Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Θεοκλής. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Θεοκλής. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2019

ΘΕΟΚΛΗΣ


ΜΕ ΛΕΝΕ ΝΕΚΤΑΡΙΟ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ BOOTCAMPER!!!! 

(ΚΑΝΟΝΤΑΣ BOOTKAMP ME TON ΘΕΟΚΛΗ)



Γράφει ο Νεκτάριος Ευ. Κακατσάκης*

[… ]To πρόγραμμα που μπορεί να σε φτάνει σε όρια και αντοχές που δεν πίστευες ποτέ ότι υπάρχουν. Χωρίς δόση υπερβολής! Και βέβαια με αποτελέσματα όλα αυτά που υπόσχεται! ΕΝΤΑΣΗ - ΕΝΕΡΓΕΙΑ - ΑΠΟΛΑΥΣΗ!  Κι εγώ θα πρόσθετα πολλά ακόμη, όπως δύναμη και όρεξη διαφορετική για να καταπιαστείς με όλα αυτά που αποτελούν την καθημερινότητά σου ενώ συγχρόνως είναι και μια απίστευτη διαφυγή -ενόσω κάνεις τις ασκήσεις του- από την καθημερινότητά σου! Κι αυτό σε τονώνει,... σε αλλάζει, σε κάνει πιο ζωντανό! Ενας χρόνος που απέφερε σε πολλούς από εμάς, χάσιμο κιλών, πολλών κιλών! Και βέβαια άλλαξε τον μεταβολισμό μας σε απίστευτο σημείο, τόσο όσο μόνο αυτοί που ακολουθούν το πρόγραμμα μπορούν να κατανοήσουν. 

Κι υπάρχουν κι άλλα πολλά που δεν χωρούν εδώ!  Ηταν ένας χρόνος που μας έφερε κοντά σε μια ομάδα ως μια ομάδα, που ο καθένας ορίζει τους δικούς του στόχους που επιτυγχάνονται με το ΒΟΟΤCAMP. Και βέβαια με αφορμή αυτόν τον πρώτο χρόνο που κύλησε τόσο γρήγορα, να ευχηθώ σε όλη την ομάδα, τους πρωινούς και τους απογευματινούς που η... "κόντρα" τους τους κάνει πιο αγαπημένους, να είναι όλοι γεροί και να συνεχίζουν να γυμνάζονται και να ακολουθούν -όσο μπορούν- τις διατροφικές συμβουλές του coach, για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα. Τέλος, όχι επειδή είναι αδερφός μου και είμαι πολύ περήφανος γι' αυτό, αλλά ΟΛΑ τα παραπάνω που είναι μια προσωπική μαρτυρία, οφείλονται στον coach, τον Θεοκλή και πολύ τον ευχαριστώ/ούμε που μας κρατάει με τις συνεχώς ανανεωμένες ασκήσεις του σε εγρήγορση, μας κάνει να μην βαριόμαστε και τελικά μας έχει κάνει να αγαπήσουμε το ΒΟΟΤCAMP. ΟΝCE A BOOTCAMPER, ALWAYS A BOOTCAMPER. ΚΕΕP IT - KEEP IT!!! […]

Με λένε Νεκτάριο και είμαι BOOTCAMPER!!!!

·        

Απόσπασμα από κείμενο που γράφτηκε πριν από 3 χρόνια ( 13. 10. 2016). Πάντα επίκαιρο. Το πρόγραμμα  BOOTCAMP συνεχίζεται… Καλή συνέχεια, Θεοκλή!


       ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ... 







Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΟΡΑ

ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΝΟΙΑΣΟΥ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΟΥ






Γράφει ο Θεοκλής Ευ. Κακατσάκης*

Ισως κάποιοι να θυμούνται αυτό το διαφημιστικό σλόγκαν παλιάς γνωστής αλυσίδας γυμναστηρίων. Θα συμφωνήσω απόλυτα με αυτήν την φράση .Α Π Ο Λ Υ Τ Α
Με αυτό που διαφωνώ είναι ο τρόπος που ορισμένοι προσπάθησαν να πλασάρουνε τότε την γυμναστική.
Πρεπει να ήταν γυρω στα μεσα του 1990 τότε που αρκετός κόσμος πήγε στα γυμναστήρια βλέποντας την συγκεκριμένη διαφήμηση.
Τότε ήταν για μένα η μεγάλη ευκαιρία .Να περάσει η γυμναστική σαν τρόπος ζωής και όχι σαν ένα μερος του life style, σαν γκλαμουριά (λέξη κι αυτή) Μεγάλος λάθος.
Υπαρχουν παρα πολύ τροποί για να γυμναστης, να ασκηθείς.Να βγεις έξω για περπάτημα, για τρεξιμο,για κολύμπι,να παιξεις ρακετες στην παραλια,να πας γυμναστηριο,να βγαλεις βόλτα τον σκύλο σου(αν εχεις εεε), να παιξεις μπασκετ,να παιξεις μπάλα σε κάααποιοα πυλωτη με τον γιο σου το Βαγγέλη(τυχαιό?).Χίλια δυο πράγματα μου έχονται στο νου. Απλα πρέπει να υπάρχει θέληση.
Μου λένε κατά καιρο φίλοι μου ότι δεν έχουν χρονο για τετοια πράγματα.Και τους απαντω απλά .Η εβδομάδα έχει 168 ώρες. ,νομίζω ότι μπορείς να βρεις 3 ώρες την εβδομάδα να αφιερώσης στον εαυτό σου.Δες το σαν μια επενδυση, Σαν ένα πολυτιμο δωρο που μπορει να σου κοστισει λιγα ευρω ή και κατι παραπάνω ή και τιποτα
.Εσυ διαλέγεις
Το σίγουρο είναι οτι θα κάνεις απόσβεση άμμεσα αλλά και σε βάθος χρόνου,αφου η γυμναστική σε βοηθάει και ψυχολογικά και σωματικά.
Σίγουρα για κάποιον που που δεν έχει ασχοληθει ποτέ με την γυμναστική θα αναρώτηθει αν μπορεί να τα καταφέρει.Αν είναι εύκολο.
Κάθε αρχή και δύσκολη?Οχι απαραίτητα.Απλώς στην αρχή κάποιος που δεν ξέρει πρέπει να πάρει την βοήθεια κάποιου ειδικού(γυμναστή) και σίγουρα αν ανήκετε στις ομάδες υψηλού κινδύνου καλό θα ήταν να συμβουλευτείτε τον γιατρό σας και να κάνετε καποιες απαραιτητες ιατρικες εξετάσεις
Ποτέ δεν έιναι αργά.
Πριν μερικές μέρες ο Vitorio Colo αυτοκτόνησε γιατί δεν μπορούσε να αθληθείτε πια.Ο σούπερ παππούς όπως τον αποκαλόυσαν ήταν 101χρονών και αυτοκτονησε επειδή δεν μπορούσε να είναι πια ανταγωνιστικός.Ασχολιόταν με τον κλασσικό αθλητισμόκαι στα 93 του είχε επίδοση στα 100μ 16 δευτερολεπτα!!!! και στο άλμα εις μήκος. 3 μετρα !!!
Βέβαια και δεν σας λέω να φτάσετε σε αυτό το σημείο αλλα θέλω να τονίσω οτι ποτέ δεν είναι αργά για να ξεκινήσετε να γυμνάζεστε. Και οτι η γυμναστική δεν έχει ηλικία
Τα οφέλει που θα αποκομίσετε θα είναι πολλαπλά,σωτήρια σε κάποιες περιπτώσεις.
Μείωση του αγχους,βελτίωση ανοσοποιητικου συστήματος,χάσιμο λίπους,βελτιωμένη στάση σώματος,μείωση καρδιακών παθήσεων,βελτίωση στεφανιαίας κυκλοφορίας και των λειτουργιών της καρδιάς,αυξάνει το επίπεδο της φυσικής σας δύναμης και πολλά άλλα .Αλλά το κυριότερο προλαμβάνει τους γιατρούς,έιναι το προληπτικό σας ΄φαρμακο.
Η γυμναστική είναι τρόπος ζωής,είναι μια συνήθεια καθημερινή.Ισως κοποιοι μετα απο αυτο το αρθρο μου πιστέψουν οτι πράγματι ποτέ δεν είναι αργά και δώσουν μια ευκαιρία στον ευατό τους για καλύτερη και πιο ποιοτική ζωή Πρέπει να μπει στο καθημερινό σας προγραμμα ,όπως τόσες άλλες καθημερίνες συνήθειες.
Η αρχαίοι ημών προγόνοι κάτι παραπάνω πρέπει να ξέρανε που ειχαν αναγάγει την γυμναστικη σε επιστήμη
Και όπως έγραψά και στην αρχή
Για σένα νοιάσου και γυμνάσου.
*  Καθηγητής Φυσικής Αγωγής
Personanal Trainer
Aerobic - Weight – Fithness -Pilates - Body pump - Bootcamp Istructor
fb:Θεοκλής Κακατσάκης
e-mail:k_theoklis@hotmail.com



Δευτέρα 7 Μαΐου 2018

ΟΠΩΣ ΤΟ ΨΩΜΙ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ Η ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΤΟΥ Β. ΚΑΚΑΤΣΑΚΗ "ΟΠΩΣ ΤΟ ΨΩΜΙ"
ΑΓΓΙΞΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟ Ο ΠΟΙΗΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΧΑΝΙΩΤΗ ΔΑΣΚΑΛΟΥ - ΛΟΓΟΤΕΧΝΗ
Γράφει ο Δημήτρης Μαριδάκης*
Το πρόσωπο και ο λόγος του ποιητή, πρωταγωνιστούν στη νέα ποιητική δουλειά του Βαγγέλη Κακατσάκη που έχει τίτλο “Οπως το ψωμί” (εικονογράφηση: Αγγέλα Μάλμου) που κυκλοφόρησε πρόσφατα από τις εκδόσεις “Πυξίδα της Πόλης” και παρουσιάστηκε το περασμένο Σάββατο στο κατάμεστο από κόσμο Πνευματικό Κέντρο Χανίων.

Σε μια βραδιά με πολλές στιγμές συγκίνησης ο ποιητικός λόγος του Χανιώτη δάσκαλου και λογοτέχνη “άγγιξε” το κοινό και το ταξίδεψε στο ποιητικό σύμπαν της νέας συλλογής, που απαρτίζεται από 55 ποιήματα “νέας εσοδείας” καθώς γράφτηκαν τα τελευταία δύο χρόνια.
Ποιήματα που ισορροπούν ανάμεσα στο προσωπικό βίωμα και την κοινωνική αγωνία και στα οποία δεσπόζει άλλοτε το πρόσωπο της μάνας, άλλοτε της συντρόφου κι άλλοτε το άγνωστο πρόσωπο ενός μετανάστη – πρόσφυγα με τα οποία ο ποιητής ανοίγει “κουβέντα”. Ποιήματα που χαρακτηρίζονται από εξομολογητική διάθεση και ψηλαφούν υπαρξιακά ερωτήματα και πανανθρώπινες έγνοιες. Ποιήματα που έχουν ως πυρήνα τους την ανάγκη όχι της έκφρασης ενός εσωτερικού μονολόγου αλλά της επικοινωνίας με τον “άλλο”.
«Αρτον που καρδίαν ανθρώπου στηρίζει/ θέλω το ποίημα που γράφω», όπως γράφει ο ίδιος ο ποιητής στο ποίημα “Όπως το ψωμί” που έδωσε και τον τίτλο στη συλλογή.
Σε βιογραφικά στοιχεία του Βαγγέλη Κακατσάκη αναφέρθηκε ο συντονιστής της εκδήλωσης – γενικός γραμματέας της Ενωσης Πνευματικών Δημιουργών Χανίων Δημήτρης Νικολακάκης ανοίγοντας τη βραδιά που διοργάνωσαν η Περιφερειακή Ενότητα Χανίων, το Κοινωφελές Ίδρυμα “Αγία Σοφία”, η Ενωση Πνευματικών Δημιουργών Χανίων, ο Σύνδεσμος Πολιτικών Συνταξιούχων Χανίων και οι εκδόσεις “Πυξίδα της Πόλης”.
Ο γενικός διευθυντής του Ιδρύματος Αγία Σοφία π. Μιχ. Βλαβογιλάκης στον χαιρετισμό του χαρακτήρισε τον Βαγγέλη Κακατσάκη «ανήσυχο, εργατικό, εύστοχο και ειλικρινή στοχαστή των νεοελληνικών γραμμάτων», η πρόεδρος της Ενωσης Πνευματικών Δημιουργών Ζαχ. Σημαντηράκη σημείωσε ότι και σε αυτό το βιβλίο του ποιητή προσφέρεται στον αναγνώστη «μια σωστή απεικόνιση πραγματικού βίου κι ένας βαθύς ανθρωπισμός», ενώ ο πρόεδρος του Συνδέσμου Πολιτικών Συνταξιούχων Γιάννης Λουπάκης εξήρε το εκπαιδευτικό έργο και τη συνδικαλιστική συμβολή και προσφορά του Βαγγέλη Κακατσάκη στη λαϊκή παιδεία και το δημόσιο σχολείο.

ΠΑΝΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ
H αντιδήμαρχος Χανίων, φιλόλογος Βαρβάρα Περράκη μιλώντας για το βιβλίο τόνισε μεταξύ άλλων: «Αυτό το βιβλίο είναι φτιαγμένο από στάρι, πρωταρχική ύλη για να ζήσει ο άνθρωπος. Εχει όμως και μια ευωδιά, μυρίζει φρέσκο και καλοψημένο ψωμί κι έχει μια τρυφερότητα και μια θωπευτική διάθεση σαν το χάδι της μάνας του», ανέφερε η κα Περράκη και συμπλήρωσε ότι ποιητής μεταφράζει με τους στίχους του την ανθρώπινη ανάσα. «Οι μέρες του και οι νύχτες του φωτίζονται από την απεραντοσύνη της γλώσσας, σκάβει βαθιά μέσα της, ενθουσιάζεται, ξανασηκώνεται, δηλώνει τον σεβασμό του στους μεγάλους ποιητές που τον καθόρισαν σε μια αδιάκοπη συνομιλία μαζί τους, στον Σολωμό και τον Παλαμά, τον Καβάφη και τον Σεφέρη, τον Ρίτσο και τον Ελύτη, τους μέγιστους της πεζογραφίας μας τον Καζαντζάκη και τον Παπαδιαμάντη, δηλώνοντας έτσι τους άγιους της λογοτεχνικής του παιδείας».
Η φιλόλογος Στέλλα Αλιγιζάκη επεσήμανε, μεταξύ άλλων, ότι η ποίηση του Βαγγέλη Κακατσάκη είναι μια ποίηση «γεμάτη από οικουμενικά και πανανθρώπινα μηνύματα γι’ αυτό και γεμάτη από επαναστατικές δυνάμεις διαποτισμένες από τον πόνο των βιοπαλαιστών και των αγωνιστών της ζωής». «Ο ποιητής ψυχή ραγισμένη εκ κατασκευής, συχνά θλιμμένος ποτέ θλιβερός, χαίρεται τη φύση παρατηρεί το τριαντάφυλλο να καλημερίζει τον ήλιο, διεγείρει τις αισθήσεις του τις έναστρες νύχτες των αστεριών, των λουλουδιών, των υψωμένων χεριών. Παρατηρεί τον καντηλανάφτη χρόνο, ανάβει κερί στο μανουάλι της θύμησης και τιμά τους μεγάλους ποιητές με τον δικό του τρόπο», σημείωσε η κα Αλιγιζάκη.
Ο Βαγγέλης Κακατσάκης, εμφανώς συγκινημένος, στην αντιφώνησή του ευχαρίστησε όλους τους συντελεστές της εκδήλωσης, ενώ ποιήματα απάγγειλε ο ηθοποιός – τ. καλλιτεχνικός διευθυντής του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Κρήτης Μιχάλης Αεράκης.
Ξεχωριστές στιγμές της βραδιάς η προβολή σε βίντεο της ερμηνείας από τον Σταμάτη Κραουνάκη του μελοποιημένου πρόσφατα ποιήματος της συλλογής “Ενθάδε κείται” καθώς και η ζωντανή απόδοση δύο ακόμα ποιημάτων που μελοποίησε και ερμήνευσε ο Χρήστος Κοτσαύτης. Να σημειώσουμε τέλος ότι την ευθύνη της οπτικοποίησης του λόγου και της τεχνικής υποστήριξης της εκδήλωσης είχαν οι Μιχάλης Μουντάκης, Αγγέλα Μάλμου και Χριστίνα Τζομπανάκη.

Χανιώτικα νέα (07.05.2018)

Σ. Σ. Για Δυνατό, πολύ δυνατό, προπάντων όμως αγαπητικό λίαν το κείμενο - ρεπορτάζ του ωραίου δημοσιογράφου Δημήτρη Μαριδάκη. Σ' ευχαριστώ και από εδώ, Δημήτρη! Από καρδιάς!

Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΦΑΚΟ ΤΟΥ ΘΕΟΚΛΗ



















Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016

ΘΕΟΚΛΗΣ


BOOTCAMP TRAINING
ΕΝΤΑΣΗ- ΕΝΕΡΓΕΙΑ- ΑΠΟΛΑΥΣΗ
Σας ενημερώνω ότι από την Δευτέρα
24 Οκτωβρη ξεκινάει ή απογευματινή ζώνη 17:00 - 18:00
Ή πρωινή ζώνη 8:30 - 9:30 και η βραδινή ζώνη 20:00 21:00 παραμένουν ως έχουν






Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016

ΘΕΟΚΛΗΣ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΘΕΟΚΛΗ!
Με λένε Νεκτάριο και είμαι BOOTCAMPER!!!!
Γράφει ο Νεκτάριος Ευ. Κακατσάκης




Ενας χρόνος Bootcamp!!! To πρόγραμμα που μπορεί να σε φτάνει σε όρια και αντοχές που δεν πίστευες ποτέ ότι υπάρχουν. Χωρίς δόση υπερβολής! Και βέβαια με αποτελέσματα όλα αυτά που υπόσχεται! ΕΝΤΑΣΗ - ΕΝΕΡΓΕΙΑ - ΑΠΟΛΑΥΣΗ! Κι εγώ θα πρόσθετα πολλά ακόμη, όπως δύναμη και όρεξη διαφορετική για να καταπιαστείς με όλα αυτά που αποτελούν την καθημερινότητά σου ενώ συγχρόνως είναι και μια απίστευτη διαφυγή -ενόσω κάνεις τις ασκήσεις του- από την καθημερινότητά σου! Κι αυτό σε τονώνει,... σε αλλάζει, σε κάνει πιο ζωντανό! Ενας χρόνος που απέφερε σε πολλούς από εμάς, χάσιμο κιλών, πολλών κιλών! Και βέβαια άλλαξε τον μεταβολισμό μας σε απίστευτο σημείο, τόσο όσο μόνο αυτοί που ακολουθούν το πρόγραμμα μπορούν να κατανοήσουν.




Κι υπάρχουν κι άλλα πολλά που δεν χωρούν εδώ! Ηταν ένας χρόνος που μας έφερε κοντά σε μια ομάδα ως μια ομάδα, που ο καθένας ορίζει τους δικούς του στόχους που επιτυγχάνονται με το ΒΟΟΤCAMP. Και βέβαια με αφορμή αυτόν τον πρώτο χρόνο που κύλησε τόσο γρήγορα, να ευχηθώ σε όλη την ομάδα, τους πρωινούς και τους απογευματινούς που η... "κόντρα" τους τους κάνει πιο αγαπημένους, να είναι όλοι γεροί και να συνεχίζουν να γυμνάζονται και να ακολουθούν -όσο μπορούν- τις διατροφικές συμβουλές του coach, για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα. Τέλος, όχι επειδή είναι αδερφός μου και είμαι πολύ περήφανος γι' αυτό, αλλά ΟΛΑ τα παραπάνω που είναι μια προσωπική μαρτυρία, οφείλονται στον coach, τον Θεοκλή και πολύ τον ευχαριστώ/ούμε που μας κρατάει με τις συνεχώς ανανεομένες ασκήσεις του σε εγρήγορση, μας κάνει να μην βαριόμαστε και τελικά μας έχει κάνει να αγαπήσουμε το ΒΟΟΤCAMP. ΟΝCE A BOOTCAMPER, ALWAYS A BOOTCAMPER. ΚΕΕP IT - KEEP IT!!! Χρόνια πολλά σε όλους και του χρόνου!!!!! Ναι, μ' έπιασε λογοδιάρροια αλλά είπαμε ΓΕΝΝΕΘΛΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ, ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ, οπότε συγχωρέστε με...



Με λένε Νεκτάριο και είμαι BOOTCAMPER!!!!

Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2016

ΘΕΟΚΛΗΣ

BOOTCAMP TRAINING
Καλή Χρονιά......σε όλους σας παιδιά.....
Να έχουμε την υγεία μας για να μπορούμε να γυμναζομαστε.......
Υ.Γ:Ευχαριστώ πολύ την Χρύσα για την έκπληξη που μας έκανε και έφερε την βασιλοπιτα...
ΈΝΤΑΣΗ ΕΝΈΡΓΕΙΑ ΑΠΌΛΑΥΣΗ

ΘΕΟΚΛΗΣ