Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2014

ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ

 Η πρώτη απ’ τις εκδηλώσεις Βιωματικής Μάθησης, που έγιναν τη φετινή σχολική χρονιά στο Κέντρο Ξένων Γλωσσών που λειτουργεί στην πόλη μας ήταν αφιερωμένη στην Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 26 Σεπτεμβρίου με πρωτοβουλία του Συμβουλίου της Ευρώπης από το 2001. «Τα παιδιά ενημερώθηκαν για την πλούσια πολιτιστική πολυμορφία της Ευρώπης με στόχο την ενίσχυση της Πολυγλωσσίας και της Διαπολιτισμικής κατανόησης», σημειώνει μεταξύ άλλων στο εισαγωγικό της σημείωμα που μου έστειλε συνοδεύοντας το σχετικό υλικό που φιλοξενείται στο σημερινό Παιδότοπο η υπεύθυνη του Κέντρου, Ντάλη Αλιγιζάκη – Κουτσουπάκη. Ο λόγος στα παιδιά λοιπόν. 
Δείτε περισσότερα... ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ
Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης
ΚΕΝΤΡΟ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ
Εορτάζοντας την Ευρωπαική Ημέρα Γλωσσών
Καλοί μου φίλοι, καλό Σαββατοκύριακο! Η πρώτη απ’ τις εκδηλώσεις Βιωματικής Μάθησης, που έγιναν τη φετινή σχολική χρονιά στο Κέντρο Ξένων Γλωσσών που λειτουργεί στην πόλη μας ήταν αφιερωμένη στην Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 26 Σεπτεμβρίου με πρωτοβουλία του Συμβουλίου της Ευρώπης από το 2001. «Τα παιδιά ενημερώθηκαν για την πλούσια πολιτιστική πολυμορφία της Ευρώπης με στόχο την ενίσχυση της Πολυγλωσσίας και της Διαπολιτισμικής κατανόησης», σημειώνει μεταξύ άλλων στο εισαγωγικό της σημείωμα που μου έστειλε συνοδεύοντας το σχετικό υλικό που φιλοξενείται στο σημερινό Παιδότοπο η υπεύθυνη του Κέντρου, Ντάλη Αλιγιζάκη – Κουτσουπάκη. Ο λόγος στα παιδιά λοιπόν. Οσων οι εργασίες χώρεσαν… Συγχαρητήρια, ωστόσο σε όλα, όπως και στις δασκάλες τους, στην Αργυρώ Οικονομάκη-Χειλουδάκη, στη Μαρία Πενταράκη και βέβαια στην κυρία Ντάλη… Σας χαιρετώ με αγάπη όλους.
Η γιορτή μας ήταν τέλεια. Αυτό που μου άρεσε περισσότερο ήταν το παιχνίδι πάνω στον χάρτη της Ευρώπης. Ξεκινήσαμε όλοι μαζί από το Start και το Départ και με την πρώτη φορά που ρίξαμε τα ζάρια καθένας ήταν σε διαφορετική θέση. Ολοι θέλαμε να είμαστε πρώτοι. […]Εμαθα πάρα πολλές χώρες που δεν ήξερα καθόλου, τις άκουσα για πρώτη φορά και πολλές από αυτές τις είδα για πρώτη φορά πάνω στον χάρτη. Θέλω πολύ να το ξαναπαίξω αυτό το παιχνίδι . Χρήστος Χειλουδάκης
[…]Σε αυτή την εκδήλωση που συμμετείχα πριν λίγες μέρες έμαθα με τους συμμαθητές μου πολλά χρήσιμα πράγματα Αυτό που μου έκανε εμένα περισσότερη εντύπωση είναι ότι στην Ευρώπη μιλιούνται σήμερα 225 γλώσσες και διάλεκτοι. Δεν περίμενα ότι είναι τόσες πολλές. Στην εκδήλωση ακούσαμε φράσεις σε πάρα πολλές διαφορετικές γλώσσες και τραγούδια. Συζητήσαμε και σχολιάσαμε την αξία των Ξένων Γλωσσών και της Πολυγλωσσίας . Αντώνης Κωστόπουλος
Εγώ ανέλαβα να μετατρέψω ένα χάρτη της Ευρώπης σε παιχνίδι Φιδάκι για να παίξουν τα μικρότερα παιδιά. Ηταν μία πραγματικά πολύ όμορφη εμπειρία… Στην αρχή αρίθμησα όλες τις χώρες της Ευρώπης πάνω στον χάρτη μία-μία προσεκτικά για να φαίνονται τα σύνορα, η πρωτεύουσα και οι πόλεις και μετά ζωγράφισα σκάλες και φιδάκια που ανέβαζαν και κατέβαζαν από τη μία χώρα στην άλλη… προσέχοντας να πηγαίνουν από το μηδέν και προς τα πάνω οι σκάλες και προς το μηδέν τα φιδάκια… Μου έκανε εντύπωση που όλα τα παιδιά παίξανε το παιχνίδι που έφτιαξα με μεγάλο ενθουσιασμό[…] Ραφαήλ Μπαλιάσης
[…]Στην αίθουσα της κυρίας Μαίρης είδαμε ένα βίντεο και ακούσαμε λέξεις σε πολλές γλώσσες της Ευρώπης που ήταν όλες ωραίες. Ακούσαμε τραγούδια σε πολλές γλώσσες και διαλέξαμε το τραγούδι που θα μάθουμε για τη γιορτή. Αργότερα ήρθε η ώρα που σιγά-σιγά έπρεπε να φύγουμε, γιατί έφθασε το τέλος αυτής της όμορφης γιορτής. Είμαι σίγουρη ότι σε όλους μας θα μείνει βαθιά χαραγμένη στο μυαλό μας και είμαι βέβαιη ότι δεν θα την ξεχάσω ποτέ. Ραφαέλα Μπασιά
[…]Μου άρεσε πάρα πολύ που βοήθησα, αυτό μου άρεσε περισσότερο. Στη ομάδα προετοιμασίας βρήκαμε τις σημαίες των χωρών της Ευρώπης και γράψαμε πώς τις λένε στα αγγικά και στα γαλλικά για να τις ζωγραφίσουν τα μικρότερα παιδιά. Δεν ήταν καθόλου εύκολο, γιατί κάποιες μοιάζουν πολύ όπως της Γαλλίας, της Ολλανδίας, του Λουξεμβούργου και άλλες… Δεν είχα προσέξει ότι είχαν ίδια χρώματα… αλλά και κάποιες άλλες έχουν παράξενα σύμβολα που θυμίζουν την Ιστορία της χώρας. Ερβιν Τσίτσας
Μου άρεσε πάρα πολύ η γιορτή μας. Παίξαμε ένα παιχνίδι πάνω στον χάρτη της Ευρώπης και ζωγραφίσαμε σημαίες. Εγώ ζωγράφισα τις σημαίες της Ελλάδας, της Αγγλίας και της Γαλλίας. Ηθελα να ζωγραφίσω και άλλες. Μου άρεσε πολύ και θέλω να ξαναγίνει αυτή η γιορτή. Γιώργος Μιχαηλίδης
Η γιορτή μας για την Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών ήταν πολύ ωραία. Πέρασα ωραία. Μάθαμε πώς λένε τις χώρες της Ευρώπης στα Αγγλικά και στα Γαλλικά, ακούσαμε τραγούδια και λέξεις σε διάφορες γλώσσες και παίξαμε ένα παιχνίδι που μου άρεσε πάρα πολύ. […]Μου άρεσε που έμαθα όλες τις χώρες της Ευρώπης με τις σημαίες τους και είδα πού βρίσκονται πάνω στον χάρτη, όμως αυτό που θέλω είναι να ξαναπαίξω αυτό το παιχνίδι με τα χρωματιστά αυτοκινητάκια πάνω στον χάρτη της Ευρώπης. Γιάννης Βλοντάκης
Στη γιορτή πέρασα πολύ ωραία. Μου άρεσε πάρα πολύ που έμαθα τις χώρες της Ευρώπης και ακόμα πιο πολύ που έπαιξα αυτό το παιχνίδι πάνω στο χάρτη της Ευρώπης με τις σκάλες και τα φιδάκια. Θέλω να το ξαναπαίξω. Οσο περνούσε η ώρα τόσο περίμενα με μεγάλη αγωνία τον νικητή και ήθελα να είμαι εγώ. Ελενα Απλατίδου
Μου άρεσε πολύ η γιορτή μας. Κόψαμε γράμματα και τα κολλήσαμε πάνω σε χαρτόνια την Παρασκευή και το Σάββατο ζωγραφίσαμε. παίξαμε το παιχνίδι με τις χώρες και τα αυτοκινητάκια, είδαμε βίντεο με στολές και τραγούδια. Νίκος Γκίκας
Πέρασα πάρα πολύ ωραία στη γιορτή. Κόψαμε γράμματα και τα κολλήσαμε πάνω σε χαρτόνια θαλασσιά για να είναι έτοιμα για τη γιορτή. Ζωγραφίσαμε και είδαμε βίντεο με τις χώρες της Ευρώπης. Μου άρεσε πολύ που παίξαμε ένα παιχνίδι πάνω στον χάρτη της Ευρώπης με αυτοκίνητα και ζάρια. Νικολέτα Ροδουσάκη
Στη γιορτή πέρασα πολύ ωραία. Είδαμε μία ωραία ταινία με τις χώρες της Ευρώπης και παίξαμε ένα τέλειο παιχνίδι με τον χάρτη της Ευρώπης και τα αυτοκινητάκια μας. Περνούσαμε όλες τις χώρες που μας πήγαιναν τα ζάρια και λέγαμε το όνομα τους στα Αγγικά και στα Γαλλικά. Μου άρεσε πάρα πολύ αυτή η γιορτή γιατί πέρασα πάρα πολύ όμορφα και έμαθα πολλά πράγματα. Αρτεμις Ζώη
Νίκος Γκίκας Μου άρεσε πάρα πολύ η γιορτή μας .Είδαμε βίντεο με τις χώρες της Ευρώπης . Ακούσαμε τραγούδια και λέξεις σε πολλές γλώσσες και κουβεντιάσαμε για τις ξένες γλώσσες και την αξία τους . Βικτώρια Γκίκα Μου άρεσε πάρα πολύ η γιορτή Βγάλαμε μία φωτογραφία κρατώντας τα γράμματα που κόψαμε , είδαμε βίντεο με τις χώρες της Ευρώπης., Είπαμε πολλές φορές πώς λένε τις χώρες στα Αγγλικά και στα Γαλλικά και παίξαμε ένα τέλειο παιχνίδι πάνω στο χάρτη της Ευρώπης με αυτοκινητάκια και ζάρια .Αυτό μου άρεσε περισσότερο από όλα στη γιορτή και θέλω να το ξαναπαίξω . Γιάννης Μπαλαδάκης
Χανιώτικα νέα (08.11.2014)


Read more: http://www.haniotika-nea.gr/giortazontas-tin-evropaiki-imera-glosson-2/#ixzz3IY3ERkDq
Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial
Follow us: @HaniotikaNea on Twitter | haniotika.nea on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου