Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

ΣΤΑ ΠΕΤΑΧΤΑ


Φίλες και φίλοι, καλημέρα!
NI XAO... Nι χάο... Νι χάο... Εγώ λέω ν? αρχίσουμε να το λέμε σιγά - σιγά. Ετσι λένε, όσοι δεν το ξέρετε, μάθετέ το, το 'γεια σου' στα κινέζικα.
ΤΕΣΣΕΡΑ διαφορετικά 'πεταχτά' μάλωναν στο μυαλό μου με το που έπιασα το μολύβι, το καθένα για λογαριασμό του, να πιάσει με τη βοήθεια του μολυβιού... χαρτί. Οχι, δεν έχω πρόβλημα ότι τελικά νίκησε το 'κινέζικο' αλλά ότι εξαφάνισε ως δια μαγείας τ? άλλα τρία ρίχνοντάς τα στο... υπόγειο! Σιγά που θα τα ψάχνω, ωστόσο, να χάσω τον χρόνο μου. Πάμε γι? άλλα, αρχίζοντας απ? την εύκολη λύση...
ΒΟΗΘΑ, Θε μου, τσ? Ελληνες την κρίση να περάσουν/ και με τσ? αγάπης το κρασί τότε θα σε κεράσουν. Στην εξ? ύψους βοήθεια καταφεύγει ο μαντιναδολόγος μας, ο Ηλίας ο Σταματάκης, για το ξεπέρασμα της κρίσης. Τώρα μάλιστα!
ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ που χάραξαν για την Ελλάδα η Ιρλανδία! Μα και στον δρόμο που χάραξαν για την Ιρλανδία η Ελλάδα. Πάμε, λέει, για επιμήκυνση του χρόνου αποπληρωμής των δανείων που έχει λάβει η χώρα μας. Καλό ή κακό;
ΕΓΩ ΔΕΝ ξέρω αν αυτό είναι καλό ή κακό, αν θα ρίξει για παράδειγμα ή όχι την ανεργία, ξέρω καλά, όμως, ότι ένας άνεργος είναι 100% άνεργος, με ό,τι αυτό συνεπάγεται! Τον αξέχαστο Γιώργο Γεννηματά μού θύμισε χθες, σε κουβέντα που κάναμε ο φίλος μου ο γερω - δάσκαλος.
ΜΕΤΑ ΤΟΝ Φώτη Κουβέλη, την Ντόρα Μπακογιάννη και ο Μίκης Θεοδωράκης και ο Αλέκος Αλαβάνος ιδρύουν νέα κόμματα. Ακολουθούν κι άλλοι πολλοί. Μέχρι να φτάσουμε, όμως, στο 'κάθε Ελληνας και το κόμμα του' ο δρόμος είναι αρκετά μακρύς. Εξαρτάται κι απ? το πότε θα γίνουν εκλογές...
ΩΣΕΙ ΠΑΡΟΝΤΕΣ θα είναι αύριο Τετάρτη 7 μ.μ., στο βιβλιοπωλείο 'Το βιβλίο' της πόλης μας, κατά την παρουσίαση του ποιητικού ημερολογίου, που περιλαμβάνει 24 ποιητικές φωνές απ? τα Χανιά, το οποίο εξέδωσε ο εκδοτικός οίκος 'Κεδρισός' και οι ποιητές μας που βρίσκονται στο άλλο ημισφαίριο της ζωής: Ο Μιχάλης Γρηγοράκης, ο Βασίλης Ζαχαράκης, ο Αντώνης Κατζουρός, ο Γιώργης Μανουσάκης, η Μαρία Πριπάκη και ο Κώστας Χιωτάκης. Οσοι πιστοί της ποίησης, προσέλθετε!
ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΕ τη σημαία με τον Δικέφαλο ο φ(θ)ανατικός αεκτζής γείτονάς μου την Κυριακή το πρωί κι ας είχε νικήσει το Σάββατο το βράδυ η ομάδα μας τον Ολυμπιακό. Οχι, δεν φοβήθηκε ότι θα του... τρυπούσα τη μύτη, αυτό δα έλειπε! Δεν ξεπερνιέται εύκολα η ήττα απ? την Καβάλα!
Τ? ΑΓΙΟΥ Ανδρέα σήμερα και ο πρώτος Ανδρέας, εκτός απ? τον Ανδρέα Γ. Παπανδρέου, που μου έρχεται στον νου είναι ο... 'νονός' της στήλης, ο για 30 περίπου χρόνια αρχισυντάκτης της εφημερίδας μας, Ανδρέας Κουφουδάκης. Αυτός, όπως και πέρυσι είχα γράψει, μου ?πε, θέλοντας να καλύψει μια 'τρύπα' στην τρίτη σελίδα μια μέρα (Ιούνης του 2004 ήταν) τη φράση: Γράψε κάτι... στα πεταχτά! Χρόνια πολλά φίλε! Και βέβαια στους άλλους... Ανδρέηδες και στις Ανδριάνες!
ΤΟ ΜΗΤΡΙΚΟΝ γάλα είναι προτιμώτερον του αγελαδινού, λόγω καλυτέρας εμφανίσεως στήθους γυναίκας. Ψευδώνυμο είναι αυτό που χρησιμοποιείται από τους ποιητές, όταν ντρέπονται για την ποίησή τους. Και ο νοών νοήμων. Αντί για ανέκδοτο τρία ακόμα μαργαριτάρια από κείμενα μαθητών που μου έστειλε ο Κώστας ο Μπετινάκης.
'Ελεγα κάποτε πως όταν το φως/ των ματιών λιγοστέψει/ θα μπορείς να κοιτάς καθαρά/ εκείνα τ? άλλα, τα μέσα σου/ που τα θάμπωνε/ το πλήσιο φως των πραγμάτων./ Τώρα βλέπω τους γέροντες/ τους μισότυφλους. Τα μόνα/ που διακρίνουνε, θολά κι αυτά,/ είν? οι ρόζοι στα τρεμάμενα χέρια τους'.
Το ποίημα 'Οι γέροντες' του Γιώργη Μανουσάκη
ΧΑΙΡΕΤΩ ΣΑΣ ΚΙ ΑΓΑΠΩ ΣΑΣ!
(http//:petaxta.blogspot.com)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου