Φίλες και φίλοι, Καλημέρα!
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΗΡΘΕ ακόμα, επίσημα, η άνοιξη, θέλουμε τρεις μέρες μέχρι την εαρινή ισημερία, εμφανής όμως είναι η παρουσία της, εδώ και μέρες. Το δηλώνουν τα νια μπουμπούκια, το φανερώνει ο ουρανός, μου το φωνάζει ο γερω - κότσυφας. Καλώς όρισες, άνοιξη! Κι όπως μας βρήκες!
ΟΤΙ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ να γράψω το παραπάνω “πεταχτό”, πλην όμως δεν είχα υπολογίσει ότι και η άσκημη γυναίκα του Μάρτη υπήρχε περίπτωση να ασκήσει το δικαίωμα που είχε και να κοιμηθεί μαζί του. Σιγά που δεν θα το γράψω. Αγγαρεία έκανε ο Πεντάγνωμος!
ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΠΑΓΚΑΛΟΥ που ήταν μακριές οι φούστες, εκεί να γυρίσουμε. Ούτε κατά διάνοια υπήρχε περίπτωση να βάλει κάποιος κουκούλα τότε.
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ να φορά κουκούλα αρκεί να μη συμμετέχει σε επεισόδια. Αυτό το ξεκαθαρίσαμε. Μπορεί, ωστόσο κάποιος να σπάζει και να ρημάζει αρκεί να μη φοράει κουκούλα; Ερώτηση κάνω. Αφελής;
ΝΤΟΡΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ εναντίον Γιώργου Καρατζαφέρη ή Γιώργος Καρατζαφέρης εναντίον Ντόρας Μπακογιάννη, αν προτιμάτε. Πάντως στο γήπεδο της Ντόρας διαξέγεται ο αγώνας. Το γράφω για να το λάβετε υπόψη σας, όταν θα συμπληρώσετε το δελτίο του ΠΡΟ - ΠΟ. Αν συμπληρώνετε.
ΤΟ ΤΕΡΠΝΟΝ μετά του ωφελίμου. Αν υποθέσουμε ότι η εκπροσώπηση της κυβέρνησης στο μνημόσυνο του Βενιζέλου στο Ακρωτήρι είναι το τερπνό και η συνάντηση με τους εκπροσώπους των αγροτών στο Ηράκλειο είναι το ωφέλιμο.
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΗ κάθοδο του υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης Σωτήρη Χατζηγάκη, βεβαίως, ο λόγος.
ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΕΙΛΟΥΣΑΝ οι αγρότες ότι θα ανέβαιναν στην Αθήνα, θα κατέβαινε ο Υπουργός; Ρητορική η ερώτηση βεβαίως, βεβαίως.
ΜΠΑΡΜΠΑΣ απ’ την Κορώνη δηλώνει στους Θεσσαλούς αγρότες ο Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης. Μπορεί να δηλώνει, μπάρμπας απ’ τη ...Μεθώνη στους αγρότες της Κρήτης;
ΗΘΕΛΑΝ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ την Κωνσταντίνα Κούνεβα υποψήφια στο ευρωψηφοδέλτιό τους. Από την τέταρτη θέση και κάτω βεβαίως. Οι τρεις πρώτες ήταν καπαρωμένες με δημοκρατικές διαδικασίες...
ΕΝΝΕΑ ΠΛΗΝ ΕΝΑΣ. Τόσοι είναι αυτοί που είχαν δηλώσει μέχρι χθες αναγνώστες του Ιστολογίου μου. Ο ένας είμαι εγώ. Δήλωσα πρώτος με το που το άνοιξα. Για να χρησιμέψω σαν... πότοκο.
ΠΟΤΟΚΟ ΣΥΜΦΩΝΑ με το “Ερμηνευτικό κι Ετυμολογικό Λεξικό του δυτικοκρητικού γλωσσικού ιδιώματος που έχει συγγράψει ο συμπολίτης μας φιλόλογος Αντώνιος Ξανθινάκης, είναι το κλούβιο, το ούργιο αυγό. Στο χωριό μου οι νοικοκυράδες έβαζαν ένα τέτοιο αυγό στο μέρος που ήθελαν να έρχονται να κάνουν τ’ αυγά οι όρθες τους.
Ο ΑΝΑΞΑΓΟΡΑΣ που δεν πίστευε σε κάποιο υπέρτο Ον κι έβλεπε τον άνθρωπο κάτω από ένα καθαρά υλιστικό πρίσμα είχε πει κάποτε στους μαθητές του: “Ο άνθρωπος είναι ένα άπτερο δίποδο”. Ο Διογένης τότε μάδησε έναν πετεινό, τον έριξε ανάμεσα στον Αναξαγόρα και τους μαθητές του και τότε είπε: “Να, ο άνθρωπός σου, Αναξαγόρα!”.
“Παλιές αγάπες λησμονημένες/ Έρχονται σ’ ανύποπτες στιγμές/ Και κάθονται στο τραπέζι της κουζίνας/ παίρνουν μαχαιροπήρουνα και πιάτα/ Απ’ το ντουλάπι/ Σερβίρουν φαγητό από την κατσαρόλα/ Τρώνε και πίνουν στην υγειά μου/ Π’ άντεξα τόσα χρόνια να καρτερώ/ Σκιές και θραύσματα/ Απόμακρα του νου παιχνίδια”.
Το ποίημα “Επισκέψεις” του Λεωνίδα Κακάρογλου.
ΧΑΙΡΕΤΩ ΣΑΣ ΚΙ ΑΓΑΠΩ ΣΑΣ!
(Petaxta.blogspot.com)
Βαγγέλης Κακατσάκης
>> τυπώστε αυτό το άρθρο
Χανιώτικα Νέα(19.03 09)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου