Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2017

ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ


Γ1 ΤΑΞΗ 10ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΧΑΝΙΩΝ
«Α ΝΑ ΧΩ  ΖΩΑ!»

Φίλες και φίλοι, καλό Σαββατοκύριακο!

«Σπίτι με κήπον» ο τίτλος ενός από τα «κρυμμένα» ποιήματα του μεγαλύτερου νεοέλληνα ποιητή, του Κ. Π. Καβάφη, που ωστόσο έχουν ανθολογηθεί στο βιβλίο της «Γλώσσας» της Γ’Δημοτικού.  «Α να χω ζώα», λέει σ’ έναν στίχο ο Αλεξανδρινός Ποιητής , για να μας αραδιάσει στη συνέχεια, με τον δικό του χαρακτηριστικό τρόπο τα ζώα που θέλει… «Ά να χω ζώα» και ο τίτλος του σημερινού Παιδότοπου που περιέχει αποσπάσματα από τα «σκέφτομαι και γράφω που έγραψαν και κάποιες από τις ζωγραφιές που έκαναν τα παιδιά της Γ1 τάξης του 10ου Δημ. Σχ. Χανίων στο στάδιο της έκφρασης. Στα ζώα που έχει ο κήπος του σπιτιού των ονείρων τους εστιάζουν το ενδιαφέρον τους. Να δώσω πρώτα τα συγχαρητήριά μου στη δασκάλα, τη Μαρίνα Φλεμετάκη, ή στους μαθητές και τις μαθἠτριές της;  Μάλλον το πρώτο. Κατά τον δάσκαλό και οι μαθητές του. Πάντα άξια, κυρία Μαρίνα! Πάντα τέτοιες εργασίες να κάνετε στην τάξη σας, καλά μου Τριτάκια (ένα από αυτά και η εγγονή μου η Ευδοκία) για να χαίρονται και οι γονείς σας και οι οι γιαγιάδες με τους παππούδες σας και όλοι οι άλλοι που σας αγαπούν!

Σας χαιρετώ με αγάπη όλους!

Βαγγέλης Θ.Κακατσάκης


Το εξοχικό μου βρίσκεται στους πρόποδες ενός επιβλητικού βουνού δίπλα στις εκβολές μιας σμαραγδένιας λίμνης. Είναι ένα απλό διώροφο σπιτάκι με ένα μεγάλο περιβόλι όπου έχω φυτέψει με αγάπη διάφορα είδη δέντρων με την βοήθεια και τις χρυσές συμβουλές του παππού  μου […]

Δίπλα από το σπίτι μου βρίσκεται ένας μικρός στάβλος με πέντε ζωηρά άλογα, δέκα ναζιάρες γάτες και τρεις σκύλους – φύλακες που είναι για μένα οι πιο καλοί φίλοι.

Γύρω – γύρω από το σπίτι υπάρχει ένας χώρος με αγριολούλουδα που δίνουν ευωδία και ομορφιά σε όλο τον χώρο: μαργαρίτες, ανεμώνες , αγριοτριανταφυλλιές, κυκλάμινα […]

Νεφέλη Νίκου



Αν είχα ένα αγρόκτημα θα έβαζα πολλά ζώα! Ας πούμε μια γάτα, έναν σκύλο, προβατάκια, μια κατσίκα, ένα γκρίζο γαϊδουράκι. Επίσης μια ασπρόμαυρη αγελάδα, ένα στρουμπουλό γουρούνι που να κυλιέται μέσα στις λάσπες. Ένα άλογο, μια χήνα και έναν όμορφο κούνελο! […]

Σοφία Μπιαντσάρντι





Θα ήθελα να είχα ένα σπίτι στην εξοχή. Θα ήταν δίπλα σε δάση και ποτάμια. Να είχα μια μεγάλη αυλή με πολλά ζώα όπως κότες, σκύλους, γάτες, άλογα και πολλά άλλα.

Βαγγέλης Βλαμάκης





[…] Θα ήθελα επίσης μια οικογένεια με κουτάβια. Θα είχα και χήνες, κουνέλια και πρόβατα. Οι αγελάδες θα μου έδιναν γάλα. Εκεί θα υπήρχαν και κότες με κοτοπουλάκια και γαλοπούλες με γαλοπουλάκια.

Φρειδερίκη Δασκαλάκη



[…] Θα ήθελα να είναι κοντά η θάλασσα να έκανα πολλές βουτιές και πολλά μπάνια. Επίσης θα ήθελα να φοράω τη μάσκα μου και να μελετάω τα πολλά και παράξενα είδη ψαριών.

Κέλλυ Χατζησταύρου



Το ονειρεμένο μου σπίτι θα ήθελα να έχει και έναν μεγάλο κήπο. Ο κήπος θα ήθελα να έχει δέντρα, λουλούδια και κυρίως ζώα. Όπως άλογα, χήνες, γάτες, σκύλους και πάπιες. […]

Γιάννης Σπανουδάκης



[…] Θα ήθελα να είχε γύρω απ’ το εξοχικό μου παπαρούνες, τριαντάφυλλα, μαργαρίτες και κυκλάμινα. Επίσης θα ήθελα έναν γάιδαρο, τρία γουρουνάκια, επτά κότες και έναν κόκορα.

Στράτος Λυμπερίδης



Ήθελα να’ χα ένα σπίτι εξοχικό με μεγάλη πισίνα και πολλά ζώα. Την πισίνα την θέλω για να περνώ όμορφα το καλοκαίρι μου παρέα με τους φίλους μου και την οικογένειά μου. Γύρω απ’ την πισίνα θα έχω δύο σκύλους για φύλακες. […]

Κώστας Αμαραντίδης



[…] Θα ήθελα να έχω και ζώα. Δύο γάτες πολύχρωμες, δύο άλογα να είναι διαφορετικά το ένα από το άλλο και δύο ξεχωριστούς σκύλους. Θα ήθελα και μια χαριτωμένη μαϊμού να κάνει ζαβολιές, να σκαρφαλώνει στα δέντρα και να πειράζει τους περαστικούς.

Άντα Παριωτάκη



[…] Τον παπαγάλο τον ονόμασα Αδριανή και τα δύο κουταβάκια τα λένε Μυρτώ και Ευδοκία. Τις δύο γάτες τις ονόμασα Σοφία και την άλλη Κέλλυ. Το ένα κοτοπουλάκι το λένε Έλλη, το άλλο Ευτυχία και τη μαμά που είναι μπροστά την λένε Φρειδερίκη. Θα ‘θελα να ‘χω και δύο άλογα. Το ένα άλογο να το λένε Άντα και το άλλο να το λένε Μικαέλα. Φυσικά θέλω και ένα προβατάκι που να το λένε Νεφέλη.

Ραφαέλα Παπαδογεωργάκη







[…] Τα ζώα που έχω είναι δύο καφέ άλογα, λίγα προβατάκια, ένα γουρουνάκι και κοτούλες που μου δίνουν αυγά. Ακόμα έχω έναν μπλε παπαγάλο, τον Κορνήλιο, μια άσπρη γάτα, την Κλεοπάτρα, και έναν όμορφο ζωηρό σκύλο που τον λένε Ροκάν επειδή συνέχεια ροκανίζει.[…]

Μυρτώ Λάμπρου





Στο πλάι θα έχει ένα περίεργο γκαράζ για να βάζω το αυτοκίνητό μου. Στην πίσω μεριά θα ήθελα να έχει μια μικρή φάρμα με πολλά ζώα. Τα αγαπημένα μου ζώα θα ήταν τα άλογα γιατί είναι μεγάλα και γρήγορα.

Δημήτρης Μετζιδάκης





[…] Θα ήθελα και πολλά ζώα όπως τρεις γάτες, ένα άλογο και έναν σκύλο. Στο εξοχικό μου που θα είχε μεγάλο χώρο θα έκανα ιππασία. Θα προτιμούσα βέβαια το εξοχικό μου να είναι κοντά στη θάλασσα.

Αδριανή Κοκκίνου





[…] Επίσης θέλω δύο πολύχρωμα παγώνια που όταν φεύγω θα με χαιρετάνε ανοίγοντας τα φτερά τους σαν βεντάλια και τρία ροζ γουρουνάκια και θα γελάω όταν κάνουν οϊκ οϊκ. Α! να μην ξεχάσω τις μαϊμουδίτσες που θα κρέμονται πάνω στα δέντρα. Και βέβαια θα έχω μεγάλο εξοχικό – σπίτι και θα είμαι χαρούμενη.

Ευτυχία Κατσαφράκη





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου