Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2023

ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ

  Ε2 ΤΑΞΗ 9ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΧΑΝΙΩΝ 

ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΠΡΑΞΗ ΤΗΝ ΦΙΛΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ 

 
 
 
Καλοί μου φίλοι, καλό Σαββατοκύριακο!
Κάποιες απ’ τις υπέροχες εργασίες που έκαναν τα παιδιά της Ε2 τάξης του 9ου Δημ. Σχ. Χανίων στο μάθημα της Γλώσσας κατά τη διάρκεια της ενότητας “Οι φίλοι μας, οι φίλες μας” και στο πλαίσιο της ευέλικτης ζώνης με θέμα “Κάνω πράξη την φιλία στην τάξη μου”, στον σημερινό και ξεχωριστό Παιδότοπο. Περίπου διπλάσιο το υλικό που μου έστειλε η δασκάλα τους, η και γνωστή στους αναγνώστες της σελίδας και από άλλες εργασίες μαθητών της καλή μου φίλη Αντωνία Αθανασάκη -τι καλά να είχα στη διάθεσή μου δύο σελίδες σκεφτόμουν, ενώ... έκοβα κι έραβα. Την ξέρω καλά την Αντωνία από τότε που διορίστηκε -πρώτο της σχολείο το 5ο της Νέας Χώρας, που ήμουν διευθυντής- μια ζωή χάριν των μαθητών και των μαθητριών της υπάρχει να μην είναι ποτέ κανένα παιδί παραπονεμένο η έγνοια της. Να ’ναι το μάθημα χαρά και η χαρά μάθημα το πιστεύω της! Να χαίρεστε τη δασκάλα σας καλά μου Πεμπτάκια και να σας χαίρεται!

Σας χαιρετώ με αγάπη όλους,
Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης 
δάσκαλος - λογοτέχνης

 

 

 


 

ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΦΙΛΙΑ

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ενωμένοι, ποτέ νικημένοι! ΟΧΙ στη βία, Ναι στη φιλία!
(Νικολέτα Παπαδάκη)



ΠΩΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ

Αρχικά, θα ήθελα ένα φίλο να με σέβεται. Επίσης, θα ήθελα να είναι καλός κι ευγενικός μαζί μου. Ακόμα είναι σημαντικό για μένα να είναι καλοπροαίρετος. να μην είναι ζηλιάρης και να μη χτυπάει. Επιπλέον, έχει αξία για μένα ο φίλος μου να με υποστηρίζει και πάντα να μου συμπαραστέκεται. Τέλος, το πιο σημαντικό είναι να είναι ειλικρινής και να μην τσακωνόμαστε ακόμη κι αν διαφωνούμε.
(Νικόλας Καλιοντζάκης)



ΣΥΝΤΑΓΗ ΦΙΛΙΑΣ

Υλικά:
500 γραμμ. αγάπη
1 κούπα συμπόνια
2 κουταλάκια αλήθεια
1 κιλό αλεσμένη εμπιστοσύνη
7 καψούλια υπομονή

Εκτέλεση:
Σε ένα μπολ ανακατεύουμε τη συμπόνια με την αλήθεια. Μετά σ ένα άλλο μπολ ξεφλουδίζουμε την αγάπη και την πασπαλίζουμε με την εμπιστοσύνη. Στη συνέχεια, ανακατεύουμε τα δυο μείγματα με το μίξερ, ρίχνοντας σιγά σιγά την υπομονή. Τα μεταφέρουμε σε ένα μεγάλο πυρέξ γιατί η φιλία είναι μεγάλο πράγμα και τα βάζουμε στο φούρνο για 25’-30’.
Θα σας εκπλήξει ότι δεν μπαγιατεύει αλλά γίνεται πιο νόστιμο καθώς περνάει ο χρόνος.
(Μιχάλης Νάννου)



ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΦΙΛΙΑ

Την εποχή της τουρκοκρατίας, δε θα το πιστέψετε, ένα Ελληνόπουλο είχε για φίλο ένα Τουρκόπουλο. Μια μέρα το Ελληνόπουλο, που ήταν νηστικό για μέρες, ρώτησε το φίλο του πότε θα φύγουν οι φύλακες από το μαγειρείο.
Τουρκόπουλο: Μην πας εσύ, είναι επικίνδυνο, θα το φροντίσω εγώ.
Την επόμενη μέρα, του πήγε ένα καλάθι γεμάτο τρόφιμα, που ήταν ασήκωτο…
Αυτά τα δυο παιδιά έμειναν αχώριστοι σε όλη τους τη ζωή, παρότι ο ένας ήταν δούλος του άλλου… γιατί η φιλία και η αγάπη νικούν όλες τις διαφορές!!!
(Μανόλης Κορακάκης)



ΣΥΝΤΑΓΗ ΦΙΛΙΑΣ

Υλικά:
2 κούπες αγάπη
3 κουταλιές της σούπας εμπιστοσύνη
1 κιλό συμπόνια
3 κούπες ειλικρίνεια
½ κούπας τρυφερότητα
2 κουτ. σούπας καλοσύνη
3 γραμμ. φροντίδα

Εκτέλεση:
Αναμειγνύεις όλα τα υλικά στο μίξερ και ψήνεις το μείγμα στους 50 °C για μισή ώρα.
Το αφήνεις να έρθει σε θερμοκρασία δωματίου και ρίχνεις τρούφα χαράς, υπομονής και προστασίας.
Έτσι έχετε μια αγνή και τρυφερή φιλία!!!
(Μαρία Καλογρίδη)





ΖΩΝΤΑΝΗ ΦΙΛΙΑ

Είμαστε φίλοι κολλητοί
και για πάντα αγαπητοί
Κι αν ποτέ τσακωθούμε
εμείς δε θα χωριστούμε.

Όλοι τσακώνονται από εγωισμό
και λένε μόνο «εγώ» κι «εγώ»
Μπες στη θέση του αλλουνού
δες τι δύσκολη είν’ η ζωή αυτουνού .
(Μαρία Ισαέβα)




ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ

Σεβόμαστε το διαφορετικό!

Δεν κοροϊδεύουμε ό,τι δε μας αρέσει!

Δε στέλνουμε άσχημα ηλεκτρονικά μηνύματα!

Είναι ανεπίτρεπτο να χτυπάμε τους άλλους!
(Μάριος Λαζάκης και Αντώνης Ζουμαδάκης)



ΠΕΡΙΓΡΑΦΩ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ

Ο δικός μου φίλος είναι στην ηλικία μου και κάνουμε πάρα πολύ παρέα .Είναι καλοσυνάτος, ευγενικός και πρόθυμος να με βοηθήσει όποτε του το ζητήσω. Εύστροφος , εργατικός και καλός μαθητής , μα και γρήγορος στο ποδήλατο  . Μου αρέσει που κάνει ωραία και επιτυχημένα αστεία .Κάτι που θαυμάζω σ' αυτόν είναι η ευγένεια και η γενναιοδωρία του . Συχνά με τα δώρα του με κάνει χαρούμενο! Τα πιο σπουδαίο όμως είναι που σε κάθε περίπτωση, εκείνος  φαίνεται υπομονετικός , ευαίσθητος και ώριμος.Νομίζω ότι με συμπληρώνει, για αυτό δεν θέλω να τον χάσω ποτέ!

( Μανόλης Αλισαβάκης)



Η ΦΙΛΗ ΜΟΥ

 Μία από τις φίλες μου είναι η Νεφέλη .Είναι ένα καλόψυχο κορίτσι , ένα χαρωπό παιδί, αλλά και πολύ υπεύθυνη σε όλα!  Ένα χαρωπό , ευγενικό και γενναιόδωρο παιδί.

(Μελίνα Σαλπέα)



ΠΩΣ ΘΕΛΩ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ

Θέλω να είναι καλόψυχος, δίκαιος και ειλικρινής για να παραδέχεται τα λάθη του αλλά και να μου υποδεικνύει τα δικά μου.

( Κωνσταντίνος Πρινιολάκης)



 Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ

Δεν θα ήθελα να είναι απρεπής,για να μη με φέρνει σε δύσκολη θέση , ούτε βίαιος για να μην μπλεκόμαστε σε καβγάδες . Επίσης θα ήθελα να είναι τίμιος ώστε αν του δανείσω κάτι να μου το επιστρέψει.Τέλος δεν θα άντεχα κάποιον που συνέχεια βαριέται.

(Νικόλας Ζωγραφάκης)

Χανιώτικα νέα (Σάββατο, 18.2.23) 

























 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου