Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2019

ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ


       
Α2 ΤΑΞΗ 2ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΧΑΝΙΩΝ 
ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ


Καλοί μου φίλοι, καλό Σαββατοκύριακο! 
Για τ γράμματα που έγραψαν στον Άι - Βασίλη τις τεέυταἰες μἐρες, πριν κλεἰσουν τα σχολεία για τις γιορτές, τα παιδιά της Α2 τάξης του 2ου Δημ.Σχ, Χανιίων ο λόγος στον  σημερινό Πσιδότοπο, τελευταίο της χρονιάς. Της γνωστής και από άλλες εργασίες μαθητών της δασκάλας των, Βασιλικής Χαραλαμπίδου η ιδέα γι αυτήν τη δράση, σ'εκείνην, λοιπόν, πρωτίστως τα εύσημα. Να χαίρεσαι τους μαθητές σου και να σε χαίρονται, καλή μου Βασιλική και χρόνια πολλά για τη γιορτή σου που έρχεται... Πάντα ψηλά τη σημαία της Δασκαλοσύνης ! 

Καλή χρόνιά σε όλους! 
Σας χαιρετώ με αγαπη! 
Βαγγέλης Θ. Καακατσάκης
Δάσκαλος




Ο Δεκέμβριος έχει μπει για τα καλά και οι προετοιμασίες μας για τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά πολλές. Κατασκευές, ζωγραφιές, τραγούδια και χορός είναι λίγα από αυτά που συμβαίνουν καθημερινά στην τάξη μας. Τα μικρά μας τα «πρωτάκια» είναι ακούραστα και γεμάτα ενθουσιασμό όπως ακριβώς και οι βοηθοί του Άγιου Βασίλη. Ξέρετε τον Άγιο Βασίλη; Μα φυσικά! Τι ρωτάω κι εγώ; Υπάρχει κάποιος που δεν ξέρει τον αγαπημένο μας , ροδομάγουλο και ντυμένο στα κόκκινα συμπαθέστατο κύριο, ο οποίος είναι πάντα γελαστός και κρατάει στην πλάτη του ένα σάκο με δώρα; Όλοι τον γνωρίζουμε και όλοι, μικροί μεγάλοι, περιμένουμε να μας χαρίσει ένα δώρο. Ένας τρόπος ,λοιπόν, υπάρχει για να το καταφέρουμε αυτό και τον σκέφτηκαν τα μικρά μας «πρωτάκια». 




Ένα γράμμα στον Άγιο Βασίλη
       Μόλις ακούστηκε η ιδέα στην τάξη συνέβη κάτι μαγικό που δε θα το πιστέψετε! Ήταν σαν να έπεσε χρυσή αστερόσκονη από το ταβάνι, τα ματάκια  αμέσως έλαμψαν , ένα πλατύ χαμόγελο σχηματίστηκε στα πρόσωπα  και τα μολύβια που τόση ώρα ξεκουράζονταν έπιασαν δουλειά. Γράφανε, σβήνανε, ξαναγράφανε, βάφανε με τις ξυλομπογιές, ξύνανε τις ξυλομπογιές , ξαναβάφανε, ρωτούσανε λέξεις με γράμματα που ακόμα δεν έχουμε μάθει και τελικά τα καταφέρανε. Όχι μόνο γράψανε το γράμμα τους αλλά φτιάξανε και φάκελο. Για την ακρίβεια γράψανε από δύο γράμματα ο καθένας και κατασκευάσανε από δύο φακέλους. Το ένα θα το πηγαίναμε μαζί στο ταχυδρομείο για να το ρίξουμε με τα χεράκια μας στο γραμματοκιβώτιο του Άγιου Βασίλη. Το άλλο όμως θέλαμε να το κρεμάσουμε στο δέντρο της τάξης μας ώστε να το πάρουν οι γονείς, να το στείλουν εκείνοι, μη τυχόν και το πρώτο δεν καταφέρει να φτάσει. Κατενθουσιασμένοι και με τα γράμματα στα χεράκια ξεκινήσαμε. Ξέραμε από την αρχή πως το ταχυδρομείο δεν είναι κοντά στο σχολείο μας αλλά αυτό δεν μας πτόησε. Ήμασταν αποφασισμένοι να ολοκληρώσουμε την «αποστολή» μας, όπως κάνουν και οι βοηθοί του Άγιου Βασίλη. Περπατήσαμε πολύ προσεκτικά και τελικά φτάσαμε στο ταχυδρομείο. Ρίξαμε τα γράμματα μας στο κόκκινο γραμματοκιβώτιο, χαιρετίσαμε τους ευγενέστατους υπαλλήλους και πήραμε το δρόμο της επιστροφής για το σχολείο μας. Αποστολή εξετελέσθη!!! 
Η δράση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τα «πρωτάκια» του άλλου τμήματος και την δασκάλα τους κα. Χρυσούλα Ζαριφείδου καθώς και την εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης κα. Αθηνά Κακαβελάκη.

Σας ευχόμαστε Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο το Νέο Έτος !!!
Η Δασκάλα του Α2
Χαραλαμπίδου Βασιλική




Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη, το όνομα μου είναι Κατερίνα και είμαι 6,5 χρονών. Τη χρονιά που μας πέρασε ήμουν καλό παιδάκι και θα ήθελα φέτος τα Χριστούγεννα χιόνι στην Αθήνα, αγάπη για όλους και ένα κλαψουλίνι μονόκερο. Εγώ θα έχω ετοιμάσει  για σένα ένα πιάτο μελομακάρονα και ένα ποτήρι γάλα.                              
Κατερίνα Ταρασιάδη, Α2




Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη, το όνομα μου είναι Φαίδρα και είμαι 6,5 χρονών. Τη χρονιά που μας πέρασε ήμουν καλό παιδάκι και θα ήθελα φέτος τα Χριστούγεννα έναν ελέφαντα να πετάει με τα αυτιά του για να ανεβαίνω πάνω του. Εγώ θα έχω ετοιμάσει  για σένα ένα πιάτο μελομακάρονα και ένα ποτήρι γάλα.                          
Φαίδρα Μακρυγιαννάκη,Α2 

Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη, το όνομα μου είναι Νίκος και είμαι 6,5 χρονών. Τη χρονιά που μας πέρασε ήμουν καλό παιδάκι και θα ήθελα φέτος τα Χριστούγεννα ένα τζιπ τηλεκατευθυνόμενο με βεντούζες. Εγώ θα έχω ετοιμάσει  για σένα ένα πιάτο κουραμπιέδες και ένα ποτήρι γάλα και χυμό.                Νίκος Κοντοπυράκης,Α2  




Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη, το όνομα μου είναι Μανούσος και είμαι 7 χρονών. Τη χρονιά που μας πέρασε ήμουν καλό παιδάκι και θα ήθελα φέτος τα Χριστούγεννα μία φάρμα με ζώα. Με αγάπη, Μανούσος Αποστολάκης Α1





Αγαπημένε μου Άγιε Βασίλη, το όνομα μου είναι Παύλος και είμαι 7 χρονών. Τη χρονιά που μας πέρασε ήμουν καλό παιδάκι και θα ήθελα φέτος τα Χριστούγεννα μία μπάλα ποδοσφαίρου. Με αγάπη, 
Παύλος Ζμάλι Α1.                                       

Χανιώτικα νέα (Σάββατο, 29. 12. 2019)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου