Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Κυριακή 14 Μαΐου 2023

ΠΟΙΗΣΗ

ΕΝΕΣΤΩΤΑΣ

 

 

 

Όπως έλεγε η μάνα μου.

 Όπως έκανε η μάνα μου.

 Όπως δούλευε η μάνα μου.

 Όπως έδινε δέκα για να πάρει ένα, 

αν το έπαιρνε κι αυτό, η μάνα μου.

Όπως διηγιόταν παλιές ιστορίες η μάνα μου.

Όπως είχε την πόρτα ανοιχτή 

στους διακονιάρηδες η μάνα μου…

 

Σε παρατατικό χρόνο η ζωή της μάνας μου.

Σε παρατατικό που δηλώνει ενεστώτας...

ΒΑΓΓΕΛΗΣ Θ. ΚΑΚΑΤΣΑΚΗΣ 

(" Όταν γίνεις ποίημα", "Πυξίδα της Πόλης", Χανιά 3013)

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ωσεί παρούσα και τα πάντα πληρούσα στη ζωή μου, η μάνα μου. Μια μόνο σκέψη, η απόσταση που μας χωρίζει. Μια θύμηση και ο παρατατικός γίνεται ενεστώτας. Ιδιαίτερα την δεύτερη Κυριακή του Μάη που είναι η γιορτή της ΜΗΤΕΡΑΣ....

https://www.facebook.com/kakatsakes/posts/pfbid02tteokkj5YeMZZX2FAr7T4kqxFaTwz2r4PypxJ4weyX28DFenBYVtDP625ZCNKybFl?comment_id=1613663009408596&notif_id=1684051418109549&notif_t=feed_comment&ref=notif

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου