Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Τα Γρἀμματα της Παναγίας ( Άγιος Παύλος). Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Τα Γρἀμματα της Παναγίας ( Άγιος Παύλος). Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 2 Μαΐου 2019

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑΣ ΤΟΥ 11ου ΔΗΜ. ΣΧ, ΧΑΝΙΩΝ ΜΑΡΙΑΣ ΚΛΗΜΑΤΣΑΚΗ
ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ «ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ»ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΥΛΟ ΧΑΝΙΩΝ*


Xαίρε, κεχαριτωμένη Μαρία!
Χαίρε Απόστολοι Πέτρο και Παύλε, που μας  φιλοξενείτε  σήμερα στο ναό σας!!
Χαιρετίζω τον αιδεσιμότατο  πατέρα Ιωάννη Μαστοράκη, ο οποίος τιμά την ενορία του και που δεν χρειάστηκε παρά μόνο μερικά δευτερόλεπτα για να απαντήσει θετικά στην πρότασή μας ,να φιλοξενήσει με ευγένεια και ψυχικό απόθεμα , τη σημερινή μας σημαντική εκδήλωση .

Μερικοί από τους συντελεστές της Παρουσίασης. Η Μαρία Κληματσάκη πρώτη αριστερά

Χαιρετίζω τους  συναδέρφους  εκπαιδευτικούς, Αγγέλα Μάλμου, Αθηνά Ντούλια, Γεώργιο Κανδαράκη, Σοφία Κοκολογιάννη, Ελένη Βορεινάκη, Δήμητρα  Νικητοπούλου, Χριστίνα Τζομπανάκη  και τη κοινωνική λειτουργό Αριστέα Σποντιδάκη, που με χαρά διοργάνωσαν και πλαισιώνουν την αποψινή  δράση, προβάλλοντας και το κοινωνικό ρόλο του σχολείου.
Χαιρετίζω και την ομάδα Λόγου και Τέχνης ΕΥ πλους για την ξεχωριστή συμβολή και παρουσία  τους, καθώς και την χορωδία Ιεροψαλτών, υπό τη διεύθυνση του μουσικοδιδασκάλου –πρωτοψάλτη Ιωάννη Καστρινάκη ,που θα δώσουν  τη δική τους μουσική νότα ,με ύμνους από τη Μεγάλη Εβδομάδα, εναρμονισμένους στο ύφος της βραδιάς ,πλαισιώνοντας τα Γράμματα της Παναγίας, του Βαγγέλη Κακατσάκη
Χαιρετίζω λοιπόν και τον Δάσκαλο, τον Διευθυντή ,τον Δημοσιογράφο, τον Ποιητή, τον Λογοτέχνη ..τον Άνθρωπο ..με Α κεφαλαίο …Βαγγέλη Κακατσάκη..Πριν αρκετά χρόνια ..όταν πρωτοδιορίστηκα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση ,τοποθετήθηκα στο 9ο Δ.Σ.Χ. Εκεί υπηρετούσε και ο Βαγγέλης ο Κακατσάκης , ως δάσκαλος στο Τ.Ε. του σχολείου, Από την πρώτη στιγμή τον λάτρεψα. Ήταν τόσο οικείος, τόσο φιλικός, τόσο αγαπητός σε όλους. Στον ώμο του κρεμόταν πάντα μια δερμάτινη τσάντα και περιφερόταν στις τάξεις ,για να μαζέψει τις εργασίες των μαθητών για τον ΠΑΙΔΟΤΟΠΟ του  ή για το περιοδικό Χανιωτάκια του Συλλόγου μας .
Άλλοτε πάλι με ένα δημοσιογραφικό κασετοφωνάκι στα χέρια, συγκέντρωνε τα παιδιά γύρω του, για να καταγράψει τις παιδικές φωνούλες και να εμπλουτίσει  τις ραδιοφωνικές εκπομπές του, στο ΡΑΔΙΟ ΜΑΡΤΥΡΙΑ.
Τα παιδιά .σαν μελίσσια στριφογύριζαν δίπλα του ,είχε πάντα μια μεγάλη ζεστή αγκαλιά και ένα καλό λόγο για όλους. Τον ζήλευα, με την καλή βέβαια έννοια και ήθελα να του μοιάσω… Ήταν και είναι ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ πρότυπο, ο σεμνός και ταπεινός άνθρωπος που με το τεράστιο έργο του, με το χάρισμα της μαγικής πένας του ,με την πνευματικότητα του ,έχει καταξιωθεί στην μικρή ,αλλά όμορφη πόλη μας ,καθώς και πέρα από τα σύνορά της.. Με χαρά είμαστε σήμερα εδώ ,για να  δείξουμε  την ευγνωμοσύνη μας  και την υπερηφάνεια μας , τόσο προς το πρόσωπό του , όσο και προς το πολυδιάστατο έργο του,
Τέλος χαιρετίζω όλους εσάς ,που Σάββατο του Λαζάρου και λίγο πριν από τη Μεγάλη εβδομάδα ,βρεθήκατε εδώ ,σε μια κατανυχτική ατμόσφαιρα, να ακούσετε τα γράμματα της Παναγίας μας.
΄΄ΠΑΝΑΓΙΑ΄΄ μια λέξη που την φωνάζουμε  καθημερινά ,στα δύσκολα και στα εύκολα. Ελπίζω απόψε να καταφέρουμε όλοι μαζί, να πλουτίσουμε το συναισθηματικό μας κόσμο, να συμπαρασταθούμε νοερά στην  πονεμένη μάνα ,που βλέπει το παιδί της να κατηγορείται άδικα, να βασανίζεται, να χλευάζεται, να υποφέρει….Να προσπαθήσουμε να αγγίξουμε τον πόνο της, την απελπισία της ,το φόβο της , την μοναξιά της, την απόγνωση, αλλά και να μοιραστούμε την ελπίδα της, για Ανάσταση της ψυχής ,για κάθαρση,  για μάχη, για πίστη ,για ΖΩΗ!!

Στο βήμα ο συντονιστής της Παρουσίασης Γιώργος Κανδαράκης. Η μαρία Κληματσάκη που διάβασε το Έκτο Γράμμα της Παναγίας στην άκρη δεξιά 


Σας εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς να γευτείτε με ταπεινοφροσύνη τη ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ και να φτάσει με το καλό το ΑΝΑΣΤΑΣΙΜΟ ΦΩΣ ,που θα καθοδηγήσει  την κάθε σκέψη μας, για να βλέπουμε πίσω με κατανόηση, μπροστά με ελπίδα και γύρω μας με αγάπη!

* Στον  κατάμεστο από κόσμο  Ιερό  Ναό των Αγίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου Χανίων η παρουσίαση εφέτος (ένατη κατά σειρά!) του έργου μου "Τα γράμματα της Παναγίας, χθες, Σάββατο του Λαζάρου, με διοργανωτές την Ενορία, το 11ο Δημ. Σχ. Χανίων και την Ομάδα Λόγου και Τέχνης ΕΥ-πλους. Υπόχρεος στην αγάπη των διοργανωτών και των άλλων συντελεστών. Ονομαστική η αναφορά κατά την αντιφώνησή μου, στην οποία έκανα λόγο, εκτός των αλλων, για μια λειτουργία του εμείς και για μια επαναλαμβανόμενη ευλογία! (Βλ.https://petaxta.blogspot.com/2019/04/blog-post_21.html ) 
Σήμερα ο χαιρετισμός της διευθύντριας του 11ου Δημ. Σχ. Χανίων Μαρίας Κληματσάκη












Δευτέρα 22 Απριλίου 2019

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

ΜΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ 
ΤΑ ΕΞΙ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟ, ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΑΥΛΟ ΧΑΝΙΩΝ 

(Ρεποτάζ των Γιάννη και Ηλία Κάκανου ΄στο "Επαρχιακό Φως"και στα "Χανιώτικα νέα)




Τα έξι γράμματα της Παναγίας, από το βιβλίο του δασκάλου Βαγγέλη Θ. Κακατσάκη, όπου κάθε ένα από αυτά συμβολίζει και μια ημέρα για όλα όσα έζησε τη Μεγάλη Εβδομάδα η Μεγάλη Μάνα του κόσμου, η Παναγία μας, απευθυνόμενη στον Υιό Της, παρουσιαστήκαν το βράδυ του Σαββάτου εντός του Ιερού Ναού των Αγίων  Αποστόλων Πέτρου και Παύλου Χανίων. Την εκδήλωση διοργάνωσαν η  Ενορία του προαναφερόμενου ναού με την  ομάδα “Λόγου και Τέχνης ΕΥ-πλους” και το 11ο Δημοτικό Σχολείο Χανίων, με αφορμή την έναρξη των Αγίων Ημερών της Μεγάλης Εβδομάδας.
Για την εκδήλωση καταγράψαμε δηλώσεις από τον δημιουργό του έργου και παραγόντων που συμμετείχαν στη διαδικασία.









Βαγγέλης Κακατσάκης: «Μπορούμε να πούμε ότι είναι μια επαναλαμβανόμενη ευλογία γιατί είναι η ένατη φορά με πρώτη το 2004 στην Ενοριακή αίθουσα του Ιερού Ναού Κωνσταντίνου και Ελένης την Κωνσταντινοπουλιάδα, που παρουσιάζονται τα γράμματα της Παναγίας. Είναι μια λειτουργία του “εμείς”, γιατί συμπράττουν  σε αυτό μια ενορία που έχει ιερατικό προϊστάμενο τον παπά Γιάννη τον Μαστοράκη, ένα σχολείο που έχει διευθύντρια την Μαρία την Κλιματσάκη και μια άτυπη ομάδα λόγου και τέχνης ο ΕΥ-πλους. Οι τρεις αυτοί παράγοντες συνεργάζονται και αποδίδουν αυτό το αποτέλεσμα το οποίο όπως προείπα παρουσιάζεται για ένατη φορά».
Γεώργιος Κανδαράκης, δάσκαλος « Είναι γνωστό το έργο του Βαγγέλη Κακατσάκη με τα γράμματα της Παναγίας και τέτοιες μέρες οργανώνεται η παρουσίαση τους όπου δημιουργείται ένα κατανυκτικό κλίμα στους ναούς και στα περιβάλλοντα όπου γίνεται αυτή η ανάγνωση λόγω των ημερών και χαιρόμαστε ιδιαίτερα όπου ένας άνθρωπος από τον χώρο της εκπαίδευσης δημιουργεί και σε αυτόν τον πνευματικό τομέα και ευχόμαστε το μήνυμα των γραμμάτων αυτών που είναι μέσα στο πνεύμα του χριστιανικού ορθόδοξου κόσμου να λαμβάνει σάρκα και οστά και να μας ευλογεί».
Μαρία Κλιματσάκη, διευθύντρια του 11ου δημοτικού σχολείου: «Τιμή και χαρά μας η συνδιοργάνωση μιας τέτοιας μεγάλης εκδήλωσης, μια εκδήλωσης λίγο πριν από τη Μεγάλη Εβδομάδα, μια εκδήλωση κάθαρσης, εκτιμάμε το έργο του μεγάλου δασκάλου, συγγραφέα, ποιητή και δημοσιογράφου Βαγγέλη Κακατσάκη αλλά ευχαριστώ και τους δασκάλους του σχολείου μου και όλους εμπλεκόμενους για την άψογη διοργάνωση της σημερινής ημέρας».
Γιάννης Καστρινάκης, καλλιτεχνικός διευθυντής του Ωδείου Μανιουδάκης και της Ιεράς Μητροπόλεως Κυδωνίας και Αποκορώνου: « Είναι μεγάλη η χαρά μας διότι τιμούμε σήμερα έναν πνευματικό άνθρωπο τον Βαγγέλη Κακατσάκη όπου μια ομάδα ιεροψαλτών θα αποδώσει εκκλησιαστικούς ύμνους για τη Μεγάλη Εβδομάδα που έχει σχέση και με το έργο, τα γράμματα της Παναγίας και κάθε μέρα θα ψάλουμε και από ένα γράμμα από έναν ύμνο αντίστοιχο της Μεγάλης Εβδομάδος και λέμε κι ένα μοιρολόι, ένα τραγούδι της Παναγιάς».   
Γιάννης και Ηλίας Κάκανος

Τα έξι γράμματα της Παναγίας, από το βιβλίο του δασκάλου Βαγγέλη Θ. Κακατσάκη, όπου κάθε ένα από αυτά συμβολίζει και μια ημέρα για όλα όσα έζησε τη Μεγάλη Εβδομάδα η Μεγάλη Μάνα του κόσμου, η Παναγία μας, απευθυνόμενη στον Υιό Της, παρουσιαστήκαν το βράδυ του Σαββάτου εντός του Ιερού Ναού των Αγίων  Αποστόλων Πέτρου και Παύλου Χανίων.
Την εκδήλωση διοργάνωσαν η  Ενορία του προαναφερόμενου ναού με την  ομάδα “Λόγου και Τέχνης ΕΥ-πλους” και το 11ο Δημοτικό Σχολείο Χανίων, με αφορμή την έναρξη των Αγίων Ημερών της Μεγάλης Εβδομάδας.
Οπως τόνισε ο Βαγγέλης Κακατσάκης, «μπορούμε να πούμε ότι είναι μια επαναλαμβανόμενη ευλογία γιατί είναι η ένατη φορά με πρώτη το 2004 στην Ενοριακή αίθουσα του Ιερού Ναού Κωνσταντίνου και Ελένης την Κωνσταντινοπουλιάδα, που παρουσιάζονται τα γράμματα της Παναγίας. Είναι μια λειτουργία του “εμείς”, γιατί συμπράττουν  σε αυτό μια ενορία που έχει ιερατικό προϊστάμενο τον παπά Γιάννη τον Μαστοράκη, ένα σχολείο που έχει διευθύντρια την Μαρία την Κλιματσάκη και μια άτυπη ομάδα λόγου και τέχνης ο ΕΥ-πλους. Οι τρεις αυτοί παράγοντες συνεργάζονται και αποδίδουν αυτό το αποτέλεσμα το οποίο όπως προείπα παρουσιάζεται για ένατη φορά».
Ο Γεώργιος Κανδαράκης, δάσκαλος τόνισε ότι «χαιρόμαστε ιδιαίτερα όπου ένας άνθρωπος από τον χώρο της εκπαίδευσης δημιουργεί και σε αυτόν τον πνευματικό τομέα και ευχόμαστε το μήνυμα των γραμμάτων αυτών που είναι μέσα στο πνεύμα του χριστιανικού ορθόδοξου κόσμου να λαμβάνει σάρκα και οστά και να μας ευλογεί».
Η Μαρία Κλιματσάκη, διευθύντρια του 11ου δημοτικού σχολείου: επεσήμανε ότι είναι «τιμή και χαρά μας η συνδιοργάνωση μιας τέτοιας μεγάλης εκδήλωσης, μια εκδήλωσης λίγο πριν από τη Μεγάλη Εβδομάδα, μια εκδήλωση κάθαρσης».


https://eparxiakofos.gr/ta-grammata-tis-panagias-ston-i-n-t
/http://www.haniotika-nea.gr/ta-grammata-tis-panagias-6/

Κυριακή 21 Απριλίου 2019

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

"ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ"  ΣΤΟΝ Ι. Ν. ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΕΤΡΟΥ ΚΑΙ  ΠΑΥΛΟΥ ΧΑΝΙΩΝ

ΥΠΟΧΡΕΟΣ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΟΛΩΝ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΑΝ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΕΜΕΙΣ
















Στον  κατάμεστο από κόσμο  Ιερό  Ναό των Αγίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου Χανίων η παρουσίαση εφέτος (ένατη κατά σειρά!) του έργου μου "Τα γράμματα της Παναγίας, χθες, Σάββατο του Λαζάρου, με διοργανωτές την Ενορία, το 11ο Δημ. Σχ. Χανίων και την Ομάδα Λόγου και Τέχνης ΕΥ-πλους. Υπόχρεος στην αγάπη των διοργανωτών και των άλλων συντελεστών. Ονομαστική η αναφορά κατά την αντιφώνησή μου, στην οποία έκανα λόγο, εκτός των αλλων, για μια λειτουργία του εμείς και για μια επαναλαμβανόμενη ευλογία! Παπα - Γιάννη Μαστοράκη, Μαρία Κληματσάκη, Γιώργο Κανδαράκη, Σοφία Κοκολογιάννη, Χριστίνα Τζομπανάκη, σας ευχαριστώ για τη διοργάνωση! Γιώργο Κανδαράκη, ευχαριστώ και για τον άψογο συντονισμό της εκδήλωσης. Αγγέλα Μάλμου, Ελένη Βορεινάκη, Σοφία Κοκολογιάννη, Αθηνά Ντούλια, Αριστέα Σποντιδάκη, Δήμητρα Νικητοπούλου και Μαρία Κληματσάκη, σας ευχαριστώ για τις αισθαντικές αναγνώσεις σας.  Γιάννη Καστρινάκη, ευχαριστώ κι εσένα και τους άλλους ψάλτες (τον Γιάννη Σκαλιδάκη, τον Δημήτρη Σκαράκη, τον Αλέξανδρο Δεληγιάννη, και τον Λευτέρη Χατζηδάκη) για την συγκινησιακή απόδοση των ύμνων της Μεγάλης Εβδομάδας.  Όλες κι όλους που ήρθατε, τη βουλευτή Χανίων Βάλια Βαγιωνάκη, τους πνευματικούς δημιουργούς της πόλης μας, με πρώτο το δάσκαλο - λαογράφο Σταμάτη Αποστολάκη,  και μία μία κι έναν έναν χωριστά, σας ευχαριστώ! Καλή Ανάσταση !

Δευτέρα 15 Απριλίου 2019

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

" ΈΒΓΑΛΑ ΦΩΝΗ ΜΕΓΑΛΗ... 'ΓΙΕ ΜΟΥ!΄"

ΤΑ "ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ" ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ Θ. ΚΑΚΑΤΣΑΚΗ
ΣΑΒΒΑΤΟ,  20 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΣΤΟΝ Ι. Ν. ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΠΈΤΡΟΥ ΚΑΙ ΠΑΥΛΟΥ ΧΑΝΙΩΝ








    



Τα «Γράμματα της Παναγίας» του Βαγγέλη Θ. Κακατσάκη παρουσιάζουν η Ενορία του Ι. Ν. των Αγίων  Αποστόλων Πέτρου και Παύλου Χανίων, η Ομάδα Λόγου και Τέχνης ΕΥ-πλους και το 11ο Δημ. Σχ. Χανίων, με αφορμή την έναρξη των Αγίων Ημερών της Μεγάλης Εβδομάδας  το Σάββατο 20 Απριλίου στις 7.30 μ. μ. εντός του Ναού.
Την εκδήλωση που θα αρχίσει με χαιρετισμούς από τον εφημέριο του Ναού, π. Ιωάννη Μαστοράκη και από τη διευθύντρια του 11ου Δημ. Σχ. Χανίων Μαρία Κληματσάκη και θα κλείσει ο Συγγραφέας, θα   συντονίζει  ο δάσκαλος Γιώργος Κανδαράκης.
Το ποίημα «Η μάνα του Χριστού» του Κώστα Βάρναλη απαγγέλει η τ. σχολ. σύμβουλος – συγγραφέας Αγγέλα Μάλμου.
Τα γράμματα θα διαβάσουν: Μ. Δευτέρα η δασκάλα Ελένη Βορεινάκη , Μ. Τρίτη η δασκάλα Σοφία Κοκολογιάννη, Μ. Τετάρτη η συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Αθηνά Ντούλια, Μ. Πέμπτη η κοινωνική λειτουργός Αριστέα Σποντιδάκη, Μ. Παρασκευή η δασκάλα Δήμητρα Νικητοπούλου και Μ. Σάββατο η διεθύντρια του 11ου Δημ. Σχ. Χανίων  - δασκάλα Μαρία Κληματσάκη.
Την εκδήλωση θα πλαισιώσει Χορωδία Ιεροψαλτών υπό τη διεύθυνση του μουσικοδιδασκάλου – πρωτοψάλτη Ιωάννου Καστρινάκη με ύμνους από τη Μεγάλη Εβδομάδα.

Σημείωση: Tο βιβλίο «Τα γράμματα της Παναγίας» (Έκδοσις Ιεράς Μητροπόλεως Κισάμου και Σελίνου ) διατίθεται από το βιβλιοπωλείο της Μητρόπολης (Κίσαμος)  και το βιβλιοπωλείο ΠΕΤΡΑΚΗ (Χανιά) υπέρ του Αννουσακείου Ιδρύματος.



Πέμπτη 11 Απριλίου 2019

ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ

ΤΑ "ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ" ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ Θ, ΚΑΚΑΤΣΑΚΗ

    ΣΑΒΒΑΤΟ,  20 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΣΤΟΝ Ι. Ν, ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΈΤΡΟΥ ΚΑΙ ΠΑΥΛΟΥ ΧΑΝΙΩΝ


Η Ενορία του Ι. Ν. των Αγίων  Πέτρου και Παύλου Χανίων, η Ομάδα Λόγου και Τέχνης ΕΥ-πλους και το 11ο Δημ. Σχ. Χανίων, με αφορμή την έναρξη των Αγίων Ημερών της Μεγάλης Εβδομάδας παρουσιάζουν το Σάββατο 20 Απριλίου στις 8 μ. μ. εντός του Ναού τα «Γράμματα της Παναγίας» του Βαγγέλη Θ. Κακατσάκη.
Την εκδήλωση που θα αρχίσει με χαιρετισμούς από τον εφημέριο του Ναού, π. Ιωάννη Μαστοράκη και εκπροσώπους των άλλων  Διοργανωτών  και θα κλείσει ο Συγγραφέας, θα   συντονίζει  ο δάσκαλος Γιώργος Κανδαράκης.

Το ποίημα "Η μάνα του Χριστού" απαγγέλει η τ. σχολική σύμβουλος - συγγραφέας Αγγέλα Μάλμου.
Τα γράμματα θα διαβάσουν: Μ. Δευτέρα η δασκάλα Ελένη Βορεινάκη , Μ. Τρίτη η δασκάλα Σοφία Κοκολογιάννη, Μ. Τετάρτη η συντονίστρια Εκπαιδευτικού Έργου Αθηνά Ντούλια, Μ. Πέμπτη η κοινωνική λειτουργός Αριστέα Σποντιδάκη, 
Μ.Παρασκευή η δασκάλα Δήμητρα Νικητοπούλου και Μ. Σάββατο η διεθύντρια του 11ου Δημ. Σχ. Χανίων  - δασκάλα Μαρία Κληματσάκη.
Την εκδήλωση θα πλαισιώσει Χορωδία Ιεροψαλτών,  υπό την διεύθυνση του  μουσικοδιδασκάλου - πρψτοψάλτη Ιωάννου Καστρινάκη,  με ύμνους από τη Μεγάλη Εβδομάδα, 
Σημείωση: Tο βιβλίο «Τα γράμματα της Παναγίας» (Έκδοσις Ιεράς Μητροπόλεως Κισάμου και Σελίνου ) διατίθεται από το βιβλιοπωλείο της Μητρόπολης (Κίσαμος)  και το βιβλιοπωλείο ΠΕΤΡΑΚΗ (Χανιά) υπέρ του Αννουσακίου Ιδρύματος.