Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2020

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΠΟΙΗΣΗΣ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ ΜΟΥ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ
ΣΤΟ YOU ΤUBE AΠO TON ΓΙΩΡΓΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΑΚΗ



Από τους πρώτους που ήρθαν στο Πολύκεντρο του Δήμου Ηρακλείου, στην παρουσίαση της Ποίησης μου, τη Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου και ο Γιὠργος Χρυσοστομάκης,... εξοπλισμένος  με τα μηχανήματα του, για βιντεοσκόπηση. Δεν τον ήξερα και δεν με ήξερε, φίλος του φίλου μου,  του, και συντονιστή της εκδήλωσης, δασκάλου - ριμαδόρου  Κωστή Λαγουδιανάκη, ωστόσο, αυτό έφτανε κάι περίσσευε. Κατάπολλα και από εδώ τα ευχαριστὠ μου, φίλε του φίλου μου, άρα και δικέ μου φίλε! Πάντα ωραίος, άξιος και δοτικὀς!  Υπόχρεος στην αγάλη σου!  ΧΑΙΡΕΤΩ ΣΕ ΚΙ ΑΓΑΠΩ ΣΕ!




https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fyoutu.be%2FdJMdNOwRYUo%3Ffbclid%3DIwAR1ZMdN3cThT6u8sMy0Yy1_4JyxATYf9bMw2NdlS7uv4x_F04xXtOf8-yE8&h=AT00NBu9KEaokk3B6nlT3jrgEcJjnn7ii31gBhUjtppifFAEUG4SPPoq5I7CprNE3hmAnPgGXyt65u_VNBSSS0wIkF_W3sh11qgNte4Q-AmnpomTGeOwM8sCEZJlsOYUxWOkNG4F1DrguA1WwRc



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου