Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2009

Eυθύβολα και μη...

Γράφει ο
NΕΚΤΑΡΙΟΣ ΕΥ.
KΑΚΑΤΣΑΚΗΣ
e-mail: nek@haniotika-nea.gr

Σύγχρονα προβατάκια

Ναι, είμαι απ' αυτούς που κατακρίνουν τα σήριαλ του Παπακαλιάτη αλλά... "θα κάτσω να τα δω, άμα λάχει και... αν δεν έχω κάτι καλύτερο να κάνω"! Τη δικαιολογία αυτή όπως και πάμπολλες επί παντός επιστητού έχω πανέτοιμη στο στόμα να εκστομίσω για να δικαιολογηθώ για την όποια επιλογή μου...
...Κι άλλη μια επιπλέον ψευδαίσθηση στην ζωή μου ζω δηλαδή, γιατί νομίζω ότι όντως δεν έχω τίποτα καλύτερο να κάνω! Π.χ. να παίξω με την κόρη μου, να περάσω λίγη περισσότερη ώρα μαζί της, παρακαταθήκη στις αναμνήσεις μου!
Η ζωή μας γεμάτη από τέτοιου είδους ψευδαισθήσεις που από παντού μάς περικυκλώνουν, δε μας αφήνουν να σκεφτούμε, να μιλήσουμε να νοιαστούμε, να κοιτάξουμε κατάματα και κατάβαθα εμάς και τους άλλους...
...Ναι, ξέρω ότι πολλές φορές γίνομαι "ολίγον τι" υπερβολικός και υπερβολικά τα γράφω αλλά
-πιστέψτε με- είναι μόνον κάποια από όσα μπορώ να αντιληφθώ!
Δεν κάνω λοιπόν τίποτα παραπάνω από το να προσπαθώ να κατανοήσω την τρελή αυτή σημερινή εποχή που ζούμε!
Και προσπαθώ -όπως μπορώ- να ελέγχω ό,τι κι αν λέγεται, ό,τιδήποτε κι αν "παίζεται" από τα ΜΜΕ, να μην αποδέχομαι τα όσα μας πασάρονται με το κιλό, συμφωνώντας έτσι -απόλυτα με κάποιον φίλο μου που πρόσφατα μου έλεγε ότι “πλέον ο κόσμος λειτουργεί άκριτα ως... πρόβατον, και ποσώς τον ενδιαφέρει να διασταυρώσει μια πληροφορία αλλά αντιθέτως άμεσα γίνεται φορέας αυτής έστω κι αν στην αρχή -όταν την πρωτακούει- μοιάζει υπερβολή και ψεύτικη-"κάλπικη"!
Ως φορείς πρόκειται να την αναπαραγάγουν και να την διανθίσουν υπό το δικό τους πρίσμα και να την "μεταφέρουν" με κουτσομπολίστικη διάθεση!
Και μάλιστα στις περισσότερες των περιπτώσεων δεν κάνουν τίποτα λιγότερο από αυτό που έχουν μπολιαστεί να κάνουν ως σύγχρονοι άνθρωποι μέσα στην παγκοσμιοποιημένη κοινότητα που ζουν”!
Τα παράλογα και οι παραλογισμοί λοιπόν σε όλο τους το μεγαλείο, σε όλους τους τομείς της ζωής που τρέχει και δεν σταματά πουθενά αλλά καταπίνει τους πάντες και τα πάντα στο πέρασμά της!
Αλήθειες και ψέματα που συγχέονται και συγχύζουν όλους εμάς που αφημένοι στην όποια δική μας πραγματικότητα ή φαντασίωση, επιβιώνουμε στη σύγχρονη ζωή μας!


>> τυπώστε αυτό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου