Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Τετάρτη 2 Απριλίου 2014

ΕΥΘΥΒΟΛΑ ΚΑΙ ΜΗ..

Ω! δυστυχία! Η Πρωταπριλιά με πρόλαβε χτες κι εγώ που ήμουν κι αισθανόμουν τόσο έτοιμος και τόσο… απενοχοποιημένα θα μπορούσα -τι θα μπορούσα- έτοιμο το ’χα το ψεματάκι να σας το αραδιάσω, τώρα μένω με την απογοήτευση…Ω! δυστυχία! Πέρασε η μέρα η χτεσινή. Με προσπέρασε και μένα και την ιδέα μου πού ’μεινε τελικά κι αυτή η καημένη στο συρτάρι!
Δείτε περισσότερα... ΕΥΘΥΒΟΛΑ ΚΑΙ ΜΗ...
Γράφει ο Νεκτάριοςς Ευ. Κακατσάκης

Της Πρωταπριλιάς μου το ανείπωτο ψέμα
Ω! δυστυχία! Η Πρωταπριλιά με πρόλαβε χτες κι εγώ που ήμουν κι αισθανόμουν τόσο έτοιμος και τόσο… απενοχοποιημένα θα μπορούσα -τι θα μπορούσα- έτοιμο το ’χα το ψεματάκι να σας το αραδιάσω, τώρα μένω με την απογοήτευση…
Ω! δυστυχία! Πέρασε η μέρα η χτεσινή. Με προσπέρασε και μένα και την ιδέα μου πού ’μεινε τελικά κι αυτή η καημένη στο συρτάρι!
Κι όμως… τα ’χα όλα τόσο καλά τακτοποιημένα, να τα πράξω! Σκεφτόμουν πόσο ωραία θα ήταν να μπόρουνα κι εγώ να βγω σ’ ένα ψηλό σκαλί, να κοιτάξω κατάματα στο πρόσωπο τον κόσμο(!) που με ακούει, όλους αυτούς που τα “Ευθύβολα” διαβάζουν κι έτσι να κάνω να απλώσω τα χέρια -θεατράλε- και ν’ αρχίσω να μιλώ και να αραδιάζω όλα όσα από τα μπαλκόνια ακούμε…
Να νιώσω έτσι κι εγώ, λίγη από την “αύρα” που φέρει μέσα της η κοροϊδία, να φορέσω κι εγώ το ύφος και το βλέμμα που στάζουν αναλήθειες που μας τις πασάρουν όλο καμάρι ως αληθινές, ως ξεροκόκκαλο… μες στην απελπισία μας, ειδικά τούτες τις μέρες!
Να βιώσω τη σκηνή· τα πλήθη να τα συνεπαίρνεις με ό,τι όμορφα σχεδιασμένο μπορείς να πεις, με λόγια που τα παίρνει ο αγέρας, της στιγμής, της έκστασης που σου δίδει αυτή η αφ’ υψηλού, η μπαλκονάτη παρουσία σου!
Και ακόμη να νιώσω πώς είναι η αίσθηση, κατάματα να θωρείς μικρούς τε και μεγάλους και να δίνεις υποσχέσεις που ξέρεις πως δεν θα τις κρατήσεις!
Τι εμπειρία απίστευτη να ζήσεις έστω επιδερμικά πώς λειτουργεί εντός σου η περσόνα εκείνη που άριστα γνωρίζει της πολιτικής τα μονοπάτια, κρυψώνες και ξετρύπια, δρόμους και παραδρόμους, που ξέρει πώς να κρατά στον αφρό τον εαυτό της ενόσω άλλοι καταποντίζονται, ακόμη και σήμερα που η υπομονή πια τέλεψε!
Τι ωραία που θα ήταν, δι’ αυτής της απενεχοποιημένης κατάστασης -λόγω της χτεσινής ημέρας- να μπορούσα να τα ζήσω έστω και για λίγο όλ’ αυτά ή κάποια απ’ αυτά που πιο πάνω περιγράφω!
Μα πάει πέρασε η πρώτη τ’ Απρίλη, πάει κι η φαεινή ιδέα που ’χα, πάει και το ψέμα που δεν θα σας το πω… φυσικά!
Χανιώτικα νέα (02.04.2014)


Read more: http://www.haniotika-nea.gr/tis-protaprilias-mou-t-anipoto-psema/#ixzz2xj8ZkoBd
Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial
Follow us: @HaniotikaNea on Twitter | haniotika.nea on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου