Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Σάββατο 27 Μαρτίου 2021

ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ

Δ1  ΚΑΙ  Ε ΤΑΞΗ  ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟΥ  ΒΑΜΟΥ

ΦΤΑΝΕΙ  ΠΙΑ  ΜΕ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ  ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!


Καλοί μου φίλοι, καλό Σαββατοκύριακο!

Περί σχολικού εκφοβισμού ο λόγος στον σημερινό Παιδότοπο. Άξιοι κάθε επαίνου αλλά και θαυμασμού οι δάσκαλοι Γιώτα Μπούρα και Γιάννης Τσαραμανίδης του Δημ. Σχ. Βάμου που προσέγγισαν με τους μαθητές τους, έχοντας την κατάλληλη «αρματωσιά» το δύσκολο αυτό θέμα. Πάντα άξιοι σ’ όλα όσα με «λογισμό και όνειρο» κάνετε, καλοί μου συνάδελφοι!

Σας χαιρετώ με αγάπη όλους!

Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

δάσκαλος

 

      Η  6η του Μάρτη έχει οριστεί ως μέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού. Μια μέρα που δεν έπρεπε να υπάρχει γιατί ο εκφοβισμός δεν έχει χώρο στο σχολείο!

   Έχετε αναρωτηθεί παιδιά πώς νιώθει κάποιος όταν στο σχολείο δεν έχει παρέα; Όταν οι συμμαθητές του τον κοροϊδεύουν γιατί είναι διαφορετικός ή κάνει πράγματα με άλλο τρόπο; Πώς νιώθει άραγε; Μήπως περπατά με σκυφτό το κεφάλι και κρύβεται; Μήπως ονειρεύεται δυο φτερά για να δραπετεύσει; Είναι όμως αυτή η λύση; Γιατί να μένει κάποιο παιδί μόνο του και  ν’ απορεί τι έκανε λάθος; Κανείς δεν είναι σάκος του μποξ να τον χτυπάμε για να νιώθουμε ανώτεροι! Υπάρχει κάποιος να μας ακούσει; Ναι!

Μίλα σε κάποιον μεγαλύτερο ,στους γονείς ,στους δασκάλους μην το κρατάς μέσα σου! Μπορεί να είμαστε διαφορετικοί αλλά είμαστε όλοι ίσοι! ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

Η απάντηση των παιδιών απέναντι στον σχολικό εκφοβισμό έγιναν στίχοι από τη δασκάλα Γιώτα Μπούρα και τους έντυσε με μουσική ο δάσκαλος Γιάννης Τσαραμανίδης. Αφορμή στάθηκε το  φιλανδικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα KIWA κατά του bulling που είχε γίνει στο 9ο Δ. Σ Χανίων πριν 5 χρόνια.

Φέτος οι στίχοι του τραγουδιού έδωσαν έμπνευση  στα παιδιά του Δ1 του Δ. Σ. Βάμου που  έγραψαν με τον δικό τους τρόπο τη γνώμη τους για αυτό το θέμα…

Τα παιδιά  της Ε’ τάξης εμπνεύστηκαν με διαφορετικό τρόπο και έντυσαν τα λόγια με χρώματα… 

Η δασκάλα της  Δ1 τάξης Γιώτα Μπούρα και ο δάσκαλος της Ε’ τάξης Γιάννης Τσαραμανίδης

 

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

Με το κεφάλι κάτω πάντα περπατάω

Ας είχα δυο φτερά στους ώμους να πετάω

Πόσο ακόμη να τ αντέξω; ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

 

Ποιος είναι ο σωστός ,πού βρίσκεται το λάθος ;

Τι έκανα και μόνος βρέθηκα στο βάθος;

Υπάρχει κάποιος να μ ακούσει; ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ !

 

Μαζί μου τώρα μη γελάς, δεν είμαι σάκος να χτυπάς!

Αυτή είναι η ομορφιά στη Γη, ίσοι μα διαφορετικοί!

 

Τον πάγο όμως θα σπάσω πρέπει να ξεφύγω

Τον πόνο που με πνίγει πρέπει ν αποφύγω

Υπάρχει κάποιος να μ ακούσει ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

 

 

 

Στο σχολείο μου νομίζω ότι δεν υπάρχουν περιστατικά σχολικού εκφοβισμού. Παρόλα αυτά ξέρω πως σε άλλα σχολεία δυστυχώς υπάρχει bulling κι έχω ακούσει διάφορα άσχημα πράγματα. Εμένα δε μ’ αρέσει να είναι μια ομάδα παιδιών εναντίον ενός και να του φωνάζουν, να τον χτυπάνε, να τον βρίζουν και να του στέλνουν απειλητικά μηνύματα. Επίσης μου έχουν πει φίλοι μου από άλλα σχολεία πως συμβαίνει κάτι πολύ άσχημο: Πολλά παιδιά δεν τα κάνουν παρέα και μένουν καθημερινά μόνα τους στα διαλείμματα. Αυτό παλιά γινόταν και στο σχολείο μου και γι’ αυτό με τη δασκάλα μου στην Α τάξη είχαμε φτιάξει Το παγκάκι της φιλίας. Μακάρι σ’ όλα τα σχολεία να υπάρχει φιλία κι αγάπη!

Οδυσσέας Τσίμας

 

Όχι στον εκφοβισμό!

Όταν μας απειλούν πρέπει να το λέμε στο γονιό ή στον δάσκαλό μας!

Ποτέ δεν πρέπει να κάνουμε ό,τι μας λέει αυτός που μας φοβίζει!

Ποτέ μα ποτέ δεν πρέπει να εκδικηθούμε κάποιον με βία και απειλές!

Όταν δούμε κάποιον να λέει και να κάνει άσχημα πράγματα σε άλλους το λέμε στην κυρία!

Μαρία Σαρτζετάκη

 

Φτάνει πια το bulling στο σχολείο! Οι κοροϊδίες, τα γέλια προς τα άλλα παιδιά ή και προς εμένα. Κι εμένα με έχουν κοροϊδέψει επειδή έχω περισσότερα κιλά αλλά εμένα μου αρέσω  έτσι όπως είμαι!  Με αγαπώ και κανείς δεν είναι τέλειος!

Ντάβιντ Ακονσταντινεσέι

 

Κανένα παιδί δεν θέλει να ακούει ‘’Εσύ φταις που χάσαμε, δεν σε θέλουμε πια στην ομάδα!¨ Κι όταν αυτός που εκφοβίζεται πάει να το πει σε κάποιον μεγαλύτερο οι άλλοι να μην παραδέχονται τα λάθη τους και να τη γλιτώνουν ατιμώρητοι. Δεν πρέπει να φωνάζουμε στους άλλους ότι δεν είναι καλοί σε κάτι γιατί με αυτόν τον τρόπο γινόμαστε εμείς απάισιοι άνθρωποι!

Δέσποινα Πιπεράκη

 

Φτάνει πια! Όλοι είμαστε διαφορετικοί αλλά έχουμε ίσα δικαιώματα! Κάθε άνθρωπος έχει τη δική του ομορφιά! Έτσι και στο σχολείο δεν είναι όλα τα παιδιά ίδια. Κάποια είναι παχουλά ή αδύνατα ή εχουν διαφορετικό χρώμα. Δεν πρέπει να κοροϊδεύουμε κανένα ! Ίσα ίσα δεν πρέπει να μας νοιάζει η εξωτερική εμφάνιση. Πρέπει να τους δίνουμε δύναμη! Δεν θέλω ούτε να το σκέφτομαι ότι κάποια παιδιά περνούν τέτοιες δυσκολίες! Είναι απαράδεκτο και πρέπει να κάνουμε κάτι γι’ αυτό σύντομα!

Ελένη Κριαράκη

 

Δεν θέλω να με χτυπάνε

Και να με κοροϊδεύουν καθημερινά

Το σχολείο είναι για να περνάμε καλά

Βάλτε ένα τέλος σε όλα αυτά

Και όλοι μας θα νιώθουμε καταπληκτικά

Τέλος οι ανασφάλειες και οι αναγκασμοί

Για να περνάμε καλά όλοι μαζί

Ο σχολικός εκφοβισμός δεν είναι καλός για τα παιδιά

Να κάνουμε τους άλλους να μη νιώθουνε καλά

Πείτε τέλος σε όλα αυτά για να περνάμε όλοι μαζί καλά.

Κάτω ο σχολικός εκφοβισμός γιατί παιδιά

Δάφνη Βόλφενμπούτελ


Χανιώτικα νέα (Σάββατο, 27 Μαρτίου 2021)

 









 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου