Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΝ ΝΙΠΠΩ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΕΝ ΝΙΠΠΩ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2022

ΕΝ ΝΙΠΠΩ

 ΣΤΗΝ ΠΕΡΒΟΛΙΤΣΙΑΝΗ ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 59 ΧΡΟΝΙΑ 



Στην Περβολιτσιανή Παναγία, την πιο παλιά εκκλησία του χωριού μου (μοναστήρι επί Ενετοκρατίας, όπου λειτουργούσε Σχολή Ζωγραφικής) με την φαντασία μου  σήμερα - τι δεν μπόρεσα να πάω στην Χάρη της. Ναι, το παιδί, που κρατά την εικόνα του Γενεθλίου της Μεγάλης Μάνας είμαι εγώ στα 15 μου  χρόνια. "Η γέννησίς σου, Θεοτόκε,  χαράν εποίησεν πάση τη οικουμένη...", ψάλλει ο ψάλτης, ο τρίτος γιος του μακαριστού παπα - Χρίστου Χριστουλάκη (πίσω μου), ο Παντελής, ενώ μου φαίνεται ότι "ακούω" ακόμα την ευωδία  του λιβανιού από το θυμιατό που κρατά ο πέντε χρόνια μικρότερος ξάδελφός μου Αντώνης Κουργιαντάκης. Πίσω από τον Παντελή ο θείος μου Γιώργος Κακατσάκης, ο Αμερικάνος.  

"Η απεραντοσύνη του τοπίου πλαταίνει την σκέψη", έγραψα 10 χρόνια αργότερα, μεταξύ των άλλων, γι αυτήν την φωτογραφία... Ευλογία! 

https://www.facebook.com/kakatsakes/posts/pfbid035uW4haHqY38RYtE56mYWDnPUyMyJdNXKM1PAfcNjycGWK7oyGWA2kVVLJ5ti7MMTl


ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΦΕΤΙΝΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΒΡΟΥΒΑΚΗ


Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2017

ΕΝ ΝΙΠΠΩ

ΣΤΟΝ ΑΙ- ΓΙΩΡΓΗ ΤΟΝ ΔΑΦΝΙΤΗ

Στο πανηγύρι του Άι-Γιώργη του Δαφνίτη, στις Πέρα Κατούνες του Νίππους, λίαν πρωί κι εφέτος.... Επιμένουν να γιορτάζουν τον Άγιό τους. ... προεξάρχοντος του Νικολή Π. Κοτσιφάκη, οι Περακατυνιάρηδες, χρόνια τώρα. Και αποσπέρας και την ημέρα της Χάρης του.


Και του χρόνου αναζήτηχτοι!

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Άγιε μου Γιώργη αφέντη μου ομορφοοκαβαλάρη,,,,

Ναι! Άκουσα να τραγουδεί το τραγούδι του Αγίου, έτσι όπως το
άκουσα πρώτη φορά,

όταν ήμουν 5 χρονών από τη μάνα μου, από τον κοτσιφό
της πιο κοντινής δάφνης....