Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΣΤΑΣΕΙΣ (Αγία Σοφία). Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΣΤΑΣΕΙΣ (Αγία Σοφία). Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2019

ΣΤΑΣΕΙΣ (ΒΙΒΛΙΟ)

ΜΑΡΚΟΣ ΣΕΛΙΑΝΑΚΗΣ: ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ Β. ΚΑΚΑΤΣΑΚΗ
(ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ "ΣΤΑΣΕΩΝ" ΤΟΥ Β. ΚΑΚΑΤΣΑΚΗ,  ΣΤΙΣ 16.9.19)* 



(ΦΩΤΟ: Ο συντονιστής της παρουσίασης Μάρκος Σελιανάκης, Γραμματέας του Κοινωφελούς Ιδρύματος "Αγία Σοφία" δεξιά. Από αριστερά οι δου κεντρικοί ομιλητές: Μιχάλης ανδριανάκης και Παρασκευάς Περάκης) 

Τον αγαπητό Βαγγέλη λίγο πολύ τον γνωρίζουμε όλοι. Είτε επειδή έχουμε διαβάσει κάποιο ποίημά του, κάποιο κείμενό του, κάποιο άρθρο του στα «Χανιώτικα νέα», είτε επειδή τον έχουμε απολαύσει σε κάποια από τις αναρίθμητες εκδηλώσεις  δικές του ή άλλων, που έχει κάνει κατά καιρούς. Εγώ θα ήθελα να σας αναφέρω πολύ σύντομα κάποια βασικά στοιχεία.
                                   Μάρκος Σελιανάκης

ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΟΜΙΛΙΑ 

Φίλοι και φίλες, σας καλωσορίζουμε στην αποψινή μας εκδήλωση στην οποία θα παρουσιάσουμε το βιβλίο «Μια στάση εδώ, μια στάση εκεί», έκδοση της εφημερίδας «Χανιώτικα νέα» του καλού μας φίλου και εκλεκτού Αποκορωνιώτη Βαγγέλη Κακατσάκη, ο οποίος είναι διαχρονικός συνεργάτης και συμπαραστάτης του Κοινωφελούς Ιδρύματος «Αγία Σοφία».
         Πριν συνεχίσω θα ήθελα να σας ενημερώσω για την απουσία του π. Μιχάλη Βλαβογιλάκη, Δ/ντη του ιδρύματος, ο οποίος είχε αναλάβει τον συντονισμό της εκδήλωσης, αλλά λόγω απρόβλεπτου κωλύματος δεν μπόρεσε να παρευρεθεί και για τον λόγο αυτό τον αντικαθιστώ εγώ.
         Τον αγαπητό Βαγγέλη λίγο πολύ τον γνωρίζουμε όλοι. Είτε επειδή έχουμε διαβάσει κάποιο ποίημά του, κάποιο κείμενό του, κάποιο άρθρο του στα «Χανιώτικα νέα», είτε επειδή τον έχουμε απολαύσει σε κάποια από τις αναρίθμητες εκδηλώσεις  δικές του ή άλλων, που έχει κάνει κατά καιρούς. Εγώ θα ήθελα να σας αναφέρω πολύ σύντομα κάποια βασικά στοιχεία.
         Αποκορωνιώτης και δη Νιππιανός ο Βαγγέλης. Απόφοιτος Μαρασλείου Παιδαγωγικής Ακαδημίας, με μετεκπαίδευση στις Επιστήμες της Αγωγής. Σχεδόν σαράντα χρόνια δάσκαλος όπως μας πληροφορεί και ο ίδιος στο βιογραφικό που υπάρχει στο εν λόγω βιβλίο. Δάσκαλος και λογοτέχνης. Αυτές οι δύο ιδιότητες ακολουθούν συνήθως το όνομά του. Ο Βαγγέλης ξεκίνησε να ασχολείται με τη λογοτεχνία ήδη από τα γυμνασιακά του χρόνια και ως φοιτητής ξεκίνησε την ενασχόλησή του με τη δημοσιογραφία. Από τα μέσα της δεκαετίας του ’70 έγινε μόνιμος συνεργάτης της εφημερίδας Χ.Ν. Στολίδι των Χανίων η εφημερίδα, στολίδι της εφημερίδας ο Βαγγέλης, μαζί και με τους άλλους συνεργάτες βέβαια.

ΑΛΛΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ:


Τα άλογα του χρόνου (ποιήματα), Κίσαμος, 1973. ΚΑΖΟΒΑΡ (ποιήματα),  εκδ. “ΦΙΛΙΠΠΟΤΗ”,  Αθήνα, 1987  (2 εκδόσεις). Όταν γίνεις ποίημα (ποιήματα), εκδ. “Πολιτιστική Εταιρεία ΚρήτηςΠυξίδα της Πόλης”, Χανιά, 2013. Τα γράμματα της Παναγίας (πεζά), Έκδοσις Ιεράς Μητροπόλεως Κισάμου και Σελίνου, Κίσαμος, 2013. Στα πεταχτά (Επιλογή από το 2012), Κοινωφελές Ίδρυμα Αγία Σοφία, Χανιά, 2013 ΚΑΖΟΒΑΡ (ποιήματα),  εκδ. «ΠΥΞΙΔΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ»  (με ζωγραφικά ανάγλυφα του Γιάννη Π. Μαρκαντωνάκη), Χανιά, 2014 Όπως το ψωμί (ποιήματα),  εκδ. ΠΥΞΙΔΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ, Χανιά, 2018
       

  Τελειώνοντας θα ήθελα να αναφερθώ και σε μια άλλη πτυχή της προσωπικότητας του Βαγγέλη. Σ’ αυτήν της κοινωνικής του ευαισθησίας. Τα έσοδα από τις πωλήσεις του παρόντος βιβλίου δόθηκαν κατά την πρώτη παρουσίαση -που πραγματοποιήθηκε στο Πολιτιστικό Κέντρο της Μητρόπολης στις 28 Ιανουαρίου και που διοργάνωσε η Εκκλησιαστική Σχολή Κρήτης σε συνεργασία με την εφημερίδα «Χανιώτικα νέα»- για της ανάγκες της Εκκλησιαστικής Σχολής. Ενώ τα έσοδα από τις πωλήσεις της σημερινής εκδήλωσης θα διατεθούν αποκλειστικά στο πρόγραμμα Βοήθεια στο σπίτι του ιδρύματος «Αγία Σοφία». Επίσης, ίσως πολλοί να μην το γνωρίζετε, αλλά αξίζει να αναφερθεί ότι τα έσοδα από τις πωλήσεις των άλλων βιβλίων του Βαγγέλη προσφέρονται για τις ανάγκες των φιλόπτωχων συσσιτίων της Σπλάντζιας.
         Για όλα αυτά και για πολλά ακόμα οφείλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά τον Βαγγέλη, ο οποίος πρώτα απ’ όλα είναι άνθρωπος. Ανήσυχος και ευαίσθητος. Να ‘σαι καλά Βαγγέλη, Άνθρωπε και Ποιητή.      

* Εισαγωγική ομιλία
                                                          

Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2019

ΜΙΑ ΣΤΑΣΗ ΕΔΩ ΜΙΑ ΣΤΑΣΗ ΕΚΕΙ

Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΕΜΕΙΣ ΕΪΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΑΓΜΑ* 
Μετά απ’ την παρουσίαση των «ΣΤΑΣΕΩΝ» (του βιβλίου του ομιλούντος “Μια στάση εδώ, μια στάση εκεί – επιλογή απ’ το 2017”) στις 28 Ιανουαρίου τ.ε., στο Πολιτιστικό Κέντρο της Μητρόπολης Κυδωνίας και Αποκορώνου και η παρουσίασή των απόψε στην Αγία Σοφία του Αποκόρωνα. Εδώ στους χώρους, όπου συστεγάζονται το ομώνυμο Κοινωφελές Ιδρυμα που δημιούργησε ο Αγιος Ειρηναίος Γαλανάκης ο Χριστιανός και το μοναδικό στο είδος του Ινστιτούτο Επαρχιακού Τύπου, που ίδρυσε, λειτουργώντας ως πρόεδρος του ΣΗ.ΠΕ., ένας άλλος Αποκορωνιώτης, ο και ιδρυτής των “Χανιώτικων νέων” και του Μουσείου Τυπογραφίας Γιάννης Γαρεδάκης. Με αφορμή τη γιορτή των Τριών Ιεραρχών η πρώτη παρουσίαση. Με την ευκαιρία του εορτασμού της Προστάτιδας Αγίας του Ιδρύματος η αποψινή. Υστερα απ’ τον κατανυκτικό εορτασμό και το τρισάγιο στη μνήμη του Παππού. Με ωσεί παρόντα τον ίδιο. Ευλογούντα και αγιάζοντα πάντας ημάς.
“Είναι παιδιά πολλών ανθρώπων τα λόγια μας”, ο στίχος αυτός του Γιώργου Σεφέρη, ο τίτλος της αντιφώνησής μου στην πρώτη παρουσίαση. “Η λειτουργία του ”εμείς” είναι πολύ μεγάλο πράγμα”, που είναι παράφραση από έναν στίχο τραγουδιού του Σταμάτη Κραουνάκη που κάνει λόγο για τη “σωτηρία της ψυχής”, ο τίλος της αποψινής, που κρατά ως υπέρτιτλο τον προηγούμενο. Οντως “παιδιά πολλών ανθρώπων” τα λόγια των “Στάσεων” που ήρθαν σαν συνέχεια των “Πεταχτών” πριν από 4 χρόνια στα “Χανιώτικα νέα”, με τα οποία η σχέση μου είναι σχέση ζωής. Μα και, βέβαια, υπόθεση λειτουργίας του “εμείς” η έκδοση, κάποιων απ’ αυτές σε βιβλίο, αλλά και οι παρουσιάσεις του, όπως καληώρα η αποψινή.
Δεν το συζητώ ότι αν δεν ήταν ο Γιάννης Γαρεδάκης, δεν θα υπήρχαν οι “Στάσεις”, για να γίνουν βιβλίο, όπως έγιναν πριν από 6 χρόνια και τα “Πεταχτά”. Εκ βαθέων το ευχαριστώ μου. Και σ’ αυτόν, και στην σύντροφο και συμπαραστάτη του, την αγαπημένη μας Ελένη (Λίλη) Γαρεδάκη το γένος Παπουτσάκη. Από κει και πέρα πολλά ακόμα τα οφειλόμενα “ευχαριστώ” στους συντελεστές της έκδοσης, στους πάμπολλους ανθρώπους των γραμμάτων που ασχολήθηκαν στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο με τις “Στάσεις” μου, στους συντελεστές της πρώτης παρουσίασης με συνδιοργανωτές τα “Χανιώτικα νέα” και την Εκκλησιαστική Σχολή Κρήτης, και τέλος στους λειτουργούς της αποψινής, συγκινησιακά φορτισμένης εκδήλωσης. Τον γραμματέα του Ιδρύματος, Μάρκο Σελλιανάκη για την όλη βοήθεια και για τον άψογο καθ’ όλα συντονισμό. Τον καλό φίλο, “πνευματικό καντούνι” του τόπου μας, Μιχάλη Ανδριανάκη, και τον κατά πάντα άξιο διευθυντή των “Χανιώτικων νέων” Παρασκευά Περάκη για τις αγαπητικές των “στάσεις” στις Στάσεις μου. Τη συναδέλφισσά μου στη  Δασκαλοσύνη Σοφία Κοκολογιάννη για τις αισθαντικές αναγνώσεις κειμένων μου. Τον και αστροφωτογράφο, ξεχωριστό μουσικοσυνθέτη και τραγουδιστή Χρήστο Κοτσαύτη, για τα τραγούδια του, όπως και την όλη στήριξή του. Τη διαχρονική φίλη μου, επίτιμο σχολική σύμβουλο, συγγραφέα και θεατρολόγο Αγγέλα Μάλμου, που ειρήσθω εν παρόδω, έχει συνθέσει και το εξώφυλλο του βιβλίου, για τη θαυμαστή οπτικοποίηση το λόγου. Την επίσης καλή μου φίλη νηπιαγωγό Χριστίνα Τζομπανάκη για την πολυποίκιλη βοήθειά της. Τους εργαζόμενους στο Ιδρυμα, αλλά και τον Ανδρέα Νικάκη, για την συμπαράστασή τους. Βεβαίως και τον φίλο ζωής, απ’ τα μαθητικά μας χρόνια στο ένδοξο Γυμνάσιο Βάμου, τον και αντιπρόεδρο του Δ.Σ. του Ιδρύματος “Αγία Σοφία” και γενικό διευθυντή του Ιδρύματος “Ελ. Βενιζέλος” Νίκο Παπαδάκη. Και γιατί αυτός εκτός όλων των άλλων λειτούργησε πρώτος στην πράξη, με τις ευλογίες του Παππού, το αποκορωνιώτικο “εμείς”. Και βέβαια, εσάς φίλες και φίλοι, που μου δώσατε τη χαρά και μου κάνατε την τιμή να είστε εδώ απόψε. Ολους μαζί κι έναν έναν χωριστά. Τους χωριανούς μου, τους συνεπαρχιώτες, τους φίλους μου και τους φίλους του Αποκόρωνα, τους αναγνώστες των όποιων γραφτών μου, μικρούς και μεγάλους.



Ωστόσο οι Στάσεις συνεχίζονται. Με αφετηρία τις Ειδήσεις, έτσι όπως τα “ακρωτήρια της ύπαρξης” για να χρησιμοποιήσω τον τίτλο της αγαπημένης μου ποιητικής συλλογής του Γιώργη Μανουσάκη συνεχίζονται. Σαν Κατα – Στάσεις, Δια – Στάσεις, Ανα – Στάσεις, Εν – Στάσεις, Μετα – Στάσεις, Παρα – Στάσεις, Απο – Στάσεις, Υπο – Στάσεις, Αντι – Στάσεις. Εχοντας πάντα υπόψη τα λόγια του Παππού, που βρίσκονται ως προμετωπίδα στην αρχή του βιβλίου. «Να αγαπάτε τον συνάνθρωπό σας, να συγχωρείτε τα λάθη του, και να υπερασπίζεστε το δίκιο του, από το ψωμί, ως την ελευθερία του κόσμου», η παραγγελιά του.
Έρρωσθε, φίλες και φίλοι! Χαιρετώ σας κι αγαπώ σας!
*Η αντιφώνησή μου στην παρουσίαση του βιβλίου μου “Μια στάση εδώ μια στάση εκεί”
(Κοινωφελές Ιδρυμα “Αγία Σοφία”, 16.9.2019).

Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2019

ΣΤΑΣΕΙΣ (ΒΙΒΛΙΟ}

ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΙΔΡΥΜΑ "ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ"
ΜΙΑ ΣΤΑΣΗ ΕΔΩ, ΜΙΑ ΣΤΑΣΗ ΕΚΕΙ
Γράφει ο Ηλίας Κάκανος
Το βιβλίο “Μια στάση εδώ – μια στάση εκεί” του Βαγγέλη Κακατσάκη, με επιλογές από την ομώνυμη στήλη που διατηρεί στα “Χ.ν.” ο συγγραφέας, παρουσιάστηκε το βράδυ της Δευτέρας στο Iδρυμα “Αγία Σοφία” στις εγκαταστάσεις όπου στεγάζεται το Ινστιτούτο Επαρχιακού Τύπου, στους Αγίους Πάντες Αποκορώνου.
Προηγήθηκε ο πανηγυρικός εσπερινός στο εκκλησάκι της Αγίας Σοφίας στον αύλειο χώρο του Κοινωφελούς Ιδρύματος, παρουσία δεκάδων προσκυνητών.
Μεταξύ αυτών ο δήμαρχος Αποκορώνου Χαράλαμπος Κουκιανάκης, ο π. βουλευτής και π. δήμαρχος Χανίων Κυριάκος Βιρβιδάκης, αντιδήμαρχοι, δημοτικοί σύμβουλοι, ο γενικός διευθυντής του Ιδρύματος “Ελ. Βενιζέλος” Νίκος Παπαδάκης, εκπρόσωποι φορέων, συλλόγων κ.ά.
Στην ακολουθία του πανηγυρικού εσπερινού και το τρισάγιο που ακολούθησε στη μνήμη του μακαριστού Ιεράρχη Ειρηναίου Γαλανάκη, των γονέων, ευεργετών και δωρητών του Ιδρύματος προεξήρχε ο μητροπολίτης Κυδωνίας και Αποκορώνου κ. Δαμασκηνός.
ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ
Για το βιβλίο του, ο συγγραφέας Βαγγέλης Κακατσάκης δήλωσε ότι «το βιβλίο αυτό αποτελεί μια επιλογή από το 2017 και είναι της ομώνυμης στήλης των “Χ.ν.”, ενώ πρόκειται για έκδοση της εφημερίδας και είναι αφιερωμένο στη μνήμη του παππού Ειρηναίου ο οποίος μας παράγγελλε να αγαπάμε τον συνάνθρωπο μας, να συγχωρούμε τα λάθη του και να υπερασπιζόμαστε το δίκιο του από το ψωμί ως την ελευθερία και την ειρήνη του κόσμου».
Στο κατάμεστο αμφιθέατρο του Ινστιτούτου Επαρχιακού Τύπου, μίλησαν για το βιβλίο ο διευθυντής των “Χ.ν.” Παρασκευάς Περάκης και ο επίτιμος εφορος Βυζαντινών Αρχαιοτήτων Μιχάλης Ανδριανάκης, ενώ αποσπάσματα από το βιβλίο διάβασε η δασκάλα Σοφία Κοκολογιάννη, σε μια εκδήλωση που πλαισίωσε μουσικά ο Χρήστος Κοτσάφτης. Χαιρετισμό απηύθυναν ο δήμαρχος Αποκορώνου Χαράλαμπος Κουκιανάκης, ο Μητροπολίτης Κυδωνίας και Αποκορώνου Δαμασκηνός και ο γενικός διευθυντής του Ιδρύματος Ελευθέριος Βενιζέλος, Νίκος Παπαδάκης.
Την εκδήλωση συντόνισε εκ μέρους του Ιδρύματος “Αγίας Σοφία”, ο Μάρκος Σελλιανάκης, ενώ την οπτικοποίηση του λόγου επιμελήθηκε η συγγραφέας-θεατρολόγος Αγγέλα Μάλμου.
Στις ιδιαιτερότητες και τον πολυδιάστατο ρόλο του επαρχιακού Τύπου που αναδεικνύεται και μέσα από τη στήλη “Στάσεις” του κ. Κακατσάκη, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων ο Παρασκευάς Περάκης. «Στις “στάσεις” η είδηση συναντά τον πολιτισμό, τη λαογραφία, την παράδοση, την ντοπιολαλιά που βρίσκει ουσιαστικά το τελευταίο καταφύγιο της στις σελίδες των τοπικών εφημερίδων…», σημείωσε χαρακτηριστικά.





Μια “περιήγηση” στις σελίδες του βιβλίου έκανε ο Μιχάλης Ανδριανάκης, εξηγώντας πως «ο Βαγγέλης Κακατσάκης, στις πολλές στάσεις του εδώ κι εκεί πότε πάνω στην έδρα του δασκάλου με τα παιδιά απέναντι να τον κοιτάζουν μαγεμένα, πότε σκυμμένο παλιά με το κοντύλι, τώρα με το πληκτρολόγιο να γράφουν για τα αγαπημένα του Χανιώτικα νέα, πότε στο ψαλτήρι του Τίμιου Σταυρού να συνδράμει τον παπά Μιχάλη με τη σωστή φωνή του, πότε σε κάποιο αναλόγιο να μιλάει για κάποιο θέμα, πότε με το κλαδευτήρι στο χωράφι να φροντίζει τα δένδρα του και πότε στου Κοτσιφογιάννη το καφενείο ανάμεσα σε αγαπημένους χωριανούς να πιάνουν τις αθιβολές πίνοντας τη ρακή τους και πάντα με την οικογένεια τη στενή και την ευρύτερη με τη μάνα του στο ταπεινό αρχοντικό στις Κατούνες και σήμερα στον Aγιο Αθανάση, την Ευδοκία και παιδιά μικρά και μεγάλα στο ήσυχο σπίτι του στα περίχωρα της πόλης με τους βασιλικούς και το εικονοστάσι του Αγίου Εύπλου που το γιορτάζει κάθε χρόνο στον εσπερινό του Αγίου στις 10 του Αυγούστου…».

