Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2023

ΕΥΘΥΒΟΛΑ ΚΑΙ ΜΗ


H ΕΑΡΙΝΗ ΣΥΝΑΞΗ ΤΩΝ ΚΑΛΛΙΚΑΝΤΖΑΡΩΝ 




Γράφει ο Νεκτάριος ΅Ευ. Κακατσάκης 
 
Ήταν μια ωραία πασχαλιάτικη πρωτοχρονιά τούτη η φετινή!
Δίχως χιόνια στο καμπαναριό και με τα λουλούδια ν’ ανθίζουν προλαβαίνοντας ακόμη κι αυτήν την τρελή αμυγδαλιά… που έχασε τα πρωτεία και την πρωτοκαθεδρία της... ανισόρροπης!
Ο… Santa Claus καβάλησε το jet ski και αρμενίζοντας πάνω στα γαλήνια νερά του πελάγους δεν βρήκε στη ρότα του ούτε ένα κυματάκι να τον αναταράξει! 
Έκαμε την περασάδα του από όλα τα σπίτια αφήνοντας τα δώρα στα παιδιά και τελειώνοντας τη δουλειά, ξαπόστασε σε μιαν ακρογιαλιά για να απολαύσει τον καιρό πίνοντας μοχίτο και κάνοντας ηλιοθεραπεία! 
...«Συννεφούλα - συννεφάκι να γυρίσεις σου ζητώ», ψάχνω τον χειμώνα που έμαθα από παιδί να τον… υποδείξω και στα μικρά παιδιά! Άφαντος!
Ναι, το ξέρω πως τούτες τις πρώτες ημέρες ενός νέου χρόνου δεν θα ’πρεπε να παραπονούμαι και να τα ψάλλω του… ανάποδου καιρού μας… ωστόσο... ας μην ήταν κι αυτός τόσο μα τόσο ανάποδος!
«Χειμώνα δε θέτε, καλοκαίρι δε θέτε, ε τι θέτε;», ήρθαν εψές και μου έλεγαν στον ύπνο μου -ή μήπως ήταν στον ξύπνιο μου;- τρελλαμένα, μεταλλαγμένα καλλικαντζάρια και με ρωτούσαν επίμονα να τους απαντήσω! 
Έφτασαν με αντηλιακές κρέμες, πετσέτες παραλίας, και παρεό... απάνω στα κεφάλια τους, να με αναστατώσουν παίζοντας ρακέτες το μπαλάκι ντάκα-ντούκου μέσα στ’ αυτιά μου!
Κι εκεί που προσπαθούσα να τα καλοπιάσω με κουραμπιέδες και μελομακάρονα, μπας και ξεκουμπιστούνε, μου σκάσανε την παραμύθα και σας το λέγω να ’χετε κι εσείς το νου σας!
«Δεν πρόκειται να φύγουμε μπάρμπα με τέτοιον όμορφο καιρό που ’χετε εσείς εδώ», μου τραγουδούσαν έχοντάς με περικυκλωμένο, κι όλο και πετούσαν τους κουραμπιέδες και τα μελομακάρονα πάνω μου και τριγύρω!
«Εμάθαμε πως ο κορμός του δέντρου της γης δεν θα πέσει, σεις φταίτε πού ’χετε φέρει στον πλανήτη τα πάνω κάτω! Έτσι κι εμείς θα μείνουμε δω να στη χώρα σας μέχρι και τις εκλογές σας να σας κάνουμε και λίγο χάζι!».
Μα πριν προλάβω να τα ρωτήσω, ποιες εκλογές εννοούν· εθνικές ή αυτοδιοικητικές, μου δίνουν μια στα πισινά κι εξαφανίζονται!
Έχετε λοιπόν το νου σας, γιατί θωρώ να μας τριγυρίζουν έως τις εκλογές ο Μαλαπέρδας, ο Κωλοβελώνης, ο Κουλοχέρης, ο Μαντρακούκος, ο Μαλαγάνας κι η παρέα τους και ποιος οίδε τι μέλλει γενέσθαι! 
 
Χανιώτικα νέα (Τετάρτη, 4.1.2023) 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου