Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Σάββατο 20 Μαΐου 2017

ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ

Α'ΤΑΞΗ ΔΗΜ. ΣΧ. ΝΑΥΣΤΑΘΜΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ,:ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ, ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ






Καλοί μου φίλoι, καλό Σαββατοκύριακο!
Με δύο ελληνικά και πέντε ευρωπαϊκά σχολεία συνεργάζονται εφέτος τα παιδιά της Α’ τάξης του Δημ. Σχολείου Ναυστάθμου Κρήτης σε δύο έργα etwinning του οποίου η δασκάλα τους, η γνωστή στους αναγνώστες του Παιδότοπου και από άλλες εργασίες μαθητών της Σταυρούλα Λαδά, είναι πρέσβειρα για τη Δυτική Κρήτη. «Το πρώτο έργο “Ας δημιουργήσουμε” αφορά σε κοινές κατασκευές που κάνουν οι μαθητές και στη δημιουργία μιας κοινής ιστορίας “Οι περιπέτειες της Ελπίδας” ενώ το δεύτερο “Το χελιδόνι, πρόσφυγας ή μετανάστης” έχει να κάνει με το φαινόμενο των παιδιών προσφύγων» επισημαίνει στο σημείωμα που μου έστειλε μαζί με τις γνώμες των μαθητών της και σχετικές φωτογραφίες η καλή αυτή δασκάλα για να συμπληρώσει αμέσως μετά ότι έτσι «τα παιδιά μαθαίνουν να συνεργάζονται να επικοινωνούν, να δημιουργούν και να εξοικειώνονται με τις νέες τεχνολογίες» καθώς «με τον τρόπο αυτό μαθαίνουν και τους κανόνες ασφαλούς πλοήγησης στο διαδίκτυο, αφού πλέον το ίντερνετ έχει μπει για τα καλά στη ζωή όλων μας». Στ’ αλήθεια τυχερά τα Πρωτάκια του Δημ. Σχ. Ναυστάθμου που έχουν δασκάλα τους την κυρία Σταυρούλα! Ας δούμε τι μας λένε…

Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης
Δάσκαλος
Σημείωση: Τα έργα έγιναν με τη βοήθεια της δασκάλας της Μουσικής Μαρίας Πλατσάκη και της δασκάλας των Αγγλικών Ελίνας Μπραουδάκη.

Ειρήνη Αποστολάκη: Τα δύο έργα που κάναμε φέτος, “Το χελιδόνι, πρόσφυγας ή μετανάστης” […] Στο δεύτερο, οχτώ σχολεία φτιάξαμε μαζί μία ιστορία “Οι Περιπέτειες της Ελπίδας” για ένα κοριτσάκι που ταξιδεύει σε διάφορες χώρες και γεμίζει τη βαλίτσα της με διάφορα δώρα που της χαρίζουν τα παιδιά, την αγάπη, τη φιλία, την ανοχή στη διαφορετικότητα, την υγιεινή διατροφή κ.ά. Επίσης, κάναμε πολλές ψηφοφορίες. Είναι πολύ σημαντικό όλο αυτό. Είναι μία ελπίδα για όλους μας πάνω στη γη.
SAMSUNG CAMERA PICTURES








Χριστίνα Καρανίκα: Το eTwinning για μένα είναι κάτι πολύ σημαντικό γιατί μαθαίνουμε καινούρια πράγματα και είναι μια πολύ διαφορετική τάξη από όλες τις άλλες που έχω πάει και ξέρω. Μου αρέσει πολύ που συνεργαζόμαστε με άλλα σχολεία για τα προσφυγόπουλα και τις ιστορίες που φτιάχνουμε. Με το eTwinning είναι σαν να ταξιδεύουμε σε άλλες χώρες μέσα από τον υπολογιστή.
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Νικόλας Αχτάρης: Περισσότερο μου άρεσε όταν κάναμε τα παζλ μαζί με τα άλλα παιδιά στις τηλεδιάσκεψεις, οι κατασκευές και οι ψηφοφορίες Επίσης με εντυπωσίασε που φτιάξαμε τη Στέλλα, ένα προσφυγόπουλο που στείλαμε στην Ισπανία για να το φροντίσουν. Αλλά που δεχτήκαμε τον Ρομπέρτο που ταξίδεψε από την Ισπανία για να τον φροντίσουμε. Είναι ωραίο να γνωρίζεις καινούργιους φίλους από την Ισπανία.
SAMSUNG CAMERA PICTURES
Μελίνα Μανιάτη: Για μένα το eTwinning μού δίνει χαρά διότι συνεργαζόμαστε με άλλες χώρες, όπως την Ισπανία, την Αγγλία, την Κροατία, τη Ρουμανία, τη Γαλλία και την Πολωνία, αλλά και με άλλα σχολεία από την Ελλάδα, όπως τη Λάρισα και την Ορεστιάδα. Αυτό που θυμάμαι περισσότερο είναι η ζωγραφιά που κάναμε στον υπολογιστή μαζί με ένα σχολείο της Ισπανίας, το Σαν Βινσέντε, όπου ζωγραφίζαμε μαζί την ηρωίδα της ιστορίας μας “Οι περιπέτειες της Ελπίδας”.
Χαρούλα Κοβάνη: Εμένα μου αρέσει να συνεργαζόμαστε με τα άλλα σχολεία. Φτιάχνουμε ωραίες κατασκευές, κάνουμε συνεργατική ζωγραφική για τους ήρωες των ιστοριών που δημιουργούμε και παίζουμε με παζλ όταν συνδεόμαστε μέσω υπολογιστή με άλλες τάξεις. Μου αρέσει που φροντίζουμε τα προσφυγόπουλα που έχουμε δημιουργήσει μέσα από ιστορίες με την Ισπανία. Είναι ωραία γιατί μαθαίνουμε πολλά καινούρια πράγματα.







Μαρία-Ζωή Φουστέρη: Εμένα το πρόγραμμα του eTwinning να συνεργαζόμαστε με άλλα σχολεία μου αρέσει πολύ. Είναι ωραίο που μαθαίνουμε καινούρια πράγματα. Κάνουμε κατασκευές, ιστορίες, φτιάχνουμε τις σημαίες μας και  τραγουδάμε μαζί με τ’ άλλα παιδιά. Περνάμε ωραία.
Δημήτρης Πεπονούλας: Το πρόγραμμα εμένα μου άρεσε πολύ. Περισσότερο με εντυπωσίασε που φτιάξαμε το βιβλίο της Ελπίδας. Επίσης μου αρέσει που συνεργαζόμαστε με τις άλλες χώρες. Τέλος, οι τηλεδιασκέψεις και οι ψηφοφορίες ήταν εντυπωσιακές.
Αλέξανδρος Φανουργιάκης: Στο eTwinning μαθαίνουμε να φτιάχνουμε ψηφιακά προφίλ με avatars, χωρίς να ανεβάζουμε τις δικές μας φωτογραφίες. Διαλέγουμε το σχήμα του προσώπου, τα μάτια, το στόμα και τα μαλλιά. Το πρόγραμμά μου άρεσε πολύ. Με εντυπωσίασε που συνεργαστήκαμε με τα παιδιά από την Ισπανία και που μας έστειλαν κάρτες και γλυφιτζούρια.
Γιώργος Πατιαλιάκας: Μαζί με άλλα σχολεία φτιάξαμε μία ιστορία και μετά την εικονογραφήσαμε. Το πρόγραμμα μού άρεσε πολύ. Μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον. Επίσης ήταν πολύ ωραίο με τα ταξίδια της Ελπίδας στα άλλα σχολεία.








Βασιλική Νεράκη: Εγώ υποδέχτηκα τη Σάρα, ένα κοριτσάκι από την Ισπανία, το οποίο “φιλοξενώ” και φροντίζω, από τη στιγμή που μας το “έστειλαν” συμμαθητές μας από την Ισπανία.
Μαρίσα Μαλασπίνα: Είναι ωραίο που κάναμε κατασκευές και τις μοιραστήκαμε με τα άλλα παιδιά από άλλα σχολεία. Στις τηλεδιασκέψεις μιλούσαμε για μας και η κυρία Σταυρούλα τα έλεγε στα αγγλικά. Κρατούσαμε σημαίες και είπαμε και το τραγούδι “Τα λουστράκια” του Οδυσσέα Ελύτη με μουσική Μάνου Χατζιδάκι, που μάθαμε με τη δασκάλα της Μουσικής, την κυρία Μαρία Πλατσάκη. Μιλάει για τους Ελληνες πρόσφυγες που ήταν φτωχοί.
Μαρία Μιχαλοπούλου: Το πρόγραμμά μου φάνηκε πολύ ωραίο. Περισσότερο μου άρεσαν τηλεδιασκέψεις που κάναμε με τα άλλα σχολεία και γνωρίσαμε καινούργια παιδιά. Επίσης, μου άρεσαν και οι κατασκευές και τα παζλ που παίζαμε.
Ελένη Πραματιώτη: Εμένα το πρόγραμμα μου φάνηκε πολύ ωραίο και πολύ ενδιαφέρον. Μου άρεσαν οι κατασκευές και οι ψηφοφορίες που κάναμε για να βρούμε την καλύτερη κατασκευή των άλλων σχολείων. Επίσης, μου άρεσε όταν μιλούσαμε με τα άλλα παιδάκια και τους δείχναμε τη σημαία μας.







Στέλιος Καβράκης: Με το eTwinning μπορούμε να βλέπουμε πώς είναι άλλα σχολεία και να τους παρουσιάζουμε την τάξη, το σχολείο και την πόλη μας, τα Χανιά. Μου άρεσαν πολύ οι κατασκευές και η ιστορία της Ελπίδας που φτιάξαμε. Ακόμη, μου άρεσε που φτιάξαμε με την κυρία Ελίνα Μπραουδάκη, τη δασκάλα των Αγγλικών, το οικογενιακό μας δέντρο. Τέλος, πήραμε και δώρα από την Ισπανία, κάρτες που έλεγαν πώς περνάνε τα “προσφυγόπουλα” που φτιάξαμε,αλλά και κόκκινα γλυφιτζούρια.
Μάνος Κάτσης: Εμένα το πρόγραμμά μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον. Μου άρεσαν οι ιστορίες με τη Στέλλα, το κοριτσάκι που φτιάξαμε για να ταξιδέψει στην Ισπανία και να το φροντίσουν εκεί. Επιπλέον μου άρεσαν οι τηλεδιασκέψεις που κάναμε και μιλήσαμε με παιδάκια από τη Λάρισα, την Ορεστιάδα, αλλά και την Κροατία και τη Ρουμανία. Θα ήθελα να το ξανακάνω.

Χανιώτικα νέα (20.05.2017)





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου