Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Δευτέρα 9 Ιουλίου 2018

ΟΠΩΣ ΤΟ ΨΩΜΙ

ΒΑΓΓΕΛΗΣ Θ. ΚΑΚΑΤΣΑΚΗΣ: "ΌΠΩΣ ΤΟ ΨΩΜΙ"
ΑΛΛΑΓΕΣ ΕΠΙ ΤΟ ΠΟΙΗΤΙΚΟΤΕΡΟ*

Γράφει ο Κώστας Καλαπανίδας

[…] Αλλαγές και στην ποίησή σου επί το ποιητικότερο, το γεροντικότερο, άρα το σοφότερο. Γενικά το ωριμότερο.

Λιγότερα λόγια (αποφυγή του περιττού)

Πύκνωση νοημάτων (βασικό αίτημα της ποίησης)

Επικέντρωση στο θέμα με τις απαραίτητες εξακτινώσεις.

Ενδιαφέροντα γλωσσικά παιχνίδια και παιχνιδάκια με τις λέξεις και τις σημασίες (αμφισημίες θέλω να πω) . Είσαι έτσι συγχρονικός και μου αρέσει.

Αναίρεση της απολυτότητας με την ειρωνία ( τρόπος κριτικής του είναι με το φαίνεσθαι)

Επισημάνσεις και ποιητικές επεξεργασίες θεμάτων που εκπλήττουν π. χ. "Αυτό το υπέροχο 'μας'"

Καθηλώνουν τα ποιήματα των σελίδων 21 (πολύ θα ήθελα να είχα γράψει μια τέτοια "Υπαπαντή" - Το χαίρομαι που το έγγραψες εσύ), 27, 28, 29, 41, 43, 46, 54(!), 55(!), 56, 57, 60, 64, 65, 66(!), 67(!), 68

Μου έδωσες μεγάλη χαρά που έχω (το θέλω και θέλω να το πιστεύω) έναν τέτοιο φίλο. Φίλο που τον σκέφτομαι και ανεβαίνω. […]



*Απόσπασμα από επιστολή του φίλου δασκάλου - ποιητή Κώστα Καλαπανίδα

1 σχόλιο:

  1. Να εξακολουθήσει να κουνά τα μαντήλια της Ποίησης και της Δασκαλοσύνης ο και καλός μου φίλος καταξιωμένος Δάσκαλος - Ποιητής Κώστας Καλαπανίδας. Η ευχή που κάνω για να συνοδεύσω το "ευχαριστώ" μου για την αγαπητική ματιά στην ποιητική μου συλλογή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή