Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Σάββατο 18 Απριλίου 2020

ΤΑ ΜΕΛΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΜΟΥ


ΩΡΑΙΟΣ ΤΟΠΟΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ... ΚΑΤΑ ΣΤΑΜΑΤΗ ΚΡΑΟΥΝΑΚΗ

https://www.youtube.com/watch?v=WqdHus7bt5o&ab_channel=stamatiskraounakis

Όπως τότε που μου έφερε ο νονός μου, ο μακαριστός Αντώνης Μποτωνάκης ένα κουστουμάκι, μεγαλοβδομαδιάτικα, όταν ήμουν πέντε χρονών, χάρηκα τις προάλλες που μου έστειλε ο Σταμάτης ο Κραουνάκης το τραγούδι μας "Ωραίος Τόπος τα μάτια Σου", που ανέβασε στο You Tube. Αυτό κι αν είναι πασχαλινό δώρο, Σταμάτη!  Κατάπολλα τα ευχαριστώ μας (της Ευδοκίας για την οποία το ποίημα και τα δικά μου), και από εδώ! Τιμή μας! Πάντα αναστημένος και αναστάσιμος!

ΣΗΜ. Το ποίημα με τίτλο "Ενθάδε κείται"είαι από την ποιητική μου συλλογή "Όπως το ψωμί"". Στην απαγγελία είναι ο Μιχάλης Αεράκης. Η μελοποίηση είναι ζωντανή και έγινε στο ΚΑΦΕ -"ΚΗΠΟΣ" Χανίων...












ΕΝΘΑΔΕ ΚΕΙΤΑΙ

Επιμένω να ταξιδεύω
στη θάλασσα των ματιών σου
κι ας είναι (σ)κουρ(ι)ασμένη
η πυξίδα τού «σ’ αγαπώ».
Επιμένω ν’ αναζητώ
ένα σινιάλο σου
για να πιάσω λιμάνι,
να δέσω επιτέλους τη βάρκα μου...
Ωστόσο το ξέρω.
Ταξιδεύντας θα 'ρθει
να με βρει ο θάνατος
μεσοπέλαγα.
Ωραίος τόπος τα μάτια σου
για το 'ενθάδε κείται''
Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης (Από την ποιητική συλλογή '΄Οπως το ψωμί")







https://www.youtube.com/watch?v=WqdHus7bt5o

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου