Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Πέμπτη 22 Μαρτίου 2018

ΟΠΩΣ ΤΟ ΨΩΜΙ

ΟΠΩΣ ΤΟ ΨΩΜΙ... *
Γράφει ο Βασίλης Χαρωνίτης





Πριν από μισή ώρα πέρασα από το βιβλιοπωλείο ΠΕΤΡΑΚΗ και πήρα το φάκελο,με το βιβλίο, που είχες αφήσει για μένα.Επιστρέφοντας,πέρασα από το αρτοπωλείο και αγόρασα τον "επιούσιο άρτο"., που μου τον έβαλαν σε μια χάρτινη σακούλα,η οποία δεν έκρυβε ολόκληρο το ψωμί.Έτσι στο ένα χέρι κρατούσα το ψωμί που είχα αγοράσει και στο άλλο το βιβλίο που ήταν κι αυτό "όπως το ψωμί"και το οποίο η αγάπη σου μου είχε προσφέρει.

   Ένας φίλος που με είδε με τα δυο φάκελα με ρώτησε: Στο ένα έχεις ψωμί.Τί έχεις στο άλλο;

- Ψωμί! του απάντησα γελώντας.

-Και στα δυο ψωμί;

- Ναι, και στα δυο! Στο ένα χέρι κρατώ το ψωμί που θα θρέψει το κορμί και στο άλλο κρατώ  την ποίηση του Κακατσάκη που "όπως το ψωμί" θα μου θρέψει το πνεύμα...

Στο σπίτι, που το άνοιξα διάβασα την ιδιαίτερα αγαπητική αφιέρωσή σου που με καταϋποχρέωσε.

   Σ' ευχαριστώ απ' την καρδιά μου! Να είσαι καλά, να δημιουργείς και να' ναι ο λόγος σου γλυκός όπως το καλοζυμωμένο και καλοψημένο ψωμί!.

( 22.3. 2018)

* Το πρώτο αγαπητικό σημείωμα για την ποιητική μου συλλογή "Όπως το ψωμί", έφτασε με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, σήμερα, μια μόλις μέρα μετά την κυκλοφορία της. Το έγραψε ο πολυβραβευμένος πνευματικός δημιουργός των Χανίων Βασίλης Χαρωνίτης. Από καρδιάς το ευχαριστώ μου! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου