Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Δευτέρα 3 Μαΐου 2021

ΔΙΑΦΟΡΑ

ΤΑ "ΚΡΑΟΥΝΑΚΕΙΑ" ΔΩΡΑ ΤΗΣ ΦΕΤΙΝΗΣ ΛΑΜΠΡΗΣ 

Μεγάλη Τετάρτη, την ημέρα που το παλιό παιδικό τραγουδάκι επιμένει να μας λέει ότι "Ο Χριστός εχάθη", έφτασαν, και με βρήκαν,  στο σπίτι μου τα λαμπριάτικα ΚΡΑΟΥΝΑΚΕΙΑ ΔΩΡΑ! Το αναστάσιμο σιντί "ΓΙΟΡΤΗ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ", το μοναδικό στο είδος του  σιντί με ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΛΟΡΚΑ, συνοδευόμενο μ' ένα "ονειρικό" βιβλίο, επίσης του Σταμάτη και το ιδιαίτερα επιμελημένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα  ΔΙΗΓΗΣΕΙΣ ΖΩΗΣ ΕΝΟΣ ΕΝΑΛΙΟΥ ΑΜΦΟΡΕΑ, το κείμενο του οποίου έχει γράψει η αδελφή του η Ιωάννα. 
Και από εδώ, σήμερα, Δευτέρα της Διακαινησίμου το από καρδιάς ευχαριστώ μου! 
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ! 
Να χαίρεστε την ΑΡΧΗΓΟ ( την ξαδέλφη μου την Τούλα, το γένος Κακατσάκη) και να σας χαίρεται, Σταμάτη, Ιωάννα και Δέσποινα! 
Μυρίζουν οι βασιλικοί μυρίζουν κι οι βαρσάμοι 
μα σα μυρίζει η πρεπιά βαρσάμια δε μυρίζουν....

ΧΑΙΡΕΤΩ ΣΑΣ ΚΙ ΑΓΑΠΩ ΣΑΣ!

Υ\Γ: Τα φετινά λαμπριάτικα ΚΡΑΟΥΝΑΚΕΙΑ ΔΩΡΑ μόνο με το ΚΟΥΣΤΟΥΜΑΚΙ που μου έκανε, όταν ήμουν 7 χρονών, ο ντάντος (νονός) μου, ο μακαρίτης εδώ και πολλά χρόνια Αντώνης Μποτωνάκης, μπορούν να συγκριθούν... 




https://youtu.be/7v9OCYM2pCc?t=22










 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου