Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Κυριακή 13 Μαΐου 2012

ΠΑΙΔΟΤΟΠΟΣ


Δ1 5ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΧΑΝΙΩΝ
Για σένα μανούλα...

Γι’ άλλη μια φορά βγάζει... ασπροπρόσωπο τον Παιδότοπο η δασκάλα, καλή μου φίλη απ’ τα παλιά, Σωτηρία Μουστάκα, που υπηρετεί τη λαϊκή μας παιδεία, εδώ και 12 περίπου χρόνια απ’ τις επάλξεις του 5ου Δημ. Σχ. Χανίων. Πάντα στα δύσκολα δασκάλους - ες, όπως αυτήν θυμούμαι. Δεν μπορεί κάτι θα ’χει ετοιμάσει η Ρούλα με την τάξη της για τη γιορτή της μητέρας, σκέφτηκα όταν, την τελευταία στιγμή, συνειδητοποίησα ότι έφτανε η δεύτερη Κυριακή του Μάη. Ενα τηλεφώνημα και να ο σχετικός φάκελος με το υλικό στα χέρια μου. Σ’ ευχαριστώ και απ’ αυτή την θέση Ρούλα! Κι εσένα και τους μαθητές σου που πάντα σε βγάζουν... ασπροπρόσωπη. Υπέροχες οι εργασίες σας, παιδιά! Να χαίρεστε τις μανούλες σας και να σας χαίρονται. Πρέπει να ’ναι πολύ περήφανες για σας...
Ολα τα παιδιά να χαίρονται τις μανούλες τους κι όλες οι μανούλες να χαίρονται τα παιδιά τους!
Β.Θ.Κ

Ποίημα
Αφιερωμένο από τα παιδιά του Δ1, του 5ου Δημ. Σχ. Χανίων στις μαμάδες μας...
ΓΙΑ ΣΕΝΑ...
'Μ'... γιατί είσαι μοναδική
και για το μαγικό τρόπο που κάνεις τα πάντα
για μένα, χωρίς να ζητάς ανταλλάγματα.
'Α'... για την απεριόριστη αγάπη
και για τις άπειρες αγωνίες που περνάς για χάρη μου.

'Ν'... για τα νανουρίσματα που μου τραγούδαγες μωρό
και τις νύχτες που ξαγρυπνάς όταν είμαι άρρωστος.

'Ο'... για τα όνειρα που μου εμπνέεις και βοηθάς
να γίνουν πραγματικότητα.

'Υ'... για την ανεξάντλητη υπομονή που δείχνεις κάθε μέρα
και για την υποστήριξη που μου παρέχεις σε κάθε μου
στιγμή.

'Λ'... για την λατρεία που απλόχερα σκορπάς
και για τα λάθη που μου συγχωράς και με βοηθάς
να διορθώσω.

'Α'... για την αγκαλιά που γιατρεύει κάθε πληγή,
δίνει δύναμη κι ελπίδα, παρηγορεί και προστατεύει...

ΜΑΝΑ ΜΗΤΕΡΑ ΜΑΝΟΥΛΑ ΜΑΜΑ
Σ’ ευχαριστώ για ό,τι κάνεις για μένα
Σ’ αγαπώ πολύ
Ερωφίλη, Στέλλα, Θοδωρής, Στέλιος, Ελένη, Μαριλένα,
Παναγιώτης, Στέφανος, Μανώλης, Κατερίνα, Βασιλική,
Γιάννης, Θοδωρής, Μαρία, Χρυσάννα.


Μανούλα, θέλω να σου πω πως είσαι η καλύτερη μαμά στον κόσμο κι ότι σ’ αγαπώ πάρα πολύ.
Σ’ ευχαριστώ που με φροντίζεις και μου εξασφαλίζεις φαγητό, σπίτι και πανέμορφα ρούχα. Χαίρομαι που σ’ έχω. Εύχομαι και ελπίζω να είσαι πάντα καλά...
Στέλλα Πολιουδοβαρδα




Μαμά θέλω να σου πω, πόσο πολύ σ’ αγαπώ. Σου εύχομαι να τα εκατοστήσεις ευγενικά
και σου δίνω δύο φιλιά.
Συγνώμη αν κάποτε σου έβγαλα την πίστη
αλλά όλα τα παιδιά έτσι είναι από τη φύση!
Μακάρι να ‘χα να σου δώσω ένα μπουκέτο με μπουμπούκια
αλλά πού χρόνος να ψάχνω για λουλούδια.
Στέλιος Μακράκης




Μαμάκα μου, μαμά μου καλή και γλυκιά, χαρούμενη και χαμογελαστή. Θέλω να σου πω πως πάντα θα σ’ αγαπώ γιατί είσαι η καλύτερη μαμά του κόσμου! Η αγκαλιά σου είναι ένας αληθινός παράδεισος! Οταν μ’ αγκαλιάζεις νιώθω καλύτερα, νιώθω πιο ασφαλής.
Εσύ είσαι αυτή που με χαϊδεύει, που με κάνει χαρούμενη και με διασκεδάζει.
Μαμά μου, αγαπημένη μου μαμά σ’ αγαπώ και πάντα θα στο λέω. Ο,τι κι αν γίνει, θα είσαι πάντα η καλή μαμά μου!!!
Μαρία Αλυγιζάκη




ΠΩΣ ΝΑ ΠΕΙΡΑΞΩ ΤΗ ΜΗΤΕΡΑ;

Πώς να πειράξω τη μητέρα,
να κάμω εγώ να λυπηθή,
που όλη νύχτα κι όλη μέρα,
για το καλό μου προσπαθεί;

πώς ν’ αρνηθώ ή ν’ αναβάλω
ό,τι ορίζει κι απαιτεί,
αφού στη γη δεν έχω άλλο
κανένα φίλο σαν κι αυτή;
Aυτή στα στήθη τα γλυκά της
με είχε βρέφος απαλό
μ’ εκάθιζε στα γόνατά της
και μ’ έμαθε να ομιλώ.

Αυτή με τρέφει και με ντύνει
όλο το χρόνο που γυρνά,
και δίπλα στη μικρή μου κλίνη
σαν αρρωστήσω ξαγρυπνά.
Αυτή σαν πέσω και χτυπήσω,
φιλά, να γιάνη, την πληγή,
αυτή, τι πρέπει εγώ ν’ αφήσω
και τι να κάνω μ’ οδηγεί.

Πώς το λοιπόν τέτοια μητέρα
να κάνω εγώ να λυπηθή,
που όλη νύχτα κι όλη μέρα
για το καλό μου προσπαθεί;
Γ.Βιζυηνός

Χανιώτικα νέα (13.05.2012)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου