Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Σάββατο 27 Ιουνίου 2020

ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ


   Α2 ΤΑΞΗ 2ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΧΑΝΙΩΝ
ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΕ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ

Καλοί μου φίλοι, καλό Σαββατοκύριακο και να που έφτασε το γλυκό καλοκαιράκι…
«Σας αποστέλλω το κείμενο, το δικό μου και των παιδιών, μερικές ζωγραφιές και το τραγούδι “Γλυκό καλοκαιράκι”, σε εικόνες και σε απλό κείμενο. Σας ευχαριστώ θερμά, μέσα από την καρδιά μου που για μια ακόμα φορά δίνετε την ευκαιρία στους μαθητές μου και σ’ εμένα να επικοινωνήσουμε μέσω του “Παιδότοπου”, με κάποιες απ’ τις εργασίες μας». Ενα απόσπασμα απ’ το κείμενο με το οποίο συνόδευσε το υλικό που μου έστειλε ηλεκτρονικά και φιλοξενείται σήμερα, η γνωστή στους αναγνώστες της στήλης, εκ Δροσάτου Κιλκίς ορμώμενη, νέα δασκάλα, Βασιλική Χαραλαμπίδου.
Δεν αποπαίδισεν ο Κλάδος των Δασκάλων! Και για την υπουργό Παιδείας, το γράφω, δηλώνοντας αισιόδοξος, με τη λήξη της αν μη τι άλλο “περιπετειώδους” σχολικής χρονιάς. Πάντα ψηλά τη σημαία της Δασκαλοσύνης, καλή μου Βασιλική!
Καλό καλοκαίρι σε όλους τους μαθητές και στους δασκάλους των.
Σας χαιρετώ με αγάπη όλους
Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης
δάσκαλος
Σημείωση: Ο Παιδότοπος, όπως και τις άλλες χρονιές, θα παραμείνει, Θεού θέλοντος, ανοιχτός τις μέρες των διακοπών…




 Μετά από μία αρκετά δύσκολη περίοδο, αφού μείναμε σχεδόν δυόμιση μήνες μακριά από την τάξη μας και τη σχολική πραγματικότητα, επιστρέψαμε όλο κέφι και όρεξη. Τίποτα δεν είναι όπως πριν αλλά ακόμα κι έτσι συνεχίσαμε να είμαστε δημιουργικοί με τους μικρούς μας μαθητές. Γέλια , τραγούδια, μαθήματα, ζωγραφιές και παιχνίδια μας συντρόφευσαν τον τελευταίο μήνα της σχολικής χρονιάς. Και να που έφτασε το καλοκαίρι. Το γλυκό καλοκαιράκι όπως μου είπαν στην τάξη. Κλείσαμε τα μάτια μας και για λίγα δευτερόλεπτα, με τη βοήθεια βέβαια και του γνωστού τραγουδιού με τίτλο «Γλυκό καλοκαιράκι αγαπημένο», φανταστήκαμε το φετινό καλοκαίρι. Ζωγραφίσαμε καλοκαιρινές εικόνες και φτιάξαμε το εικονόλεξο με τους στίχους του τραγουδιού. Σε μερικές σειρούλες γράψαμε και κάποιες από τις σκέψεις μας. Απλά και χαρούμενα σας ευχόμαστε καλό καλοκαίρι με υγεία και αισιοδοξία!!!

Ευχαριστώ θερμά για τη συνεργασία την εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης κα. Αθηνά Κακαβελάκη.

Η δασκάλα του τμήματος Α2

Βασιλική Χαραλαμπίδου









Γλυκό καλοκαιράκι
Γλυκό καλοκαιράκι αγαπημένο
  με πόση εγώ λαχτάρα σε προσμένω.
Γλυκό καλοκαιράκι χαρωπό
αχ πόσο σ΄αγαπώ !




Να τρέξω πάλι στις χρυσές ακρογιαλιές
στη θάλασσα να κάνω χίλιες
σκανδαλιές.  Το κύμα
ν΄αψηφάω το ψηλό, αχ πόσο το ποθώ.








Πώς θέλω να περάσω το καλοκαίρι ( Γράφω 3-4 σειρές κι ας κάνω ορθογραφικά λάθη).

Θα ήθελα να πάω διακοπές, θερινό σινεμά και να πηγαίνω στη θάλασσα.

Αντώνης Μποτωνάκης




Το καλοκαίρι θέλω να πηγαίνω στην παραλία με τους φίλους μου. Θα ήθελα να πηγαίνω το Σαββατοκύριακο στης γιαγιάς με τα ξαδέρφια μου και να κάνω πατίνι στην αυλή.

Νίκος Κοντοπυράκης

Αυτό το καλοκαίρι θέλω να κάνω πολλά μπάνια. Θέλω να πάμε με τον αδερφό μου σε μια κατασκήνωση και να παίξουμε πολλά παιχνίδια.

Νοέλ Κρίστο



Να μαζεύω κοχύλια με τις φίλες μου. Να πάω με τις φίλες μου στις νεροτσουλήθρες. Να δω το ηλιοβασίλεμα με τις φίλες και τους φίλους μου. Να πάρω σλάιμ (παιχνίδι). Να κάνω τα γενέθλιά μου στη θάλασσα.

Φαίδρα Μαυριγιαννάκη

Το καλοκαίρι θα ήθελα να πάω στη θάλασσα να κάνω κολύμπι με τους φίλους μου.

Ντανίλο Πέτροβιτς  



Θα ήθελα να περάσω το καλοκαίρι στη Σαμοθράκη και να γιορτάσω τα γενέθλιά μου.

Κατερίνα Ταρασίδη






Το καλοκαίρι αυτό θέλω να το περάσω όλη μέρα στη θάλασσα μαζί με τις φίλες μου.

Μαρίνα Κολιακουδάκη

Θέλω να μείνω όλη μέρα στη θάλασσα.

Νοέμι Τούφα

Παίζοντας με τους φίλους μου. Περνώντας χρόνο με την οικογένειά μου. Να κολυμπάω στα κύματα.

Κωνσταντίνος Πασιούρας

Χανιώτικα νέα (Σάββατο, 27.6.2020) 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου