν τον χρόνο έχουμε κάνει αφίσες για τα αρχαία θέατρα. Επιπλέον έχουμε κάνει επισκέψεις σε μέρη που έχουν σχέση με το αρχαίο θέατρο. Επίσης έχουμε κάνει βίντεο και αρκετές ζωγραφιές και στο τέλος του χρόνου κάναμε και παρουσιάσεις στις άλλες τάξεις για αυτά.
Νικόλας Σταθόπουλος

Εμένα μου αρέσει περισσότερο το ρομποτικό θέατρο που κάναμε. Για να φτιάξουμε το ρομποτικό θέατρο έπρεπε να ζωγραφίσουμε τους ηθοποιούς και το φόντο. Επιπρόσθετα ηχογραφηθήκαμε και στο τέλος δώσαμε στο ρομπότ μας τις οδηγίες δηλαδή το προγραμματίσαμε.
Σοφία Πάτερου








Φέτος έχουμε κάνει πάρα πολλά πράγματα στην τάξη μας για το αρχαίο θέατρο, αυτά που μου άρεσαν περισσότερο είναι τα εξής: οι αφίσες που φτιάξαμε για τα αρχαία θέατρα, το ρομποτικό θέατρο που είχαμε φτιάξει με τη βοήθεια αρκετών εκπαιδευτικών, οι θεατρικές δραστηριότητες που κάναμε στο μάθημα της θεατρικής αγωγής και το βίντεο από παραστάσεις που είχαμε παρακολουθήσει.
Βασίλης Γιαννενάκης








Εμένα από τα πράγματα που έχουμε κάνει για το αρχαίο θέατρο μου άρεσαν πάρα πολύ τα εξής: το ρομποτάκι που φτιάξαμε με την κωμωδία Ορνιθες του Αριστοφάνη, η παρουσίαση για το αρχαίο θέατρο που κάναμε και που πήγαμε στο αρχαίο θέατρο της Απτέρας.
Αναστασία Σταθάκη
Φέτος κάναμε αρκετά πράγματα για το αρχαίο θέατρο. Αυτά που μου έκαναν εντύπωση ήταν ότι φτιάξαμε ένα ρομπότ για το αρχαίο θέατρο και ότι πήγαμε στο αρχαίο θέατρο της Απτέρας. Πάνω στο θέμα της ιστορίας έχουμε κάνει: αφίσες, ρομποτικό θέατρο, εκδρομές, ζωγραφιές, βιβλία, εκδηλώσεις και πολλά άλλα ακόμη. Πιο πολύ μου έκανε εντύπωση το ρομποτικό θέατρο.
Μαρία Μυλωνάκη








Από τα πράγματα που κάναμε για το αρχαίο θέατρο μου άρεσαν όλα, αλλά πιο πολύ μου άρεσε το αρχαίο θέατρο στην αρχαία Απτέρα.
Ιάκωβος Στεφανουδάκης
Το αρχαίο θέατρο ενδιαφέρει όλα τα παιδιά γιατί έχουμε κάνει τα εξής: αφίσες, ρομποτικά θέατρα, επισκεφθήκαμε το αρχαίο θέατρο της Απτέρας και τέλος μιλήσαμε για το αρχαίο θέατρο με όνομα Ηρώδειο. Το αγαπημένο μου από όλα αυτά ήταν το ρομποτικό θέατρο.
Μανώλης Κουρκουτάκης