Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2022

ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ

ΣΤ2 ΤΑΞΗ 8ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΧΑΝΙΩΝ

ΜΑΘΗΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ




Καλοί μου φίλοι, καλό Σαββατοκύριακο!
Το έζησαν και το χάρηκαν το “πανηγύρι” των εκλογών, των δικών τους των μαθητικών εκλογών, τα φιλαράκια τα καλά, τα γνωστά σε ’μένα από πέρυσι που ήταν πεμπτάκια, παιδιά της Στ2 τάξης του 8ου Δημ. Σχολείου Χανίων, στο πλαίσιο του μαθήματος της Πολιτικής και Κοινωνικής Αγωγής. Προπάντων σαν Μάθημα Δημοκρατίας στην πράξη, το “εισέπραξαν”. Κι αν καταχάρηκα με τις συγκεκριμένες εργασίες των αγαπημένων μου Εκτακιών του Ογδόου. Χαρά στον δάσκαλο που έχει τέτοιους μαθητές, μα και χαρά, χαρά πιο μεγάλη στους μαθητές που έχουν τέτοιο δάσκαλο, όπως τον Εβρίτη σύνομο και συνάδελφο μου Βαγγέλη Παγωνίδη!

Σας χαιρετώ με αγάπη όλους!
Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης, δάσκαλος - λογοτέχνης 

ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, ΜΙΑ ΠΡΑΞΗ ΙΕΡΗ

  1. Τα παιδιά θεωρούν τις μαθητικές εκλογές σαν μια πράξη ιερή που έχουν καθήκον να συμμετέχουν όλοι. Ο ενθουσιασμός, η ωριμότητα και η αγωνία συνυπάρχουν με το νεανικό παλμό και την παιδική αθωότητα κάνοντας την όλη διαδικασία μια μυστηριακή ιεροπραξία. Ήδη και 2 εβδομάδες είχαν ξεκινήσει οι προετοιμασίες με τη δημιουργία αφισών και την ανάρτησή τους στους τοίχους της σχολικής αίθουσας που σκοπίμως δεν είχαν στολιστεί με άλλου είδους καλλιτεχνικές δημιουργίες. Η οργάνωση, ο συγχρονισμός και η συνεργασία των παιδιών είναι εκπληκτική. Ο καθένας βοηθάει τον άλλον. Η αγωνία στην προσμέτρηση των ψήφων είναι μεγάλη…. Στο τέλος όμως είμαστε όλοι ενθουσιασμένοι γιατί είμαστε όλοι κερδισμένοι… Δεν υπάρχουν ηττημένοι σε μια εκλογική διαδικασία… Αρκεί ο καθένας να αναλογιστεί τον αγώνα του, την ευθύνη και την υπευθυνότητα που του αντιστοιχεί… Συγχαρητήρια σε όλους τους υποψήφιους και ευχόμαστε σε αυτούς που εκλέχτηκαν καλή επιτυχία στα δύσκολα καθήκοντα που ανέλαβαν!

  2. Ο Δάσκαλος Βαγγέλης Παγωνίδης και οι μαθητές του




ΟΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ



Μου άρεσε πολύ. Δεν πειράζει που δεν έγινα Πρόεδρος. Ήμουν και είμαι χαρούμενη. Τέλος μου άρεσε πολύ η διαδικασία. Δήμητρα



Μου άρεσε η διαδικασία των εκλογών θα ήθελα όμως να με ψήφιζαν περισσότεροι… με ψήφισαν λίγοι αλλά δεν με ένοιαξε επειδή όποιον ψήφισα βγήκε κι επειδή δεν έχω λόγο να στεναχωρηθώ… Νεφέλη



Δεν πειράζει που δεν έγινα Πρόεδρος. Ήταν πολύ ωραία η διαδικασία. Φιλίκα

Εγώ η Δέσποινα Δ. συμμετείχα στις εκλογές του Στ΄2 τάξης 2022. Ψήφισα, με ψήφισαν πήρα 7 ψήφους και ήρθα ισοπαλία με 3 συμμαθητές μου. Τελικά μπήκα στο πενταμελές που έγινε εξαμελές ( με την ισοπαλία) κι έγινα Γραμματέας. Ήταν μια τέλεια εμπειρία. Χάρηκα που συμμετείχα κι ευχαριστώ τους συμμαθητές μου που με τίμησαν με την ψήφο τους. Δέσποινα Δ.



Μου άρεσε πολύ η εμπειρία που όλοι ψηφίσαμε. Αλλά δυστυχώς δεν βγήκα Πρόεδρος αλλά δεν πειράζει… Μαριαλένα

Μόλις μας είπε ο κύριος με το άνοιγμα των σχολείων ότι θα κάνουμε Εκλογές ήμουν πολύ χαρούμενος κι άρχισα να σκέφτομαι ιδέες πώς να κάνω τον προεκλογικό μου Αγώνα. Έφτιαξα μια ωραία Αφίσα (με χρώματα γιατί πάντοτε το χρώμα τραβάει το μάτι)έγραψα Λόγο… και ήρθε επιτέλους η μέρα των εκλογών. Είχα πολλή αγωνία. Εν τέλει βγήκα Μέλος. Δεν με πείραξε αλλά ήθελα κάτι παραπάνω… Ήταν μια ωραία εμπειρία. Πέρασα πολύ καλά. Βασίλης



Οι εκλογές ήταν κάτι το πρωτόγνωρο για εμένα όπως και για τα άλλα παιδιά. ‘Ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία. Όλοι φτιάξαμε αφίσες και λόγους. Όλες οι αφίσες και οι λόγοι ήταν πολύ ωραίοι. Ήταν μια υπέροχη εμπειρία που θέλω να ξαναζήσω… Κωνσταντίνα



Εγώ σαν Μάριος το χάρηκα πάρα πολύ. Και ψηφίστηκα και χάρηκα πολύ γι αυτό αλλά δεν ήθελα να γίνω Πρόεδρος. Ήθελα να γίνω υπεύθυνος για το συντονισμό Εκδρομών πράγμα που το πέτυχα και χαίρομαι ιδιαίτερα γι αυτό. Μάριος



Τις φετινές Εκλογές τις πέρασα στο σπίτι γιατί ήμουν άρρωστος. Έλειπα όλες τις ημέρες του προεκλογικού αγώνα αλλά την ημέρα των εκλογών συνδέθηκα με υπολογιστή κι έβγαλα το λόγο μου προς τους συμμαθητές μου. Είπα το λόγο μου κι ένιωσα πολύ περήφανος για τον εαυτό μου. Τα αποτελέσματα βγήκαν κι έγινα Ταμίας. Δύσκολη Θέση και με πολλή ευθύνη… Θα δώσω τον καλύτερο εαυτό μου όμως… Γιώργος


ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ

Αγαπημένοι μου συμμαθητές και φίλοι, δε θα ήθελα να σας δίνω υποσχέσεις και λόγια που δεν θα κρατήσω … Ούτε να κοιτάζω μόνο τον εαυτό μου.. Θα φροντίσω να υπάρχει δικαιοσύνη στα διαλείμματα και θα προτείνω στον κύριο Βαγγέλη πολλά ωραία μέρη που θα μπορούσαμε να πάμε εκδρομή. ‘Εχω μια ιδέα για μια λέσχη φωτογραφίας, ζωγραφικής και πολλές άλλες που θα μπορούσαμε να έχουμε στην τάξη μας έτσι ώστε κανένα παιδί να μην κρύβεται ή ντρέπεται για τα ταλέντα του. […]

Μαρία Μιχαέλα



[…] Επίσης θα σας προετοιμάσω κάποιες εκδρομές με ποδήλατο στο Πάρκο των Αγίων Αποστόλων και στο Πάρκο Ειρήνης και Φιλίας που βρίσκεται κοντά στο σχολείο μας. Θα ήθελα επίσης να προτείνω να συζητάμε με τον κύριο Βαγγέλη να κάνουμε μαθήματα στο Πάρκο μερικές φορές κι άλλοτε στην τάξη. Αυτά βέβαια θα γίνουν μόνο αν με ψηφίσετε… Δεσμεύομαι ότι αν εκλεγώ στις εκλογές θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ πάνω σε θέματα εκδρομών ακόμα και εκτός Κρήτης τώρα που έχουμε αυτή την ευκαιρία μετά από 3 χρόνια εγκλεισμού και Καραντίνας….

Μάριος Σηφάκης


[…} Ορισμένους από τους τρόπους που έχω σκεφτεί είναι οι εξής:

  • Να συνεργάζομαι με το υπόλοιπο πενταμελές και τον κύριο Βαγγέλη και να προσπαθώ να λύνονται ήρεμα όλα τα προβλήματα που δημιουργούνται καθημερινώς στην τάξη μας και κυρίως κατά τη διάρκεια του ποδοσφαίρου.

  • Να συζητήσουμε όλοι μαζί για να φτιάξουμε τους δικούς μας κανόνες ως τάξη που θα πρέπει όλοι μας να τηρούμε.

  • Να προτείνουμε όλοι μας κάποιες καινούργιες ιδέες για εκπαιδευτικές εκδρομές αλλά και για διάφορες δράσεις.[...]

Βαγγέλης Μαργιολάκης

https://www.haniotika-nea.gr/paidotopos-mathima-dimokratias-oi-ekloges-poy-kaname/

Χανιώτικα νέα (Σάββατο, 15.10.2022) 














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου