Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

ΣΤΑ ΠΕΤΑΧΤΑ

Γράφει ο:
ΒΑΓΓΕΛΗΣ Θ. ΚΑΚΑΤΣΑΚΗΣ
e-mail: Kakatsakis@sch.gr

Φίλες και φίλοι, καλημέρα!

ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΚΑΛΟ μας τον καιρό. Καλώς τον καλό μας τον μήνα! Καλώς την καλή μας την μέρα. Καλώς την καλή μας θεόσταλτη βροχούλα. Καλώς να μας έρθει, σαν μάννα εξ ουρανού, το καλό μας το χιονάκι για να παίξουμε χιονοπόλεμο!

ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ, παρακαλετά, με το σιργούλιο, όπως θα ‘λεγε η μάνα μου, θα πρέπει να τον πιάνουμε τον Γενάρη, για να κάνει το χρέος του. Να κάνει εκείνο που τάχθηκε να κάνει και επιπλέον να κάνει και το χρέος του προηγούμενου μήνα, του Δεκέμβρη που το ‘παιξε όλες, μα όλες, τις μέρες του Αύγουστος.

ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΝΑ στον Καϊάφα κι από τον Καϊάφα στον Αννα και εν τέλει στον Πιλάτο, που κατά τη συνήθη τακτική του θα νίψει τας χείρας του, θα δηλώσει αθώος, και θα υπογράψει την σταύρωση. Παίζει κι αυτό το σενάριο. Του Ιησού Χριστού τα πάθη τραβά η Ελλαδίτσα μας.

ΣΤΟ ΑΔΥΝΑΜΟ κρέας κολλούνε οι μύγες, κατά που λέει η μάνα μου. Αδύναμο κρέας η Ελλάδα κι από μύγες άλλο τίποτα.

ΜΕΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ κυκλοφορώ/ με μια τροπολογία οπλοφορώ/ και όπου θέλω την κολλώ. Γνωστό παλαιόθεν κοινοβουλευτικό άσμα, το οποίον ωστόσο ούτε που θέλει να τ’ ακούσει ο Παπουτσής. Αλλα τραγούδια ξέρει αυτός όντας εκτός του χορού.

ΑΝΟΧΗ ΤΕΛΟΣ, εκ μέρους της Νέας Δημοκρατίας για τη νέα Κυβέρνηση. Τό’ χει το κουσούρι η καμήλα, να μην κοιτάζει ποτέ την καμπούρα της!

ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ πάει ο Γιώργης! Ο φίλος μου ο γερω δάσκαλος, που είχε πολύν καιρό να φανεί, μου το είπε. Σε γενικές γραμμές, πρόσθεσε. Γράντος η άποψή του.

ΘΕΛΩ ΤΗΝ καρέκλα μου! Ο τίτλος του πρώτου κεφαλαίου από το βιβλίο “Ε, δήμαρχε!” που πρότεινα προς συγγραφή τις προάλλες. Εχει ήδη αρχίσει να γράφεται...

ΚΑΚΩΣ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ  άρχισαν να βγαίνουν στους δρόμους και να διαμαρτύρονται! Η τιμή του λαδιού, άκουσον άκουσον, είναι πιο ψηλά απ’ την τιμή του νερού! Το γάλα εξακολουθεί να πουλιέται ακόμα, όσο πουλιέται. Εντάξει τα πορτοκάλια και τα μανταρίνια, τα τρώει το χώμα, αλλά να μην τα θέλουν κι όλα, μονά ζυγά δικά τους!

ΙΣΑ ΙΣΑ περνούν στα ψιλά των εφημερίδων οι απόπειρες κλοπής ΑΤΜ με γεωργικά μηχανήματα. Σε κανένα εξάμηνο θα εξαφανιστούν κι από κει. Τέτοιας λογής ενέργειες θα πάψουν να είναι ειδήσεις...

ΠΡΟΧΤΕΣ ήταν αναρχικοί, χτες μετανάστες, σήμερα εβραίοι, αύριο ποιος έχει σειρά; Από το “Κοινωνικό Στέκι” και από το Στέκι μεταναστών η καθόλου ρητορική ερώτηση στο Δελτίο Τύπου που εξέδωσαν μετά την επίθεση στην Συναγωγή της εβραϊκής κοινότητας. Η ιστορία έχει δείξει με τον πιο τραγικό τρόπο ότι αύριο θα έχουμε όλοι σειρά. Θα υπάρχουν τότε κάποιοι για να διαμαρτυρηθούν για λογαριασμό μας άραγε;

“ΝΑ ‘ΣΑΙ ΓΕΡΟΣ να ‘σαι καλά με όλα τα ωραία”, μου εύχεται στον πρώτο στίχο της μαντινάδας που μου έστειλε η τακτική τακτικότατη αναγνώστρια της στήλης και καλή φίλη Μάρω Πολλάτου. Και συ να ‘σαι καλά Μάρω! Και για να κρατάς πάντα ζωντανή τη μνήμη του Γεράσιμου!

ΟΤΑΝ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ιστιοφόρο που μετέφερε τον Καίσαρα κατελήφθη στην Αδριατική από τρικυμία ο πλοίαρχος άρχισε ν’ ανησυχεί για τη ζωή του. Εκείνος όμως του εφώναξε: “Μη φοβάσαι! Μεταφέρεις τον αυτοκράτορα!”

“Οταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους δεν διαμαρτυρήθηκα/ γιατί δεν ήμουν Εβραίος./ Οταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα,/ γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής./ Οταν κατεδίωξαν τους τσιγγάνους, ούτε τότε φώναξα/ γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος./ Οταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών/ που αντιτάσσονταν στον φασισμό/ δεν έκανα τίποτα/ γιατί δεν ήμουν καθολικός./ Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα,/ αλλά δεν υπήρχε πια κανείς ν’ αντισταθεί μαζί μου...”.
Μάρτιν Niemoller (γερμανός πάστορας)
ΧΑΙΡΕΤΩ ΣΑΣ ΚΙ ΑΓΑΠΩ ΣΑΣ!
(http//:petaxta.blogspot.com)

>> τυπώστε αυτό το άρθρο


Tο 2ο μέρος για το ταξίδι στην Τυνησία θα αναρτηθεί την Κυριακή 17 Ιανουαρίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου