Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Περβολίτσια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Περβολίτσια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2019

ΕΝ ΝΙΠΠΩ

ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΗΣ ΠΕΡΒΟΛΙΤΣΙΑΝΗΣ

Χαίρεται ο Ιωακείμ και η Άννα και στα Περβολίτσια του Νίππους, σήμερα. Χαίρονται και οι Νιππιανοί μαζί για τη γέννηση της κόρης των, της Παναγίας. Περισσότερο οι Νιππιανές που την έχουν Προστάτιδα του Συλλόγου των. Παλιό μοναστήρι και Σχολή Ζωγραφικής το 14ο αιώνα η Περβολιτσιανή Παναγία, μια από τις τρεις Παναγίες του Νίππους - η Μεσοχωριανή Παναγία και η Παναγία του Κλάδου, οι άλλες δυο. Η Γέννησις σου, Θεοτόκε, χαράν εμήνυσεν πάση τη οικουμένη... Όλοι μαζί, προεξάρχοντος του παπα - Παρασκευά Ξηρουχάκη ψάλλαμε, μετά τη λειτουργία, λιτανεύντας την παλιά εικόνα του Γενεθλίου 
της. Κι όλοι μαζί λειτουργήσαμε, αμέσως μετά το κοινωνείν , με πρώτη την Εύη, την πρόεδρο του Συλλόγου. Αρχόντισσες του παλιού καλού καιρού οι Νιππιανές! 














Σάββατο 8 Σεπτεμβρίου 2018

ΕΝ ΝΙΠΠΩ

ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΣΤΑ ΠΕΡΒΟΛΙΤΣΙΑ 





Η γέννησίς σου, Θεοτὀκε, χαράν εμήνυσεν πάση τη οικουμένη...





Χαρά μεγάλη για τον Ιωακείμ και την Άννα και στην Περβολιτσιανή Παναγία*  του Νίππους, για τη γἐννηση της κόρης τους. 
Χαρά μεγάλη για όλη την περιοχή, τον Άσπρουγα, τον Παγά, την Άννιτσα και τον Αρμό.
Χαρά μεγάλη για τον γέρω - κυπάρισσο, τις καπετάνισσες ελιές και τα γύρω αμπέλια. 
Χαρά μεγάλη για τα γειτονόπουλα πρόβατα και τον σκύλο, τον φύλακά τους. 
Μ'ακόμα πιο μεγάλη η χαρά των χωριανών και ιδιαίτερα των γυναικών του Συλλόγου "Περβολίτσια". 





 * Η Περβολιτσιανή Παναγία ήταν μοναστήρι του 14ου αιώνα και λειτούργησε και ως Σχολή Ζωγραφικής. Μέσα στην εκκλησία βρίσκεται ο τάφος του ηγουμένου Ραφαήλ... Την Θεία λειτουργία τέλεσε ο παπα- Μανόλης Βαλσαμάκης από τις Βρύσσες, 








γιατί ο παπά- Μιχάλης λειτούργησε στον Τζιτζιφέ, στην Τζιτζιφιανή Παναγία... Άλλο πράγμα η περιποίηση μετά την λειτουργία ... Να 'ναι καλά οι νοικοκυράδες του χωριού μας . ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΟΝΟΥ, ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΥ, ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ!!!