Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΟΡΑ

ΓΙΑ ΤΟ ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.Κ   Ο ΛΟΓΟΣ



• «Φίλος μεν Πλάτων, φιλτάτη δ’ αλήθεια». Αφετηρία μου η φράση αυτή του Αριστοτέλη για τον Πλάτωνα, με άλλη έννοια… Φίλος μου ο Μιχάλης Αεράκης, δεν το κρύβω, φίλτατη, ωστόσο (και) η αλήθεια, όπως εγώ την αντιλαμβάνομαι. Με τον αέρα του Αεράκη για να χρησιμοποιήσω μια δική μου παλιά φράση, “ταξίδευε” χρόνια τώρα το “πλεούμενο” του ΔΗΠΕΘΕ Κρήτης εντός και εκτός νησιού, σαν εκφραστής του θεατρικού μας εμείς. Με όλους τους καιρούς και με όλους τους ανέμους, “ταξίδευε”. Παράγοντας πολιτισμό “ταξίδευε”. “Ταξίδευε” και μας έκανε περήφανους, αυξάνοντας τον εξ’ αδιανεμήτου πολιτισμικό μας πλούτο. Με άξιο καπετάνιο, έναν καπετάνιο «από μαύρη πέτρα και από όνειρο», όπως το “Τρελοβάπορο” του Ελύτη “ταξίδευε”. Να εξακολουθήσει να “ταξιδεύει”, έτσι όπως “ταξίδευε” το ζητούμενο. Καλός ο παρατατικός, καλύτερος ο ενεστώτας. Πάντα τα καλύτερα ταξιδια είναι αυτά που δεν έχουμε ακόμα κάμει. Τα οφείλουμε…

• «Για εμένα τα 17 χρόνια στο ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.Κ. είναι έπαινος και αναγνώριση της προσφοράς μου. Ας λογαριάσει κανείς πόσες δημοτικές αρχές πέρασαν, πόσα διοικητικά συμβούλια και πρόεδροι, πόσες κυβερνήσεις και υπουργοί πολιτισμού. Τι στο καλό, όλοι ήταν δικοί μου άνθρωποι;». Ρητορικό το ερώτημα στο τέλος του αποσπάσματος μιας απαντητικής επιστολής που έδωσε πριν από 10 μέρες στη δημοσιότητα ο Μιχάλης Αεράκης, ως πρώην καλλιτεχνικός διευθυντής του θεάτρου μας. Ρητορικό μεν, που βάζει ωστόσο τους πάντες προ των ευθυνών τους…

Χανιώτικα νέα (25.09.2017)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου