Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ευδοκία σε σχολεια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ευδοκία σε σχολεια. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 16 Δεκεμβρίου 2017

ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ

Β2 ΤΑΞΗ ΔΗΜ. ΣΧ. ΝΑΥΣΤΑΘΜΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
ΜΙΑ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ
Καλοί μου φίλoι, καλό Σαββατοκύριακο!
Για την επίσκεψη της συγγραφέα Ευδοκίας Σκορδαλά-Κακατσάκη στο σχολείο τους, μας μιλούν τα παιδιά της Β2  τάξης του Δημ. Σχολείου Ναυστάθμου Κρήτης, ενώ η γνωστή και από άλλες εργασίες μαθητών της δασκάλας τους, Σταυρούλα Λαδά αναφέρεται στους παρόντες κατά τη συνάντηση και στα σχολεία που την παρακολούθησαν μέσω υπολογιστή. (Παρόντες και οι μαθητές του Β1 Τμήματος με τη δασκάλα τους)!
Για μια επίσκεψη αλλιώτικη απ’ τις άλλες με “σκηνοθέτιδα” μια ξεχωριστή δασκάλα μιλάμε….
Σας χαιρετώ με αγάπη όλους!
Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης,
δάσκαλος




Με εντυπωσίασε πολύ που ήρθε μία συγγραφέας στο σχολείο μας. Μου άρεσε όταν διάβασε το αγαπημένο της κομμάτι από το βιβλίο της “Η Γιασεμιά και τ’ αστεράκια”. Ηταν και άλλα σχολεία μαζί μας μέσω υπολογιστή, όπως το δημοτικό σχολείο Σταυρακίου από τα Γιάννενα, το 7ο Νηπιαγωγείο από τα Γιάννενα, το 9ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας, το 2ο και το 3ο δημοτικό σχολείο Γρεβενών, το 10ο Δημοτικό Σχολείο Αιγάλεω στην Αθήνα και το δημοτικό σχολείο Ορχομενού Βοιωτίας.
Μαρία
Μιχαλοπούλου

Μου άρεσε πολύ η επίσκεψη της κυρίας Ευδοκίας Σκορδαλά Κακατσάκη στην τάξη μας. Μου έκανε εντύπωση ότι είχε φτιάξει τόσα πολλά παραμύθια.
Ειρήνη Αποστολάκη

Εμένα μου άρεσε όταν κάναμε ερωτήσεις στη συγγραφέα. Επιπλέον, με  εντυπωσίασε όταν μας διάβασε ένα κομμάτι από το βιβλίο της. Μας εξήγησε ότι εμπνέεται από ό,τι βλέπει γύρω της και στην ερώτησή μας πόσο καιρό κάνει να γράψει ένα βιβλίο, μας είπε ότι δεν μετράει τον καιρό. Μου άρεσε που μπορούσαμε να δούμε από κοντά μια συγγραφέα!
Δημήτρης
Πεπονούλας
Μου
άρεσε εκεί που κάναμε τις ερωτήσεις στη συγγραφέα. Μας είπε πως δε μετράει πόσο της παίρνει για να φτιάξει ένα βιβλίο και συνέχεια σβήνει και ξαναγράφει. Τη μέρα που είχε έρθει η συγγραφέας, ήταν μαζί μας και άλλα σχολεία. Μου άρεσε που μιλάγαμε μαζί με άλλα σχολεία.
Γιώργος
Πατιαλιάκας

Μου άρεσε που βγάλαμε πολλές φωτογραφίες με τη συγγραφέα και με εντυπωσίασε ότι ήμασταν μαζί για πολλές ώρες. Τη ρωτήσαμε πόσο καιρό της παίρνει να γράψει ένα βιβλίο και μας είπε ότι της παίρνει αρκετό καιρό γιατί σβήνει, γράφει, σβήνει, γράφει, και έτσι γράφεται ένα βιβλίο. Ήταν και άλλα σχολεία μαζί μας. Με εντυπωσίασε που μπορούσαν να δουν και αυτά τη συγγραφέα!
Χριστίνα
Παυλάκου

Μου άρεσε πολύ η επίσκεψη της κυρίας Ευδοκίας Σκορδαλά Κακατσάκη στην τάξη μας. Μου έκανε εντύπωση ότι είχε φτιάξει τόσα πολλά παραμύθια.
Ειρήνη
Αποστολάκη

Μου άρεσε που μας διάβασε την αγαπημένη της σελίδα. Με εντυπωσίασε το πώς διάβαζε. 4 σχoλεία ήταν μαζί μας. Τα άλλα σχολεία έβλεπαν τη συγγραφέα και της έκαναν ερωτήσεις.
Ελένη Πραματιώτη

Με εντυπωσίασε όταν μας μιλούσε για το πώς έφτιαχνε βιβλία. Ηταν πολλά σχολεία μαζί μας. Ηταν πολύ ωραία. Μου άρεσε όταν η συγγραφέας μιλούσε και με τα άλλα σχολεία. Ηταν ωραία η φωνή της. Ηταν πολύ καλή. Δε φώναζε.
Στέλιος Καβράκης

Μου έκανε εντύπωση που η συγγραφέας μάς είπε ότι ξεκίνησε να γράφει από πολύ μικρή, από όταν ήταν μαθήτρια της Πρώτης Γυμνασίου. Μου άρεσε που τα άλλα σχολεία μέσω του υπολογιστή έκαναν ερωτήσεις στη συγγραφέα!”
Μαρία-Ζωή Φουστέρη







Από την επίσκεψη της συγγραφέως μου άρεσε όταν βγάλαμε όλοι μαζί μία φωτογραφία. Η κυρία Σκορδαλά-Κακατσάκη ε εντυπωσίασε όταν έλεγε πως έσβηνε και ξανά έγραφε το κείμενό της μέχρι να τελειώσει ένα βιβλίο της. Μας είπε ότι έπαιρνε τις ιδέες της από πράγματα γύρω της αλλά και από τη φαντασία της. Δεν μετράει πόσο καιρό θα της πάρει ένα βιβλίο για να το τελειώσει. Αν δεν της αρέσει κάτι, το σβήνει και το ξαναγράφει.
Εκείνη τη μέρα ήταν και άλλα σχολεία μαζί μας από τα Γιάννενα, τη Λάρισα, την Αθήνα τα Γρεβενά και τον Ορχομενό. Μου άρεσε όταν τους άκουγα και τους έβλεπα μέσα από τον υπολογιστή.
Αλέξανδρος Φανουργιάκης

Μου άρεσε που μας διάβασε το αγαπημένο της κομμάτι και μου έκανε εντύπωση πως ήταν πολύ όμορφη. Μας είπε ότι δεν μετράει πόσο καιρό της έπαιρνε να γράψει ένα βιβλίο και πως όταν γράφει κάνει λάθη και για αυτό συνέχεια διορθώνει το κείμενο της. Ήταν και πέντε σχολεία μαζί μας από τα Γιάννενα, τη Λάρισα, τα Γρεβενά, την Αθήνα και τη Βοιωτία. Επικοινωνούσαν μαζί μας μέσω laptop. Μου άρεσε που μας έδειξαν τις ζωγραφιές τους για τη “Γιασεμιά” και που έκαναν ερωτήσεις στη συγγραφέα!
Μαρίσα Μαλασπίνα

Μου άρεσε που κάναμε τηλεδιάσκεψη με τα άλλα σχολεία και που και αυτά έκαναν ερωτήσεις στη συγγραφέα. Με εντυπωσίασε που ήρθε στο σχολείο μας.
Μάνος Κάτσης

Από την επίσκεψη μου άρεσε ότι η συγγραφέας μας διάβασε το αγαπημένο της κομμάτι. Μου άρεσε που μας επισκέφτηκε και μας μίλησε για το βιβλίο της «Η Γιασεμιά και τ’ αστεράκια». Μας είπε ότι έχει γράψει και άλλα βιβλία και πώς γεννήθηκε στη Σαμοθράκη. Ήταν και άλλα 5 σχολεία μαζί μας μέσω υπολογιστή. Μου άρεσε ότι ζωγράφισαν κάποιες ζωγραφιές από το βιβλίο της Γιασεμιάς.
Μελίνα Μανιάτη




Αυτά που μου άρεσαν από την επίσκεψη της συγγραφέως είναι όταν της κάναμε ερωτήσεις αλλά και τα κουλουράκια που φάγαμε στο τέλος. Μου άρεσε και τότε που μας διάβασε το αγαπημένο της κομμάτι. Μας είπε πως γεννήθηκε στη Σαμοθράκη. Το αγαπημένο μου σημείο ήταν εκεί που μας εξηγούσε από ποια ηλικία ξεκίνησε να γράφει. Μας είπε ότι από την 1η Γυμνασίου ξεκίνησε ένα παραμυθάκι. Με εντυπωσίασε πολύ που ήρθε στο σχολείο μας!
Νικόλας Αχτάρης




ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ
Παρόντες:
•Δασκάλες: Σταυρούλα Λαδά, Μαριλένα Γεωργαντά.
•Δασκάλα Μουσικής: Μαρία Πλατσάκη.
•Διευθυντής: Αριστόκριτος Τομαζινάκης.
•Σχολεία που ήταν συνδεδεμένα μέσω υπολογιστή μαζί μας και έκαναν ερωτήσεις στη συγγραφέα, αφού είχαν διαβάσει το βιβλίο της “Η Γιασεμιά και τ’ αστεράκια” και μας είχαν στείλει τις ζωγραφιές τους:
Δημοτικό σχολείο Σταυρακίου Ιωαννίνων-Δάσκαλος: Χριστόφορος Πουλίζος, Ελένη Αγγελή, 9ο Δημοτικό Σχολείο Λάρισας-Δάσκαλος: Λεωνίδας Νιδέλκος, 10ο Δημοτικό Σχολείο Αιγάλεω, Αθήνα-Δασκάλα: Κυριακή Λιανού, 7ο Νηπιαγωγείο Ιωαννίνων-Νηπιαγωγός: Ντίνα Τάλλου, 3ο Δημοτικό Σχολείο Γρεβενών-Δάσκαλος: Αργύρης Καραλιόλιος, Δημοτικό Σχολείο Ορχομενού, Βοιωτίας-Δασκάλα: Γιώτα Γερονικολού, 2ο Δημοτικό Σχολείο Γρεβενών-Δασκάλα: Θωμαή Τζήκα.
Με τα ανωτέρω σχολεία καθώς επίσης και με 2 ακόμη σχολεία από Λάρνακα και Λεμεσό Κύπρου συνεργαζόμαστε στο ευρωπαϊκό έργο eTwinning “Μαγευτικά Παραμυθοτάξιδα στην Ευρώπη»


ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ Β1 ΤΑΞΗΣ: Λυδία Αυγέρου, Σοφία Κοσμίδου, Θωμάς Βρακατσέλης, Γιώργος Καιμακάνης, Ειρήνη Καντιάνη, Μπάμπης Πετρόπουλος, Ειρήνη Κουφού, Νεφέλη Παπαναστάση, Αλέξανδρος Καρυωτάκης, Ιλιάνα Μπογδάνη, Ειρήνη Πεπονούλα, Νεφέλη Καρυωτάκη. Παναγιώτης Φλωράτος, Νίκος Παπαδόπουλος.
Χανιώτικα νέα (16.12.2017)








Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2017

ΕΥΔΟΚΙΑ

ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΗΣ
ΕΥΔΟΚΙΑ ΣΚΟΔΑΛΑ_ΚΑΚΑΤΣΑΚΗ: Η ΕΛΠΙΔΑ ΔΕ ΣΒΗΝΕΙ ΠΟΤΕ

Η Ορθόδοξος Ακαδημία Κρήτης (ΟΑΚ) και το Δημοτικό Σχολείο Κολυμπαρίου, με αφορμή την παγκόσμια «Ημέρα
του παιδιού» που εορτάζεται στην Ελλάδα την 11η Δεκεμβρίου
–γενέθλια ημέρα της UNICEF– πραγματοποίησαν Εκπαιδευτική Εκδήλωση: «“Με λένε Ελπίδα”. Είμαι παιδί, μπορώ να ελπίζω». 
Στο πλαίσιο αυτό, η συγγραφέας Ευδοκία Σκορδαλά-Κακατσάκη παρουσίασε το βιβλίο της με τίτλο Με λένε Ελπίδα (εκδ. Άγκυρα, Αθήνα 2003) και συζήτησε με τα παιδιά
για τα δικαιώματά τους, όπως το δικαίωμα στη διαφορετικότητα, αλλά και την προσωπική προσφορά τους για ένα ομορφότερο αύριο.
Πιο αναλυτικά, ο Βιβλιοθηκονόμος της ΟΑΚ,
Ιωάννης Μουντογιαννάκης, καλωσόρισε τη συγγραφέα,
τις εκπαιδευτικούς και τα παιδιά και παρουσίασε τη συγγραφέα
και το πλούσιο συγγραφικό της έργο στους παρευρισκομένους.
Στη συνέχεια, η συγγραφέας εξέφρασε την αγάπη της
προς το Ίδρυμα και τους ανθρώπους του, καθώς
και προς τον Ιδρυτή αυτού, Ειρηναίο Γαλανάκη,
«τον παππού της Κρήτης, τον μέγα Ειρηναίο»,
όπως είπε χαρακτηριστικά.
Με το σύνθημα-προτροπή «– Οι καρδιές σας θα βρούνε
τον τρόπο» που προέρχεται από το βιβλίο και τους ήχους
από το «Παραμύθι χωρίς όνομα» των Ιάκωβου Καμπανέλλη
και Μάνου Χατζιδάκι, οι μαθητές εξέφρασαν τις απορίες
και τους προβληματισμούς τους και έμαθαν από τη συγγραφέα τον τρόπο με τον οποίο γεννιέται μια ιδέα και ιδιαίτεραένα παιδικό βιβλίο.




Ακολούθως, η Επιστημονική Συνεργάτιδα του Ιδρύματος, Μαρία Χατζηαποστόλου, ευχαρίστησε τη συγγραφέα
«που δεν αφήνει την ελπίδα να σβήσει» και δώρισε εκ μέρους του Γενικού Διευθυντή της ΟΑΚ, Δρος Κωνσταντίνου Ζορμπά,
το Επετειακό Ημερολόγιο 2018 που είναι αφιερωμένο στα 50 έτη της ΟΑΚ, καθώς και τον καλαίσθητο Τόμο από την Παγκρήτια Έκθεση Αγιογραφίας που φιλοξενείται έως τις 15 Δεκεμβρίου στις εγκαταστάσεις του Ιδρύματος.
Παράλληλα, οι μαθητές της Ε΄ και Στ΄ Τάξης του Δημοτικού Σχολείου Κολυμπαρίου, παρουσίασαν τα εικαστικά έργα τους, έγραψαν ευχές και στόλισαν με αυτές το χριστουγεννιάτικο δέντρο των ευχών, στην ΟΑΚ.


Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017

ΕΥΔΟΚΙΑ


ΔΕΥΤΕΡΑ,11 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2017- ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟ
Η ΕΥΔΟΚΙΑ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΗ






Η Ορθόδοξος Ακαδημία Κρήτης (ΟΑΚ) και το Δημοτικό Σχολείο Κολυμπαρίου, με αφορμή την παγκόσμια «Ημέρα του παιδιού» που εορτάζεται στην Ελλάδα την 11η Δεκεμβρίου –γενέθλια ημέρα της UNICEF– σας καλούν στην Εκπαιδευτική Εκδήλωση: «“Με λένε Ελπίδα”. Είμαι παιδί, μπορώ να ελπίζω».
    Όπως αναφέρει ο αγαπημένος συγγραφέας των παιδιών Αντώνης Σαμαράκης: «...Όταν έστω και ένα μόνο παιδί στερείται τα δικαιώματά του, τότε ακυρώνεται η έννοια “δικαιώματα του ανθρώπου”. Τα παιδιά χρειάζονται την αγάπη μας και τη φροντίδα μας όχι μόνο την παγκόσμια ημέρα του παιδιού, στις 11 Δεκεμβρίου, αλλά όλες τις μέρες του χρόνου...».
    Στο πλαίσιο αυτό, η συγγραφέας Ευδοκία Σκορδαλά-Κακατσάκη παρουσιάζει αύριο Δευτέρα, 11 Δεκεμβρίου και ώρα 10 π. μ. το βιβλίο της με τίτλο Με λένε Ελπίδα (εκδ. Άγκυρα, Αθήνα 2003) και συζητά με τα παιδιά για τα δικαιώματά τους, όπως το δικαίωμα στη διαφορετικότητα, αλλά και την προσωπική προσφορά τους για ένα ομορφότερο αύριο.
    Παράλληλα οι μαθητές της Ε΄ και Στ΄ Τάξης του Δημοτικού Σχολείου Κολυμπαρίου, θα παρουσιάσουν τα έργα τους, αλλά και θα στολίσουν το χριστουγεννιάτικο δέντρο των ευχών, στην ΟΑΚ!

Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2017

ΕΥΔΟΚΙΑ


Η ΕΥΔΟΚΙΑ ΚΑΚΑΤΣΑΚΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΝΑΥΣΤΑΘΜΟΥ




Με μεγάλη χαρά υποδέχτηκαν την Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2017 στην τάξη τους οι μαθητές των δύο τμημάτων της Δευτέρας του σχολείου μας τη συγγραφέα, Ευδοκία Σκορδαλά-Κακατσάκη.


Οι μαθητές είχαν ήδη διαβάσει και εργαστεί πάνω στο βιβλίο "Η Γιασεμιά και τ'αστεράκια", έτσι βρήκαν την ευκαιρία να συζητήσουν με την κυρία Σκορδαλά-Κακατσάκη γι' αυτό αλλά και για θέματα που αφορούν στη συγγραφή βιβλίων.






Η συγγραφέας με ένα μοναδικό τρόπο απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις των μαθητών, προσεγγίζοντας τα με τη γλυκύτητα της γυναίκας, μάνας, γιαγιάς, αλλά και παιδαγωγού, αφού είναι και νηπιαγωγός μεταξύ άλλων.



Η ημέρα επεφύλασσε εκπλήξεις, μιας και στη συνάντησή μας ήταν ακόμη άλλα 6 σχολεία, τα οποία είχαν συνδεθεί διαδικτυακά με την τάξη μας. Τα σχολεία αυτά ήταν 2 από Ιωάννινα, το 2ο Δημοτικό Γρεβενών, το 9ο Λάρισας, 1 από Βοιωτία και 1 από Αθήνα. Οι μαθητές από αυτά τα σχολεία έκαναν ερωτήσεις στην καλεσμένη μας, έστειλαν τις ζωγραφιές τους, αλλά και ένα από αυτά, το Δημοτικό σχολείο Σταυρακίου Ιωαννίνων πρότεινε να μελωποιήσει ένα ποιηματάκι που βρίσκεται μέσα στο βιβλίο.





Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με ένα αναμνηστικό που χάρισε η κυρία Σκορδαλά-Κακατσάκη στις δύο τάξεις της Δευτέρας, καθώς και από ένα σελιδοδείκτη σε όλα τα παιδιά.


Εμείς της χαρίσαμε μία κάρτα με το σήμα του σχολείου μας και μία φωτογραφία μας με τις ευχαριστίες μας.

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΛΑΔΑ

ΔΑΣΚΑΛΑ












Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

ΕΥΔΟΚΙΑ

Δ2 ΤΑΞΗ ΔΗΜ. ΣΧ. ΚΑΛΥΒΩΝ
ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΕΥΔΟΚΙΑΣ ΣΚΟΡΔΑΛΑ-ΚΑΚΑΤΣΑΚΗ



Τη φετινή σχολική χρονιά, μαζί με τα παιδιά, αποφασίσαμε να ασχοληθούμε στο πλαίσιο της Ευέλικτης Ζώνης με την παιδική λογοτεχνία. Το βιβλίο της κας Ευδοκίας Σκορδαλά-Κακατσάκη «Με λένε Ελπίδα», ήταν ανάμεσα στις επιλογές μας.
Το ξεχωρίσαμε αμέσως! Η ομορφιά της απλότητάς του και τα αισιόδοξα μηνύματα που περνάει αβίαστα στις παιδικές ψυχές, έκαναν το ταξίδι μας στις σελίδες του να μοιάζει μαγικό. Η ανυπομονησία των παιδιών για την συνέχεια και την εξέλιξη της ιστορίας, συνεχώς εντεινόταν. Αυτό αποτελούσε πραγματικά μια ευχάριστη έκπληξη! Κάθε φορά που ολοκληρώναμε ένα κεφάλαιο, ξεδιπλωνόταν μια συζήτηση που δεν είχε τελειωμό! Ξεχώριζαν λέξεις, φράσεις, εικόνες και γεγονότα της αφήγησης της ιστορίας που τους δημιουργούσαν ανάμεικτα συναισθήματα. Ήταν σαν να συμμετείχαν και τα ίδια στην ιστορία μαζί με την Ελπίδα, την Άχνα και τους υπόλοιπους ήρωες. Έμπαιναν στη θέση των ηρώων και συμμερίζονταν τη χαρά, τη λύπη, την αγωνία τους. Χωρίζονταν σε ομάδες και αποτύπωναν με ζωγραφιές και χρώματα ό,τι τα εντυπωσίαζε. Ώσπου, μια Παρασκευή του Απρίλη, φτάσαμε στο κεφάλαιο «Το συνέδριο των παιδιών». Τότε, μας ήρθε η ιδέα να κατασκευάσουμε κούκλες και να παρουσιάσουμε μια παράσταση κουκλοθέατρου στο σχολείο μας, βασισμένη σ’ αυτό το απόσπασμα του βιβλίου που τόσο πολύ τα συγκίνησε. Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής των κούκλων, ξεκινήσαμε εντατικές πρόβες προκειμένου να προλάβουμε την παρουσίαση της παράστασής μας πριν το κλείσιμο των σχολείων για τις καλοκαιρινές διακοπές. Στην όλη προσπάθεια, συνέβαλαν δημιουργικά η καθηγήτρια εικαστικών του σχολείου μας κα Πέλλα Μόσχου με την πολύτιμη καθοδήγησή της κατά την διάρκεια κατασκευής των κούκλων, καθώς και η δασκάλα του τμήματος υποδοχής κα Μαρία Κοκολάκη με τις εύστοχες σκηνοθετικές της παρεμβάσεις. Η πολυπόθητη μέρα έφτασε! 13/6 και όλα ήταν έτοιμα! Όλο το σχολείο καλωσόρισε με ενθουσιασμό την κα Κακατσάκη, η οποία και αποδέχτηκε με χαρά την πρόσκληση που της είχαμε απευθύνει μερικές μέρες νωρίτερα. Στη συνέχεια, τα παιδιά ενσάρκωσαν τους ρόλους που επέλεξαν να υποδυθούν με εξαιρετική επιτυχία! Στο τέλος, η συγγραφέας δέχτηκε απ’ αυτά καταιγισμό ερωτημάτων και συνομίλησε μαζί τους για αρκετή ώρα. Ήταν μια μοναδική εμπειρία. Παραμυθένια!

Η δασκάλα της Δ΄2 τάξης
δημοτικού σχολείου Καλυβών
Γρηγοράκη Χριστίνα
Μαθητές/τριες
Άγγελος Νικολακάκης, Παναγιώτης Μπουντάκης, Κοσμάς Μπαλαμπάκης, Παναγιώτης Μουσουράκης, Παύλος Σπαθαράκης, Ζωή Σαρτζετάκη, Θεοδώρα Χατζησταύρου, Κριστιάνα Μεμισαχάι, Αλεξάνδρα Ντόκα, Νικολουδάκη Ιωάννα, Νικολουδάκη Ευαγγελία, Ρουμπεδάκη Μαρία, Ελευθερία Τζομπανάκη, Φαμπιάνα Μπραχουσάι, Πέτρος Γιανκόλοβ


Χανιώτικα νέα (20.06.2017)


Τετάρτη 31 Μαΐου 2017

ΕΥΔΟΚΙΑ

Η ΕΥΔΟΚΙΑ ΣΚΟΡΔΑΛΑ-ΚΑΚΑΤΣΑΚΗ
ΣΤΟ 1ο- 4ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΟΥΡΝΙΩΝ

Η αγαπημένη συγγραφέας Ευδοκία Σκορδαλά – Κακατσάκη, επισκέφθηκε την Παρασκευή στις 19 Μαΐου, το 1ο & 4ο Νηπιαγωγείο Μουρνιών ανταποκρινόμενη όπως πάντα με αγάπη, στο κάλεσμα του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων της σχολικής κοινότητας, που περιχαρής επίσης την καλωσόρισε. Ευφυής, γλυκιά, δοτική, απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις των μικρών μαθητών και γέμισε τις τάξεις και τα μάτια μας με εικόνες και φαντασία, διαβάζοντας σαν άλλοτε στα παιδιά απόσπασμα από την «Γιασεμιά και τα Αστεράκια» (2016). Το τραγούδι που της αφιέρωσαν όλοι οι μαθητές και παιδιά μας, ήταν μία νέα πρόσκληση να την ξαναδούν, το καλύτερο ευχαριστώ από καρδιά σε καρδιά – αυτή των παιδιών σε μία συγγραφέα που μας αγγίζει τρυφερά.
Εκ μέρους του Δ.Σ.

Κυριακή 2 Απριλίου 2017

ΕΥΔΟΚΙΑ


Η συγγραφέας Ευδοκίας Σκορδαλά – Κακατσάκη
στο 46ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου


Την Τρίτη 4 Απριλίου 2017 με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου θα επισκεφθεί το 46ο Δημοτικό Σχολείο Ηρακλείου η συγγραφέας Ευδοκία Σκορδαλά- Κακατσάκη.

Οι μαθητές του σχολείου έχουν ήδη γνωρίσει τη συγγραφέα από την παρουσίαση του βιβλίου της "Η Γιασεμιά και τ' αστεράκια" στο Ηράκλειο στις 2 Φλεβάρη 2017, στην οποία παρουσίασαν ένα όμορφο θεατρικό δρώμενο.

Έτσι λοιπόν θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν ακόμα καλύτερα τη συγγραφέα και το έργο της στο πλαίσιο του σχολικού περιβάλλοντος.

Οι μαθητές έχουν διαβάσει σχεδόν όλα τα βιβλία της Ευδοκίας Σκορδαλά-Κακατσάκη και θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν ανά τάξη μαζί της.
Στο τέλος αυτής της δράσης οι μαθητές θα παρουσιάσουν τρία θεατρικά δρώμενα όπως τα εμπνεύστηκαν από το έργο της.

Η εν λόγω εκδήλωση γίνεται με πρωτοβουλία του Συλλόγου Διδασκόντων και του Διευθυντή του 46ου  Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου καθώς και με τη στήριξη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων.

                                                               Ο διευθυντής του 46ου  Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου

                                           ΕΥΡΥΒΙΑΔΗΣ ΒΑΛΑΤΙΔΗΣ

Πέμπτη 16 Μαρτίου 2017

ΕΥΔΟΚΙΑ


ΣΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ Ι. Μ. ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ



Γράφει η Ευδοκία Σκορδαλά- Κακατσάκη

Να είναι ένας πεντάγνωμος Μάρτης, κατσούφης και μελαγχολικός, να είναι πρωί και να βρίσκεσαι ανάμεσα στα παιδιά των Νηπιαγωγείων των Εκπαιδευτηρίων Ι.Μ.Παναγιωτόπουλου! Να σε διαποτίζουν ως τα κατάβαθα της ψυχής σου παιδιάστικες μοσχοβολιές, καμωμένες από αθωότητα και τρυφεράδα, να σε κοιτούν ήλιοι φεγγοβόλοι, τα ματάκια τους, να σε κερνούν χαμόγελα κι αγκαλιές... να συζητάς μαζί τους με πολύ σοβαρότητα για τα παραμύθια σου και για χίλια μύρια άλλα πράγματα, να σε μαγεύει η...... σοφία τους, να τους δείχνεις πώς να φτιάχνουν χάρτινα αστεράκια... να κυλούν τα λεπτά κι οι ώρες χωρίς να το καταλαβαίνεις, χωρίς να νοιάζεσαι για τις διαθέσεις του Μάρτη, γιατί έχεις γύρω και μέσα σου ολάκερη και λιόχαρη την Άνοιξη!... Και με το πιο όμορφο χαμόγελό σου να φωτογραφίζεσαι μαζί της-τους!!!...Κι ύστερα να πρέπει να την-τα αποχαιρετίσεις, νιώθοντας κιόλας νοσταλγία... 

   




ΥΓ: Ναι, πέρασα καλά, πολύ καλά, το πρωινό της Τετάρτης, 15 του Μάρτη, στον φιλόξενο κι όμορφο χώρο της βιβλιοθήκης, Άγγελε Μητρέλη! Κι σ' ευχαριστώ πολύ, για την συνεργασία! Πάμπολλα ευχαριστώ και στα υπέροχα παιδιά και στις Νηπιαγωγούς, και στον φίλο και διευθυντή Βαγγέλη Ηλιόπουλο, για την πρόσκληση! Σας ευχαριστώ!!!