Χανιώτικα νέα (Τετάρτη, 18.9.2019)

Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2019

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΝΙΚΑΚΗ

ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΚΑΚΑΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΝΙΚΆΚΗ.



ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΝΙΚΑΚΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΜΟΥ "ΜΙΑ ΣΤΑΣΗ ΕΔΩ ΜΙΑ ΣΤΑΣΗ ΕΚΕΙ " ΣΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ, ΣΗΜΕΡΑ 16 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ. ΚΟΣΜOΠΛΗΜΜΥΡΑ.... ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΕ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ, Andreas Nikakis ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΟΛΟΥΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΑΣ!



https://www.facebook.com/kakatsakes/posts/10214684167834031?notif_id=1568667206909633&notif_t=feedback_reaction_generichttps://www.youtube.com/watch?

https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fyoutu.be%2Flt_aF2z9nII%3Ffbclid%3DIwAR3QSUgZ80k9s_9_OUCQR9dg2B_Az-j1SONMBl6xEadhUH1_1z86HE2cSk4&h=AT288KfbLVRDfb9-L3zsx1_XNYdEmsmUBDcODLMr5WDtvRTqy8g3irVwRmTfSPeS7X022iuDHv5vtVNhyYWxr95DqXuNDt8KxILWFDWBJI5yVgzj9imn8ViN7PDOmtrOBPey4B4hV4BalM3rySA

v=_2zdw9cdG58&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3ogqjsMtAkhiy1w8M-jyLj_RXMB3W3keo0doN8WJvnBGdyOG_7B8k6qQMhttps://youtu.be/QomjEwEpdmY

Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2019

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ


               ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΑΠΟΚΟΡΩΝΟΥ:  ΔΕΥΤΕΡΑ, 16 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΩΝ «ΣΤΑΣΕΩΝ» ΤΟΥ Β.ΚΑΚΑΤΣΑΚΗ
                  (ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΣΤΙΣ 18.15)         



«Να αγαπάτε τον συνάνθρωπό σας, να συγχωρείτε τα λάθη του και να υπερασπίζεστε το    δίκιο του, από το ψωμί,  ως την ελευθερία και την ειρήνη του κόσμου».
                                                                                                          + Ειρηναίος Γαλανάκης
  ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ
 «Το βιβλίο και ο συγγραφέας του» (εισαγωγική ομιλία) Μάρκος Σελλιανάκης
   «Πάμε δυνατά, πάμε αποκορωνιώτικα» (κείμενο) Σοφία Κοκολογιάννη
 «Της καρδιάς» (τραγούδι σε στίχους Βαγγέλη Κακατσάκη και μουσική Χρήστου Κοτσαύτη)  Χρήστος Κοτσαύτης
   «Βαγγέλης Κακατσάκης: Από την Είδηση στη Στάση» (ομιλία) Παρασκευάς Περάκης
   «Αγιορείτικα» (κείμενο)  Σοφία Κοκολογιάννη 
 «Μαγικό βουνό» (τραγούδι σε στίχους Παρασκευά Καρασούλου και μουσική Θύμιου Παπαδόπουλου) Χρήστος Κοτσαύτης 
 «Στάση στις Στάσεις του Βαγγέλη Κακατσάκη» (ομιλία)  Μιχάλης Ανδριανάκης
  «Ο Αμίρ εκτός και εντός παρενθέσων» (κείμενο)  Σοφία Κοκολογιάννη
  «Δίχως ομπρέλα» (τραγούδι σε στίχους  Βαγγέλη Κακατσάκη και μουσική Χρήστου Κοτσαύτη)  Χρήστος Κοτσαύτης 
 Χαιρετισμοί
 Αντιφώνηση από τον συγγραφέα