Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Παγωνίδης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Παγωνίδης. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 16 Μαΐου 2020

ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ

Ε2 ΤΑΞΗ 8ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΧΑΝΙΩΝ
Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΣΤΗΝ e- ΤΑΞΗ ΜΑΣ


Καλοί μου φίλοι, καλό Σαββατοκύριακο
Aπίστευτο κι όμως αληθινό! Ολα τα περίμενα από τον εξ’ Εβρου προερχόμενο ξεχωριστό δάσκαλο Βαγγέλη Παγωνίδη που εδώ και κάποια χρόνια υπηρετεί στο 8ο Δημ. Σχ. Χανίων, ότι θα “έφερνε”, ωστόσο στην τάξη του τον Οικουμενικό Πατριάρχη, ούτε κατά διάννοια. Κι όμως συνέβη και μάλιστα, εν μέσω καραντίνας, επί κορωνοϊού, χάρις στη σύγχρονη τεχνολογία. Γι’ αυτή την “επίσκεψη” που έγινε με τηλεδιάσκεψη, ο λόγος στον σημερινό Παιδότοπο, για την οποία, θα το γράψω, αποκαλύπτομαι. Οπως και για τις εργασίες (κρίμα που δεν χώρεσαν όλες) των μαθητών του, άλλωστε που αναφέρονται σ’ αυτήν. Κατά τον δάσκαλο κι οι μαθητές… Τίποτε περισσότερο εκ μέρους μου, γι’ αυτήν την ευλογημένη δραστηριότητα πέραν απ’ την κατάθεση του θαυμασμού μου. Πολλά τα έτη σας, Παναγιώτατε! Μετά σεβαστικής αγάπης στο πρόσωπό σας, το γράφω. Πάντα άξιος, Βαγγέλη! Να χαίρεστε το δάσκαλο σας, καλά μου Πεμπτάκια!

Σας χαιρετώ με αγάπη όλους!
Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης, δάσκαλος






O Οικουμενικός Πατριάρχης στην e- τάξη μας

Την τάξη μας (Ε΄2 του 8ου Δημοτικού Σχολείου Χανίων) επισκέφτηκε ο Παναγιότατος Οικουμενικός Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος. Ο Παναγιότατος αποδέχτηκε την πρόσκληση που του απευθύναμε μέσω του κυρίου μας κ. Βαγγέλη Παγωνίδη και μας έκανε την τιμή να εμφανιστεί στην ηλεκτρονική μας τάξη κατά τη διάρκεια του τηλεμαθήματος από το ιστορικό μας Φανάρι και μάλιστα μια ιστορική ημέρα σαν τη σημερινή (10/04) όπου η Εκκλησία  τιμά τη μνήμη του αγίου ιερομάρτυρος Γρηγορίου Ε΄, Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως. Μετά τη Θ. Λειτουργία και σε μια φορτισμένη συναισθηματικά ημέρα ο Οικουμενικός μας Πατριάρχης θυμήθηκε τα παιδικά του χρόνια τέτοιες ημέρες στο μικρό σχολείο που φοιτούσε, μας έδωσε τις ευλογίες Του για τις Άγιες ημέρες του Πάσχα και μας προσκάλεσε να τον επισκεφτούμε στην Κωνσταντινούπολη. Εμείς με τη σειρά μας τον ευχαριστήσαμε εγκάρδια που αποδέχτηκε την πρόσκλησή μας να μας διαθέσει λίγο από τον πολύτιμό του χρόνο και τον προσκαλέσαμε να μας επισκεφτεί και στη φυσική μας τάξη. Ήταν μια αξέχαστη εμπειρία στα πλαίσια του ηλεκτρονικού μαθήματος στο πνεύμα των ημερών του Πάσχα που πλησιάζουν! Γεμάτοι συναισθήματα κι ευλογίες καλό Πάσχα σε όλους!

Οι μαθητές/ριες της  Ε2 τάξης του 8ου Δημοτικού Σχολείου Χανίων





Ήρθε ο Παναγιότατος στην ηλεκτρονική μας τάξη

από το Φανάρι με χαρά, ευλογία να μας μοιράσει.




Όταν τον είδαμε χαρήκαμε πολύ, 

κ’ ακούσαμε τα λόγια του με μεγάλη προσοχή. 




Αχ πόσο θα θέλαμε να πάμε στο Φανάρι

Ανάσταση να κάνουμε με την δική του χάρη.




Να πάρουμε το Άγιο Φως απ’ τα δικά του χέρια

να μας γεμίσει δύναμη,να γίνουμε αστέρια!





Ιωάννα Ανδρεαδάκη






.

   […] Όταν μάθαμε ποιος θα ήταν ο  καλεσμένος μας, η ανυπομονησία και το ενδιαφέρον μου μεγάλωσαν ακόμα περισσότερο. Τι θα μπορούσε να συζητήσει με μια τάξη μικρών παιδιών ένας τόσο σπουδαίος άνθρωπος; Τι θα μπορούσαμε εμείς να τον ρωτήσουμε; Η αλήθεια είναι ότι δεν ήξερα και πολλά πράγματα γι΄ αυτόν και το αξίωμά του. Είχα ακούσει, βέβαια, κάποια θετικά σχόλια από τον μπαμπά μου που τον είχε γνωρίσει παλιότερα σε ένα ταξίδι του στην Κωνσταντινούπολη και είχε σχηματίσει πολύ καλή εικόνα. Εγώ, όμως, δεν ήξερα πολλά πράγματα. Στη διάρκεια της συνάντησης μας μου έκαναν μεγάλη εντύπωση οι γνώσεις του και οι ιστορίες που μοιράστηκε μαζί μας για τη ζωή του. Μου άρεσε που μας ενθάρρυνε για το πώς να αντιμετωπίσουμε αυτή τη δύσκολη κατάσταση που ζούμε. Γενικά, μας έκανε να νιώσουμε πολύ άνετα μαζί του[…]    Κωνσταντίνα  Ριτζάκη




Από το Φανάρι στα Χανιά

μεγάλη η αξία!

Μήνυμα αναστάσιμο

Ευχές κι ευλογία!




Μήνυμα Αναστάσιμο

Από τον Πατριάρχη.

Αγάπη η Κρήτη τα Χανιά

Όλος ο κόσμος να ‘ χει!

Νεφέλη Μαρμαριτσάκη





[…]Είμαι πολύ μικρή αλλά ταπεινά θα ήθελα να εκφράσω τις ευχαριστίες μου και την ευγνωμοσύνη μου για τον πολύτιμο χρόνο που μας αφιέρωσε και να του ευχηθώ ο Θεός να Του δίνει δύναμη να συνεχίζει το ευλογημένο έργο του και να υποδεχτεί την τάξη μας με τον δάσκαλό μας κ. Ευάγγελο Παγωνίδη, στην ιερή αυλή του Φαναριού.  Νικόλ Μακρινάκη

    

[…] Ήμουν πάρα πολύ χαρούμενος και συγκινημένος καθ όλη τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης, αλλά και  όταν αποχώρησε από την παρέα μας. Στην αρχή, είχα την εντύπωση ότι θα ήταν κάποιος πολύ σπουδαίος κληρικός που όλοι θα τον σέβονται και αυτήν την εντύπωση μου την έδωσε το όνομά του, Οικουμενικός Πατριάρχης, πριν τον γνωρίσουμε, αλλά μετά εκτός από πολύ όμορφος, μου φάνηκε  πολύ πιο προσιτός, όχι ότι δεν πρέπει να τον σεβόμαστε, φυσικά και πρέπει, απλώς μου φάνηκε ότι αν τον είχε ο οποιοσδήποτε  μπροστά του, του πρότεινε να πάνε βόλτα, τον  ρώταγε πού θα ήθελε να πάει, όπου κι αν του πεις θα πήγαινε, σαν να ήταν παιδί και πάει όπου του λες.[…]              Κωνσταντίνος Σταυρουλάκης



[…}Στην διάρκεια της συζήτησής μας, είπε ότι εκείνη ακριβώς την μέρα (10 Απριλίου 1821)  πριν 199 χρόνια, οι Τούρκοι κρέμασαν τον Οικουμενικό Πατριάρχη εκείνης της εποχής. Όταν το άκουσα αυτό τρόμαξα λίγο. Επίσης μας είπε ότι βρισκόταν στο Φανάρι στην Κωνσταντινούπολη, το μόνο μέρος στην Κωνσταντινούπολη που δεν άνηκε στην Τουρκία και το σημείο όπου κρεμάστηκε ο Πατριάρχης. Θα ήταν πολύ ωραίο αν κάποτε πηγαίναμε εκδρομή εκεί. Όταν ο Πατριάρχης έφυγε στεναχωρήθηκα, γιατί δεν είχε χρόνο να μας μιλήσει κι άλλο. Αν είχα την ευκαιρία να τον ρωτήσω κάτι θα τον ρωτούσα γιατί η Τούρκοι, πριν 199 χρόνια, κρέμασαν τον Πατριάρχη. Ελπίζω να ξαναέρθει στην τάξη μας για περισσότερη ώρα.

                                                                      Πολύβιος Λαγουδάκης



Πολλές ευχές σας στέλνουμε

Απ’ τη μεγάλη Κρήτη

Να ζήσετε Χρόνια Πολλά!

Όπως ο Ψηλορείτης!




Χαρά Υγεία να ΄χετε

Εις το Πατριαρχείο

Κρατάτε υπεράξια

Της Πίστης το βιβλίο!




Και στέλνετε μηνύματα

σ’  όλη την οικουμένη

αδέρφια όλοι είμαστε

να ζούμε αγαπημένοι!




Ευλογήσατε τα εγκαίνια 

του Ράδιο Μαρτυρία

Νύχτα και ημέρα εκπέμπει Φως

Σ’ όλη την κοινωνία!

Από τους μαθητές και το δάσκαλο του Ε΄2

Του 8ου Δ.Σ.Χανίων

(με τη βοήθεια του κ. Αντώνη Παπαλιονάκη)



Χανιώτικα ν.εα (Σάββατο, 16. 5. 2020)


Σάββατο 14 Ιουλίου 2018

ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ

Ε1 ΤΑΞΗ 8ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΧΑΝΙΩΝ
ΑΞΕΧΑΣΤΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΙΩΣΑΜΕ

Καλοί μου φίλοι, καλό Σαββατοκύριακο!

«Αξέχαστο αυτό που βιώσαμε», μου έγραψε, μεταξύ των άλλων, σε μήνυμα που μου έστειλε ο καλός δάσκαλος και καλός φίλος Βαγγέλης Παγωνίδης, ύστερα από την επίσκεψή μου στην τάξη του, στην Ε1 τάξη του 8ου Δημ. Σχ. Χανίων, στις 24 Μαΐου τ.ε. Για “ευλογία” έκανα εγώ λόγο στη στήλη μου “Μια στάση εδώ, μια στάση εκεί” (βλ. “Χ.Ν.”, 1 Ιουνίου 2018). Γι’ αυτήν την επίσκεψη μάς μιλούν τα Πεμπτάκια (που είναι ήδη Εκτάκια) στον σημερινό Παιδότοπο. Ενθουσιασμένα με την επίσκεψή μου, δηλώνουν. Οσο ενθουσιαστήκατε εσείς, άλλο τόσο ενθουσιάστηκα κι εγώ, καλά μου φιλαράκια!
Καμπάνα κάνω την καρδιά και λέω της να παίξει
όλο τον ενθουσιασμό που ένιωσα να μπέψει!!
Σας χαιρετώ με αγάπη όλους!
Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης
δάσκαλος

Μου έκανε εντύπωση όταν του είπαμε τις μαντινάδες καλωσορίσματος και τις άκουγε με πολλή προσοχή!
Και φυσικά όταν βγάζαμε τις φωτογραφίες κι όταν του κάναμε ερωτήσεις και τις απάντησε όλες με λεπτομέρειες!
Άγια Ιμπραήμ

Ηταν τέλεια! Ολα ήταν καταπληκτικά! Το ζήσαμε και το ευχαριστηθήκαμε πολύ που ήρθε ένας τόσο σπουδαίος άνθρωπος στην τάξη μας! Το είχαμε ανάγκη λίγο να μάθουμε, να ηρεμήσουμε και να χαλαρώσουμε. Τον ευχαριστούμε πολύ! Ολα μου έκαναν μεγάλη εντύπωση μα πιο πολύ που μας χάρισε πολλά δικά του βιβλία! Ηταν πολύ γενναιόδωρος γενικά…
Αλέξανδρος Μηλαθιανάκης

Μου έκανε μεγάλη εντύπωση που εμείς ήμασταν ήσυχοι κατά τη διάρκεια της επίσκεψης. Επίσης ο κ. Βαγγέλης Κακατσάκης μας μίλησε τόσο ωραία και τόσο ήρεμα, χωρίς να φωνάζει, κατάφερε να τραβήξει την προσοχή μας και γι’ αυτό τον ευχαριστούμε τόσο πολύ που ήρθε και μας επισκέφτηκε. Εκπληξη αποτέλεσε γι όλους μας η παρουσία του Νίκου, παλιότερου μαθητή του κυρίου μας, και πόσο ήσυχα και συγκεντρωμένα παρακολούθησε την όλη εκδήλωση. Μας άρεσε που μας βοήθησε στην προετοιμασία και γι’ αυτό τον προσκαλέσαμε στην τάξη μας να έρχεται όποτε το έχει ανάγκη. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!
Αρτεμις Ζόι

Ιδιαίτερη εντύπωση μου έκανε ο ενθουσιασμός του κ. Βαγγέλη Κακατσάκη και που κατάφερε να τον μεταδώσει και σ’ εμάς. Ιδιαίτερα όταν ο Γιώργος έπαιξε στο αρμόνιο το τραγούδι “Ο πιο καλός ο μαθητής” παρότι τα παιδιά το τραγούδησαν λίγο φάλτσα ήταν σα να άκουσε ένα τέλειο τραγούδι κι αυτό μας έδωσε θάρρος να μη φοβόμαστε, να τολμούμε και να προσπαθούμε πάντοτε για το καλύτερο! Σας ευχαριστούμε κύριε Βαγγέλη!
Γιάννης Καλογεράκης






Μου έκανε εντύπωση που δεν ήταν καθόλου παράξενος (ενώ περίμενα ότι θα ήταν). Επίσης δεν ήταν τόσο μεγάλος σε ηλικία. Θα ήθελα και θα μπορούσε να ήταν και δάσκαλός μας! Περάσαμε ΤΕΛΕΙΑ! Απαγγείλαμε ποιήματα και τραγουδήσαμε μαντινάδες με τη συνοδεία της λύρας του Γιάννη του συμμαθητή μας! Επαιξα κι εγώ κιθάρα και τραγούδησα, για πρώτη φορά μπροστά σε κοινό! Μου έφυγε η ντροπή! Εύχομαι να ξαναέρθει ο κύριος Βαγγέλης Κακατσάκης και να ξανακάνουμε τέτοιο μάθημα και πάλι!
Δέσποινα Κουντουράκη

Περάσαμε υπέροχα! Κι αυτός πέρασε πολύ καλά μαζί μας! Ο ίδιος μας είπε ότι θα μας ξανάρθει! Ανυπομονούμε…
Ιωάννα Μακρινάκη

Από την επίσκεψη του κ. Βαγγέλη Κακατσάκη μου έκανε εντύπωση ο ενθουσιασμός που υπήρχε στην τάξη. Πραγματικά δεν έχω ξαναδεί τόσο ενθουσιασμό μέσα στην τάξη! Σας ευχαριστούμε πολύ για την επίσκεψη στην τάξη μας! Αισθανόμαστε σαν να μας επισκέφτηκε ένας δικός μας άνθρωπος, που μας έκανε να νιώθουμε πολύ άνετα και να εξωτερικεύσουμε κάτι από τον εαυτό μας και το χαρακτήρα μας! Ούτε που καταλάβαμε πότε πέρασε η ώρα. Ο χρόνος και ο τόπος έπαψαν να μας απασχολούν κατά τη διάρκεια της επίσκεψης (ούτε μια φορά δεν κοίταξα το ρολόι).
Κωνσταντίνα Καλαμπακάκη

Μου έκαναν εντύπωση οι μαντινάδες που είχαμε γράψει και τραγουδήσαμε με συνοδεία της Λύρας του Γιάννη Καλογεράκη, ειδικά για τον κύριο Βαγγέλη Κακατσάκη και που του άρεσαν πολύ! Τα ποιήματα του κ. Βαγγέλη που απαγγείλαμε με τη συνοδεία της κιθάρας του Λευτέρη και του Γρηγόρη! Ηταν τέλεια! Οι ερωτήσεις που του κάναμε αλλά προ πάντων οι απαντήσεις που εκείνος έδωσε, άρεσαν πολύ σε όλους μας! Μου άρεσε επίσης που μας έγραψε η εφημερίδα! Ημασταν καλά προετοιμασμένοι και μάθαμε από την επίσκεψη του κ. Βαγγέλη ότι η ουσία είναι στα απλά, αρκεί να υπάρχει όρεξη και μεράκι! Σας ευχαριστούμε κύριε Βαγγέλη! Να μας ξανάρθετε -όπως μας το υποσχεθήκατε- όποτε το θέλετε. Η πόρτα της τάξης μας και της καρδιάς μας είναι πάντοτε ανοικτή!
Κωνσταντίνα Μαραγκουδάκη


Ο κύριος Βαγγέλης Κακατσάκης είναι ένας σπουδαίος ποιητής και ένας μεγάλος δάσκαλος. Μας μίλησε τόσο όμορφα, μας αποκάλυψε από πού εμπνέεται για να γράψει ένα ποιήμα, μας χάρισε βιβλία και μας συμπάθησε πολύ! Κι εμείς τον συμπαθήσαμε και τον αγαπήσαμε πολύ καθώς τον θεωρούμε ένα δικό μας άνθρωπο. Τελικά οι ποιητές είναι απλοί, ευαίσθητοι και πολύ ευγενικοί άνθρωποι που μπορούν να μιλήσουν μέσα από τα ποιήματά τους με την καρδιά ανθρώπων όλων των ηλικιών ακόμη και παιδιών! Με συγκίνησε πολύ που ένας τέτοιος ποιητής όπως ο κ. Βαγγέλης Κακατσάκης άκουσε με προσοχή και τα δικά μας ποιήματα. Ανυπομονούμε για την επόμενη συνάντηση!
Λευτέρης Αλεξάκης

Κάποιες από τις μαντινάδες μας

Καλωσορίζει το σχολειό Βαγγέλη Κακατσάκη,
με πένα πολυγραφική με κέφι, με μεράκι.
Μεγάλη είναι η χαρά και σας ευχαριστούμε,
που ήρθατε εις το σχολειό σήμερα να σας δούμε!
Δάσκαλος μα και ποιητής προσόντα με αξία,
στην εποχή μας έχουνε μεγάλη σημασία.
Σαν συγγραφέας, ποιητής γράφεις σ’ εφημερίδα,
και σχολιάζεις πάντοτε στην τέταρτη σελίδα!
Ρόδα και τριαντάφυλλα θέλει να σας χαρίσει,
το όμορφο σχολείο μας να σας ευχαριστήσει!
Χανιώτικα νέα (14.07.2018)






Τρίτη 22 Μαΐου 2018

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ


Ο Β. ΚΑΚΑΤΣΑΚΗΣ ΣΤΟ 8ο ΔΗΜ. ΣΧ. ΧΑΝΙΩΝ
 Την Ε1 τάξη του 8ου Δημ. Σχ. Χανίων θα επισκεφθεί την Πέμπτη 24 Μαΐου από τις 10 – 12 π. μ. ο δάσκαλος – λογοτέχνης Βαγγέλης Κακατσάκης, στον απόηχο της παρουσίασης της ποιητικής του συλλογής «Όπως το ψωμί», στις 5 Μαΐου, στο Πνευματικό Κέντρο Χανίων. 
Να σημειωθεί ότι τα παιδιά της συγκεκριμένης τάξης, μαζί με τους γονείς τους, ύστερα από πρωτοβουλία του δασκάλου των Βαγγέλη Παγωνίδη, ήταν στην προαναφερθείσα παρουσίαση , κρατώντας πολλές σημειώσεις, που θα αποτελέσουν αφόρμηση για παραπέρα συζήτηση περί ποίησης…







Παρασκευή 11 Μαΐου 2018

ΜΙΑ ΣΤΑΣΗ ΕΔΩ ΜΙΑ ΣΤΑΣΗ ΕΚΕΙ

ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΑ ΚΙ ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΨΩΜΙ


Πολλές, πάμπολλες κι απανωτές οι “συν-κινήσεις” που ένιωσα με αφορμή την παρουσίαση της ποιητικής μου συλλογής “Oπως το ψωμί”, το περασμένο Σάββατο 5 Μαΐου στο Πνευματικό Κέντρο Χανίων. Μια απ’ όλες κι αυτή που προέκυψε από ένα γράμμα κι ένα ποίημα, που βρήκα στην τσέπη μου, στον ίδιο φάκελο. Με ημερομηνία 5/5/2018 το γράμμα, με ημερομηνία 15/6/1989 το ποίημα. Και βέβαια απ’ το ίδιο πρόσωπο, μια χωριανή μου που ζει με την οικογένειά της στα Χανιά. Και τα δύο με τόνους και πνεύματα. Και με καλλιγραφικά γράμματα.

Το γράμμα ολόκληρο: «Βαγγέλη, εδιάβασα πριν από λίγο καιρό στα “Χ.Ν.” το ποίημα σου για το ψωμί. Εσυγκινήθηκα, διότι εθυμήθηκα τα παιδικά μου χρόνια. Η μάνα μου εζύμωνε κάθε Σάββατο για όλη την εβδομάδα. Πάντα έφτιαχνε τρία παραπάνω για τις γειτόνισσες. Μου ‘χει μείνει αξέχαστη η μυρωδιά του φρεσκοψημένου ψωμιού, κάθε Σάββατο που εγύριζα από το σχολείο. Επειδή ήθελα τα παιδιά μου να γνωρίσουν αυτή τη μυρωδιά, εξεκίνησα να ζυμώνω πριν από δώδεκα (12) χρόνια. Ζυμώνω κάθε εβδομάδα με προζύμι. Είναι πράγματι μαγικό να βλέπεις αυτή τη διαδικασία. Ξεκινάς αποβραδίς με ένα μικρό μπαλάκι ζύμης, και την επόμενη μέρα καταλήγεις να έχεις τρία μυρωδάτα ψωμιά. Με το ποίημα σου, εθυμήθηκα κάτι που είχα γράψει πριν από 30 χρόνια. Το έχω βάλει στον φάκελο, μαζί με την αγάπη μου και την εκτίμηση μου για σένα και την Ευδοκία. “Εμείς φτάσαμε στην κορφή/ αγκομαχώντας/, οι ποιητές είχαν ήδη φτάσει, πετώντας.” Σάββατο 5/5/2018”.

Απόσπασμα από το ποίημα που έχει τίτλο “Τα παιδικά μου χρόνια, είναι γεμάτα μυρωδιές”: “15/6/1989. Η πικάντικη μυρωδιά τ’ αροσμαρή/ απ’ τη γωνιά του κήπου/ Η μυρωδιά του φρεσκοφουρνισμένου ψωμιού πάνω στην ξύλινη τάβλα./ Η μυρωδιά της βροχής και του βρεγμένου χώματος./ Η υγρή μυρωδιά της νύχτας και των αστεριών./ Η μυρωδιά από τα κουρεμένα/ μαλλιά των προβάτων./ Η ζεστή μυρωδιά των υφαντών και του αργαλειού. […] Τώρα -εδώ στην πόλη-/ Νιώθω ότι χάνω σιγά – σιγά/ την αίσθηση της όσφρησης/ Το μόνο που ακούγεται/ είναι η μαύρη μυρωδιά του καυσαερίου/ και η μεταλλική μυρωδιά των αυτοκινήτων./ Δεν μπορεί να αναπνεύσει το μυαλό μου,/ δεν μπορούν να αναπνεύσουν τα μάτια μου./ Ασφυκτιώ!». Ελένη Καπαρουδάκη.

Και βέβαια τηλεφώνησα στην Ελένη, που ειρήσθω εν παρόδω είχαμε να μιλήσουμε πολύν καιρό. Και για να την ευχαριστήσω από καρδιάς για τις νιππιανές μυρωδιές της…

Τα παιδιά της ποίησης
«Οσο υπάρχουνε παιδιά,/ θα γεννιέται ο Χριστός/ Οσο υπάρχουνε πουλιά,/ ο σταυρωμένος Χριστός θα ανασταίνεται». Κι οι στίχοι αυτοί από το ποίημά μου “Τα παιδιά και τα πουλιά (βλ. σελ. 42 της ποιητικής συλλογής “Οταν γίνεις ποίημα” στον νου μου, όταν είδα να με περιμένουν υπομονετικά, για να με χαιρετίσουν στο τέλος της παρουσίασης της ποιητικής μου συλλογής “Όπως το ψωμί”, παιδιά της Ε1 τάξης του 8ου Δημ. Σχ. Χανίων. Μου το είχε πει ο δάσκαλός τους ο Βαγγέλης ο Παγωνίδης (απ’ τους διαχρονικούς στυλοβάτες της στήλης “Παιδότοπος”) ότι θα τα φέρει, άλλο όμως να τα βλέπεις εκεί με τους γονείς τους. Για τη… συγκίνηση των συγκινήσεων μιλάμε!

Τα παιδιά και τα πουλιά… Τα παιδιά της ποίησης και η ποίηση των παιδιών… Για τον Δάσκαλο που χάριν των παιδιών υπάρχει, τι να πω! Μόνο ότι περιμένω το τηλεφώνημά του για την ημέρα και την ώρα της επίσκεψής μου στην τάξη του, που υποσχέθηκα…
Χανιώτικα νέα (11 Μαίου 2018)