Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2020

ΔΙΑΦΟΡΑ

ΤΡΥΓΟΠΑΤΗΜΑΤΑ






Ψωμί, λάδι και κρασί... 
Ψωμί, προπάντων, για να κρατιόμαστε στη ζωή , λάδι, προπάντων, για ν' ανάβουμε το καντήλι και κρασί, προπάντων,  για να κάνουμε σπονδή στους πεθαμένους μας. 
Τρυγοπατήματα χθες... 
Το πρωί με τον ξάδερφό μου τον Μανούσο κι εμένα στα Μετόχια των Τσικαλαριών, όπου το σπίτι μου, τρυγήσαμε τις κρεβατίνες και το απόγευμα με τον Μανούσο, τη γυναίκα του τη Νίκη,τον Σταμάτη τον Κοτσιφό, τον Αγγελογιώργη κι εμένα συνθλίψαμε στο πατητήρι μου τα σταφύλια τηςκρεβατίνας μαζί μ' αυτά που αγόρασα (μακαρία η μνήμη του δικού μου αμπελιού) κι έφερε ο Σταμάτης από τον Αποκόρωνα. Ωστόσο η Ευδοκία ετοίμαζε τα της παρέας που θα ακολουθούσε... 

Καλά κρασιά! Και του χρόνου αναζήτηχτοι! 
Κατάπολλα ευχαριστώ, Σταμάτη, Μανούσο, Γιώργη και Νίκη!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου