Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΟΡΑ

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!


( ΦΩΤΟ) Με τους συμφοιτητές μου στη Μαράσλειο Παιδαγωγική Ακαδημία, πριν από 50 χρόνια. Ύστερα από την απονομή ενός Κυπέλλου. Εγώ με την μπάλα... 



Καλός δάσκαλος είναι αυτός που παραμένει για πάντα μαθητής... Ένα το κρατούμενο!

Ένα ένα επισκἐφτηκα νοερά κι εφέτος τα σχολεία που υπηρέτησα επί 39 χρόνια τη Δασκαλοσύνη, λίαν πρωί σήμερα. Για να χαιρετήσω όλους τους μαθητές και τους συναδέλφους μου και να ανταλλάξουμε ευχές επί τη ενάρξει της νέας σχολικής χρονιάς.
Το Οικοτροφείο Αρρένων Καστελλίου της Μητρόπολης Κισάμου και Σελίνου, όπου πήρα την ευλογία του Αγίου Ειρηναίου Γαλανάκη του Χριστιανού, το Δημ. Σχ. Στροβλών Σελίνου, το Δημ. Σχ. Πλακαλώνων Κισάμου, το Δημ. Σχ. Βαμβακόπουλου Κυδωνίας, τη ΣΧΟΛΗ ΠΡΟΒΑΤΑ στο Χαιδάρι, τη ΛΑΚΩΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ  ΑΘΗΝΩΝ, το Δημ. Σχ. Δαράτσου κυδωνίας, το 17ο Δημ. Σχ. Χανίων, το 7ο Δημ. Σχ. Χανίων, το 1ο Ειδικό Σχολείο Χανίων, το 9ο Δημ. Σχ. Χανίων, το 5ο Δημ. Σχ. Χανίων και τα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ στις Κορακές Χανίων.

Και, βέβαια, αμέσως μετά  τα σχολεία που φοίτησα. Το Δημ. Σχ. Νίππους, το Γυμνάσιο και το Λύκειο Βάμου, τη Μαράσλειο Παιδαγωγική Ακαδημία, την Πάντειο Σχολή ( Πάντειο Πανεπιστήμιο) και το Μαράσλειο Διδασκαλείο, όπου έκανα μετεκπαίδευση στις Επιστήμες της Αγωγής. Είχαμε να πούμε πολλά με τους δασκάλους μου, τους συμμαθητές και τους συμφοιτητές μου...

Ωσεί παρόντες άπαντες! Κι ας βρίσκονται πολλοί από αυτούς στο άλλο ημισφαίριο της ζωής



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου