Βαγγέλης Θ. Κακατσάκης

Δευτέρα 26 Μαρτίου 2018

ΔΙΑΦΟΡΑ

ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΗΣ ΣΤΟ ΨΑΛΤΗΡΙ           




Με τον πρωτοψάλτη του πανηγυρίζοντος Καθεδρικού Ναού του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου Κισάμου Αντώνη Βακάκη αμέσως μετά την αρχιερατική θεία λειτουργία και τη δοξολογία που ακολούθησε ιερουργούντος του σεβασμιοτάτου μητροπολίτη Κισάμου και Σελίνου κ. Αμφιλοχίου. 

Μέσα της δεκαετίας του 1970. Δάσκαλος νεοδιόριστος εγώ  στο Δημοτικό Σχ, Στροβλών Σελίνου ,ένας από τους  36 μαθητές μου ο Αντώνης. Ένα παιδί με "κουρεμένο κεφάλι και ακούρευτα όνειρα". Δάσκαλος τώρα στο ψαλτήρι αυτός, μαθητής του εγώ...  Ευλογία! Συγκίνησις μέχρι δακρύων! Χείμαρρος οι αναμνήσεις ενώ συμψάλλαμε... Ευχαριστώ για τη χαρά που μου έδωσες αγαπημένε μου μαθητή, μα και καλέ μου Δάσκαλε! Ευχαριστώ για όλα!










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου