Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Σάββατο 13 Μαΐου 2023

ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ

ΠΑΙΔΙΑ Δ' ΤΑΞΗΣ 9ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΧΑΝΙΩΝ

ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΟΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΜΑΔΕΣ ΜΑΣ

 
Καλοί μου φίλοι, καλό Σαββατοκύριακο!
Η Παγκόσμια Γιορτή της Μητέρας αύριο, δεύτερη Κυριακή του Μάη, γι’ αυτήν ο λόγος στον σημερινό Παιδότοπο. Να ‘ναι καλά οι γνωστοί στους αναγνώστες της στήλης, ξεχωριστοί συνάδελφοι μου στην Δασκαλοσύνη, η και στιχουργός Γιώτα Μπούρα μαζί με τον και μουσουργό - τραγουδιστή σύζυγό της Γιάννη Τσαραμανίδη με τους μαθητές τους, τα παιδιά, τα φιλαράκια τα καλά της Δ’ τάξης του 9ου Δημ. Σχ. Χανίων, που τον ετοίμασαν. Ένας προβληματισμός που περιγράφεται στο τραγούδι, και που οι στίχοι του είναι στην κεντρική θέση της σελίδας, η αφετηρία... Ανθός αυτού του προβλήματισμού η ερώτηση των δασκάλων στα παιδιά: Τι θα γινόταν αν είχατε τη δυνατότητα να περάσετε οπουδήποτε μια μέρα μόνα σας με τις μαμάδες σας; Καρποί του τα κείμενα και οι ζωγραφιές που φιλοξενούνται... Συγχαρητήρια Γιώτα και Γιάννη! Συγχαρητήρια, καλά μου Τεταρτάκια! Χρόνια πολλά σε όλες τις μαμάδες!
Σας χαιρετώ με αγάπη όλους!
Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης
δάσκαλος

 






 

ΤΟ ΔΩΡΟ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ

Έφτασε πάλι η μέρα

που γιορτάζει η μητέρα.

Κι εγώ ψάχνω για να βρω

ποιο είναι το δώρο το σωστό.


Λες να θέλει ένα λουλούδι;

ή να προτιμά τραγούδι;

Το κεφάλι μου θα σπάσει

το μυαλό μου έχω χάσει!


Να της πάρω μία φούστα;

ή έχει αλλάξει γούστα;

Μήπως ένα παγωτό;

μα θα λιώσει στο λεπτό!


Τη δασκάλα μου ρωτώ

ποίημα γράφει ταιριαστό!

Κάνω και μια ζωγραφιά

και της κλέβω την καρδιά


Στίχοι: Γιώτα Μπούρα

Μουσική: Γιάννης Τσαραμανίδης




Κάθε χρόνο αυτή τη μέρα όλα τα παιδιά αναρωτιούνται τι δώρο να πάρουν στην αγαπημένη τους μητέρα. Τι θα γινόταν αν τα παιδιά είχαν τη δυνατότητα να περάσουν οπουδήποτε μια μέρα μόνα με τις μαμάδες τους; Ρωτήσαμε τα παιδιά της Δ’ τάξης του 9ου Δ.Σ.Χανίων και αυτά μας απάντησαν:

Θα πήγαινα με τη μαμά μου σ’ ένα ήσυχο μέρος στην εξοχή γιατί αγαπά την ηρεμία. Θα ήθελα να κάνουμε όλοι μαζί ένα πικνικ κάτω από τα δέντρα και έτσι να χαλαρώσει και η ίδια που τόσο το χρειάζεται. Ελένη

 

 

Θέλω να πάω με τη μαμά μου σε μια ήρεμη θάλασσα για να ξεκουραστεί από τις δουλειές του σπιτιού. Θα έπαιρνα μαζί μου όλα τα απαραίτητα για να νιώθει σαν στο σπίτι της, να είναι χαρούμενη και να απολαύσει το μπάνιο της. Χριστίνα

Θα ήθελα να χαρίσω στη μαμά μου μια μέρα που να κάνει ό,τι της αρέσει! Θα ήθελα να την πάω να της φτιάξουν τα νύχια και τα μαλλιά, να ψωνίσει ρούχα και καλλυντικά, μετά να φάμε μαζί σε μια ταβέρνα και τέλος να πάμε και στο σινεμά! Δέσποινα.

ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Θα ήθελα να πήγαινα με τη μαμά μου στο νησί της Τήνου. Εκεί θα πηγαίναμε να δούμε την εκκλησία της Παναγίας, θα κάναμε βουτιές στη θάλασσα και θα τρώγαμε παγωτό! Να θυμάσαι μαμά ότι σε αγαπώ πολύ! Μαρία Κατερίνα

Φέτος με τη μαμά μου θα ήθελα να πάμε στην Σκόπελο γιατί μου αρέσει η θάλασσα!. Να φάμε παγωτά και να παίξουμε παιχνίδια στην πισίνα! Μαμά σ’ αγαπώ πολύ και θα ήθελα να κάνουμε μαζί αυτό το ταξίδι! Κωνσταντίνος-Παναγιώτης

Θα ήθελα να πάμε μαζί ένα ταξίδι στο Λονδίνο! Εκεί να πάμε για ψώνια , να δούμε το ζωολογικό κήπο, να επισκεφτούμε τη Legoland και τέλος να δούμε μια παράσταση στο θέατρο. Μαμά, σ’ αγαπώ πολύ! Αναστασία

 

 

Την μαμά μου την αγαπώ πολύ και γι’ αυτό θα της έκανα μια έκπληξη! Θα την πήγαινα στην Ιταλία στο πιο μεγάλο ενυδρείο γιατί αγαπά πολύ τα θαλάσσια ζώα! Κυριακή

Αγαπώ τη μαμά μου πάρα πολύ! Για όλη αυτή την προσπάθεια που έκανε για να με μεγαλώσει της αξίζει λίγη ξεκούραση! Γι’ αυτό κι εγώ αν μπορούσα να την πάω ένα ταξίδι θα την πήγαινα στην αγαπημένη της πρωτεύουσα , την Βουδαπέστη! Ραφαέλα

Θα ήθελα να πάω τη μαμά μου ένα ταξίδι στην Πίζα! Θα μέναμε σε ένα ωραίο ξενοδοχείο και μετά θα πηγαίναμε να δούμε τον διάσημο πύργο! Το βράδυ θα ξενυχτούσαμε και την άλλη μέρα θα πηγαίναμε στο ζωολογικό κήπο να δούμε τα αγαπημένα της πάντα. Θα περάσουμε καλά κι εσείς καλύτερα! Βαρδής

Θα ήθελα φέτος να πάω τη μαμά μου στη χώρα του Harry Potter! Να δούμε μαζί το κάστρο, τα μαγαζιά και το φοβερό σχολείο των μάγων το Hogwards! Θα της έπαιρνα δώρο ένα μαγικό ραβδί, μια σκούπα και ένα βιβλίο! Μανώλης

 

 

Θα ήθελα να πάω τη μαμά μου στη Χαβάη , να πίνουμε χυμό μέσα σε καρύδες , ξαπλωτοί στις ξαπλώστρες! Μάρκος

Θα πήγαινα τη μαμά μου στην Κούβα , την Αυστραλία και τη Χαβάη, σε μέρη που θα τα είχα βάψει όλα μοβ! Θα της χάριζα γατάκια που τα αγαπά πολύ! Μαθιός

Αν είχα όλα τα λεφτά του κόσμου θα πήγαινα τη μαμά μου στη Χαβάη! Θα κάναμε τα πάντα εκτός από το να βάλουμε ανανά στην πίτσα γιατί αυτό είναι προσβολή στους Ιταλούς! Θάνος

Θα ήθελα να πάω με τη μαμά μου ένα ταξίδι στην Κίνα επειδή της αρέσει ο πολιτισμός της, τα νουντλς και τα κινέζικα βάζα! Μανούλα σ’ αγαπώ πολύ, χρόνια πολλά! Στέλλα - Μυρτώ

 

 

Αν μπορούσα να κάνω ένα ταξίδι έκπληξη στη μαμά μου θα την πήγαινα σίγουρα στην Αμερική! Θα πηγαίναμε στο άγαλμα της Ελευθερίας, τη Ντίσνειλαντ, το Γκραντ Κάνυον και θα βλέπαμε διάσημους ανθρώπους! Αναστάσης

Θα ήθελα να πάω με τη μαμά μου στον Αμαζόνιο, να δούμε κι αν γίνεται να χαϊδέψουμε όσα όμορφα ζώα μπορούμε! Σ’ αγαπώ μαμά κι ελπίζω να περάσουμε υπέροχα! Ραφαέλα

Θα ήθελα να πάμε μαζί για σαφάρι στη ζούγκλα! Θα της έπαιρνα δώρο κιάλια για να βλέπει τα εξωτικά φλαμίγκο! Μαμά θα έκανα τα πάντα για να περάσεις υπέροχα στη γιορτή σου! Έλενα 

Χανιώτικα νέα (Σάββατο, 13.5.2023)  







 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου