Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Σάββατο 21 Μαρτίου 2020

ΗΜΕΡΑ ΠΟΙΗΣΗΣ

1. Ιθάκη μου η ποίηση
https://www.youtube.com/watch…
Ιθάκη μου η ποίηση:
τα πάτρια, η μητρίδα γη,
το άλφα της απορίας μου.
Εδώ επιστρέφω.
Πολλά και πολύτροπα
τα μικρά και μεγάλα ταξίδια μου
εντός, εκτός και επί τα αυτά.
Καταδικασμένος να φεύγω…
«Ας μη μου δώσει η μοίρα μου
εις ξένην γην τον τάφον».
2 Σε ρόλο Σίμωνος Κυρηναίου
Αλιεύς ελπίδων
σε φουρτουνιασμένες θάλασσες.
Περιποιητής φυτών
στους αγρούς της παγκόσμιας συνείδησης.
Αναρριχητής
στους γκρεμνούς της μη εξουσίας.
Ποιμήν αγαθών προβάτων
και διώκτης αιμοβόρων λύκων.
Ο ποιητής!
Αίρων την οδύνη του σύμπαντος κόσμου.
Σε ρόλο Σίμωνος Κυρηναίου.
Ο ποιητής!
3, Πατρίδα του ποιητή
Πατρίδες του ποιητή:
το τραγούδι ενός σπουργίτη
που χορταίνει μ’ άλλους εφτά,
σε μια ρώγα από σταφύλι˙
μια μικρή δέσμη φωτός,
που μπαίνει από μια ιδέα φεγγίτη
σε μια σκοτεινή φυλακή˙
η ευωδία του μόνου τριαντάφυλλου,
που βρήκε, όταν ήρθε ο χειμώνας,
στον ρημαγμένο κήπο μιας γιαγιάς˙
το άγγιγμα του χεριού μιας μητέρας,
που θέλει να πάρει τον πυρετό
απ’ το μέτωπο του παιδιού της˙
η γεύση του κοκκινάπιδου στον ουρανίσκο,
που παραμένει για να του θυμίζει
την παιδική του ηλικία.
Πατρίδες του ποιητή οι αισθήσεις του.
Πατρίδα του ποιητή η καρδιά του.
( Από την ποιητιή μου συλλογή ΟΩΣ ΤΟ ΨΩΜΙ, Εκδ. "Πυξίδα της Πόλης" , Χανιά 2018)
* Με αφορμή την ΠΑΓΚΟΣΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΟΙΗΣΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου